Marijana Popescu today: Media Today
Joi, 18 Mai 2006

Marijana Popescu today: Media Today( AdPlayers.ro ) N-am intrebat-o daca mai are prima carte de vizita de la Graffiti in care scrie “Media Director” din 1991. Era anul in care Cristian Burci si Radu Florescu treceau granita Romaniei primele “titluri” si meserii din industria de publicitate.

Marijana Popescu (foto) a inceput cariera in media ca Media Director la Graffiti BBDO (1991 – 1993). A urmat General Manager, Creative Media – agentie de media pe care a condus-o in perioada in perioada 1993 – 2000. Se desparte de Creative Media pentru MediaPlan, agentie in care  detine pozitia de Deputy General Manager in perioada 2000 – 2004. In ultimii doi ani (2004 – 2006) a fost General Manager la ISM Media Division.

Spune ca a lucrat in ultimii 15 ani pe conturile de marketing si comunicare ale Philip Morris, Wrigley’s, Pepsi, Panasonic, Beiersdorf, Henkel,McDonald’s, Akapol, Alpha Bank, Interamerican, Peugeot, Prodal 2000 Agricover, ProCredit Bank, Praktiker, Karelia.

De curand conduce cea mai recenta agentie de media careia i-a pus bazele: Media Today. Marijana Popescu este "today" partener si General Manager la Media Today, agentie pe care o conduce alaturi de o echipa formata din Catalin Albu, Deputy General Manager - Media, si Traian Popescu - Deputy General Manager, Business Development.

Interviu de Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro

AdPlayers: V-ati despartit de ISM?

Marijana Popescu: Nu cred ca termenul “despartire” reflecta spiritul in care s-a decis separarea activitatilor celor doua divizii ale ISM: cea de Sport si cea de Media. Acest proces a survenit in urma unei analize serioase ce a luat in considerare obiectivele actuale, directiile de dezvoltare si potentialul fiecarei divizii cat si pozitionarea in piata. Structurarea precisa a ofertei a fost considerata de catre actionariat si management absolut necesara.

AdPlayers: Cand v-ati gandit prima data la noua agentie?

Marijana Popescu: Ideea s-a conturat in urma cu aproximativ sase luni si a fost pusa in practica in luna Martie a acestui an.

AdPlayers: Mai este loc pe piata agentiilor de media?

Marijana Popescu:Trebuie precizat faptul ca nu putem fi catalogati ca “new entry”. Noi, ca echipa, prin tot ceea ce am realizat pana acum ne putem considera fara a gresi un “player” consacrat in domeniu. Brandul este intradevar nou insa nu ar fi pentru prima oara cand incepem o constructie de succes. Cand esti bun in ceea ce faci ai intotdeauna loc.

AdPlayers: Cand "ati dat drumul" noii agentii Media Today?

Marijana Popescu: Agentia a fost inregistrata in Martie dar a devenit operationala in luna Aprilie (nota. red. 2006)

AdPlayers: Care sunt actionarii companiei?

Marijana Popescu: Media Today este o agentie cu capital integral romanesc daca acesta este sensul intrebarii. Nu exista actionari sau influente din afara agentiei si in orice caz statutul de actionar nu sta la baza relatiilor in interiorul companiei.

AdPlayers: Cat ati investit in noua agentie?

Marijana Popescu: Din punct de vedere financiar am completat o platforma existenta. Nimic spectaculos, toate cele obisnuite unei agentii care se respecta.

AdPlayers: Cum se pozitioneaza noua agentie de media?

Marijana Popescu: Noi apreciem volumul insa pretuim mai mult competenta. Ne dorim sa fim o « limuzina » si nu un « autobuz ». Pentru multi clienti  conteaza atentia pe care le-o acorzi si calitatea serviciilor .La noi aceasta este politica de agentie. In plus, mersul cu limuzina nu este obligatoriu mai scump decat cel cu autobuzul. Pe scurt, vom fi in top chiar daca pentru inceput nu in cel al incasarilor.

AdPlayers: Cati oameni lucreaza pentru Media Today?

Marijana Popescu: In actuala formula suntem 18 insa nu excludem 2-3 angajari. Ceea ce conteaza insa este ca in mare majoritate colegii mei au peste zece ani de experienta in domeniu, iar Traian si Catalin pot fi considerati cu siguranta pionieri ai industriei publicitatii. Si cu modestie ma alatur si eu lor. Avem deci o echipa cu sute de campanii derulate, de la conturi de milioane pana la proiecte punctuale. De asemenea este important de mentionat ca nu reprezentam un conglomerat de personaje cu “pedigree” ci o echipa rodata in care fiecare isi cunoaste bine rolul. 

