Rezultatele cautarii dupa : "popescu"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 09 Noiembrie 2005
											
											Obiectivele primei etape ale rebranding-ului,  campania co-branded, au fost reiterarea valorilor Connex si introducerea valorilor Vodafone pe piata din Romania
										Marti, 04 Octombrie 2005
											
											"Promotia "Traieste vara in alt ritm" a fost cea mai mare din Romania pana in  acest moment, ca participare pe SMS" sustine Natalia Predut, Coca-Cola Romania Activation Manager
										Vineri, 30 Septembrie 2005
											
											Sub sloganul "Totul merge Heiss!", agentia semneaza campania pentru centralele termice Heiss de la Meda SA, media fiind derulata prin ZenithMedia pe televiziune ( 3 spoturi Tv ) si presa scrisa 
										Vineri, 30 Septembrie 2005
											
											Campania are ca miza educarea publicului pentru a proteja mediul si se difuzeaza in presa si la Televiziunea Romana, Antena1, Antena3, AcasaTV, PROCinema, PROTV , Minimax TVsi OTV
										Vineri, 16 Septembrie 2005
											
											Devenita "saptamanalul femeilor de azi" la un an dupa lansarea pe piata ca bilunara, revista apare din aceasta saptamana in 48 pagini, un pret special 0.95 lei (9.500 lei vechi ), tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista de 2.800 EUR pentru pagina de publicitate
										Vineri, 09 Septembrie 2005
											
											Cea mai recenta campanie de imagine MTV Romania continua linia "Made in Romania" si cuprinde noul spot TV "Porcul" si o executie pentru print
										Vineri, 26 August 2005
											
											Printre membrii clubului ce promoveaza sporturile nautice, agentia ii enumera pe MS Regele Mihai I, Printul Dimitrie Sturdza, Calin-Popescu Tariceanu, Sergiu Celibidache, Adrian Sarbu, George Copos sau Constantin Balaceanu-Stolnici
										Miercuri, 03 August 2005
											
											In plina campanie de promovare a leului greu in parteneriat cu Realitatea TV, postul de radio va avea incepand cu luna august lei grei din publicitate de la regia de vanzari 
										Vineri, 29 Iulie 2005
											
											Agentia de publicitate "a reparat" ce a taiat atelierul de BTL Trusteam pentru campania de abonamente ce se deruleaza pana la 31 august la nivel national pe tv, presa scrisa , outdoor si radio
										Marti, 19 Iulie 2005
											
											Campania BTL si PR a brandului de la Ursus Breweries a fost in grija Mercury Promotions, seria de evenimente ajungand in Timisoara, Iasi, Buzau, Pitesti, Giurgiu si Baia Mare
										Sambata, 16 Iulie 2005
											
											Pe langa donatia agentiei, Bogdan Enoiu, managing directorul agentiei a contribuit si cu 15.000 EUR in licitatia tricourilor de la Gala Dinner desfasurata in acelasi scop caritabil
										Joi, 23 Iunie 2005
											
											"Cel mai redus nivel de zgomot din clasa sa" a fost scos pe covorul media inclusiv in iunie
										Luni, 20 Iunie 2005
											
											Raluca Feher ( feher - alb in ungureste) de la NextCap trece brandul Dufa Superweiss de la fantezia adolescentei la maturitatea noii Supercase 
										Marti, 14 Iunie 2005
											
											Sase conferinte si doua workshop-uri vor strange maine (15) si joi (16) la "ARBOmedia Annual (re)Source" 2005 cea mai relevanta participare a mediei si publicitatii romanesti
										Marti, 07 Iunie 2005
											
											Sub sloganul "Prinde distractia, nu scapa premiile" Caravana Western Union a pornit un turneu de informare privind transferul de bani in 26 de orase 
										Marti, 24 Mai 2005
											
											Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
										Leo Burnett semneaza primul raspuns pentru Headvertising, Next/Cap, Gavrila&Asociatii si Cohn&Jansen
										
										
										Miercuri, 18 Mai 2005
											
											Bogdan Naumovici CEE Regional Creative Director, Leo Burnett ataca 'grupul agentiilor-care-nu-iau-premii-de-creatie-dar-fac-scandal'
										Miercuri, 18 Mai 2005
											
											Campania non profit pentru ONG-ul Salvati Copiii contine si o campanie print pe langa spoturile “Zbor”, “Respectul de sine”, “Frumusete” si “Cimitirul” 
										Marti, 17 Mai 2005
											
											Costin Popescu de la NextCap vorbeste si de o complicitate a clientilor in proiecte speciale de festival, in scopul dobandirii unui regim de tratament preferential in agentiile de publicitate 
										Marti, 17 Mai 2005
											
											Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