AdPlayers: Care sunt primele conturi / campanii de media pentru care ati lucrat deja?

Marijana Popescu: Am lucrat toate campanile pentru Stalinskaya, Wembley, Discovery, Infinity, Fancy, Ulvex si Soreanca pana de curand. In derulare sunt Pro Credit Bank, Praktiker, ADS, MGA, Orion, si avem in pregatire cateva proiecte.

AdPlayers: Ce clienti are in portofoliu "today" Media Today ?

Marijana Popescu: Mai putin contul Prodal toti clientii mentionati anterior cat si agentii de publicitate cu care avem o traditie a colaborarii. Totodata am convingerea ca o buna parte din  proiectele despre care vorbeam se vor concretiza.

AdPlayers: Ce cifra de afaceri v-ati propus pentru 2006?

Marijana Popescu: Atat cifra de afaceri cat si profitul ne preocupa mai putin in acest an. Ne vom concentra in primul rand pe constructie. Este firesc sa fie asa deoarece nu avem presiuni financiare majore si suntem liberi sa decidem care este parcurrsul nostru de viitor. In esenta vom dovedi o data in plus ca o agentie independenta poate reprezenta un competitor serios pentru agentiile internationale. Cu sau fara slash pe eticheta de la intrare, conteaza mai degraba pe cine gasesti inauntru.

INFO

Experienta Management Media Today:

Marijana Popescu, General Manager, Media Today

1991 - 1993 Graffiti BBDO, Media Director

1993 – 2000 Creative Media ,General Manager

2000 – 2004 MediaPlan, DeputyGeneral Manager

2004 – 2006 ISM Media Division, General Manager

A lucrat pentru conturile: Henkel,McDonald’s, Akapol, Alpha Bank,Interamerican, Peugeot, Prodal 2000 Agricover, ProCredit Bank, Praktiker, Karelia

Marijana Popescu today: Media TodayCatalin Albu (foto), Deputy General Manager - Media, Media Today

1993 – 2002 BV McCann Erickson, Media Buying Director

2002 – 2004 Mobifon SA (Connex), Senior Manager, Media, Internet,Production

2004 – 2005 ISM Media Division ,Deputy General Manager

A lucrat pentru conturile: Connex (Vodafone), Coca-Cola, Interbrew, Gillette, Nestle, Coty,Benckiser, JTI, Karelia, Prodal’94, MGA, Agricover, Orion

Marijana Popescu today: Media TodayTraian Popescu (foto), Deputy General Manager, Business Development, Media Today

1991 - 1993 Tagg Advertising, General Manager

1993 – 1995 Interpro S.A., General Manager

1993 – 2000 Creative Media, Executive Director

2000 – 2004 MediaPlan, General Manager

2004 – 2006 MTP Consulting, Partner

A lucrat pentru conturile: LG, Prismatown, Panasonic, Beiersdorf, Henkel, McDonald’s, Siemens Mobile, Alpha Bank, Interamerican, Peugeot, Akapol,  Dyo, , ProCredit Bank

Ina Gultureanu - Media Director, Media Today

1997 - 2004 BV McCann Erickson, Senior Media Manager

2004 – 2005 ISM Media Division, Media Director

A lucrat pentru conturile: Connex (Vodafone), Coty, Benckiser, Evyap, , Prodal’94, Agricover, ProCredit Bank, Praktiker

Marijana Popescu today: Media Today

AdPlayersFile INFO

MEDIA TODAY

Agentie de media, toate serviciile (media full service)

Data infiintarii : 1 Martie 2006

Management:

Marijana Popescu, General Manager

Catalin Albu, Deputy General Manager Media

Traian Popescu, Deputy General Manager, Business development

Ina Gultureanu, Media Director

Clienti: CLIENTI DIRECTI (ALFABETIC): ADS, DYO, KARELIA, MGA, PRAKTIKER, PRO CREDIT BANK

AGENTII (ALFABETIC) : AMV Advertising, Foss, Icon, Intermedia, Imagic Altrans, Land Advertising: Primera, Telemedia, Vitrina Advertising, Walter & Smith

Servicii: cercetare media: calitativ/cantitativ, Planning strategic si tactic, Cumparare media,

Post evaluare, Management de proiect, Management de eveniment

Media Today - Contact:

Calea Victoriei nr. 153, Bloc D4, Mezanin, Sector 1, Bucuresti

Tel: 021 311 45 77, Fax: 021 311 45 78

Email: prenume.nume@mediatoday.ro


PUBLICITATE: