Wembley gaseste reteta: Loco
Vineri, 18 Noiembrie 2005

Wembley gaseste reteta: Loco( AdPlayers.ro ) In urma unei licitatii in doua etape, Prodal’94 lucreaza pentru Wembley cu Loco Branding & Communication. In prima etapa clientul a facut o preselectie a ideilor, iar in etapa a doua s-a facut o cercetare de piata, permitandu-se consumatorilor sa faca alegerea finala. “Brieful a venit in septembrie, filmarea a avut loc in octombrie, campania a inceput in urma cu doua saptamani” a declarat pentru AdPlayers Ioana Manea, Creative Director si General Manager, Loco, Branding & Communication.

Campania ce ruleaza deja pe televiziune are ca obiectiv improspatarea comunicarii brandului Wembley, lider de piata in categoria gin, spune agentia, pastrand toate atu-urile de imagine construite in timp si ducandu-le mai departe, in vederea cresterii interesului pentru brand in randul unui public tanar si pretentios.

Wembley gaseste reteta: Loco

 “Cand e vorba de Wembley, totul pleaca de la incarcatura sloganului daca-ti pasa ce bei” spun creativii agentiei de publicitate. “Misiunea noastra a fost sa reincarcam de sens sloganul, asadar sa-i gasim un context nou brandului, un context care sa preia personalitatea sa exploziva dar si rafinata si sa o duca mai departe, implinind-o.” afirma ei, vorbind despre obiectivele campaniei.

Wembley gaseste reteta: Loco

Agentia de publicitate spune ca a evitat retele si au ales sa construiasca noua campanie pe o poveste. “Am ales sa facem asta prin intermediul unei povesti pentru ca suntem convinsi de perenitatea nevoii de povesti a oamenilor”

In spotul noii campanii, povestea “pune brandul in centru si-l face miza pretioasa a unei aventuri: misterioasa RETETA este furata, iar cei doi agenti speciali o vor recupera, printr-o combinatie de inteligenta si curaj, evitand un indiciu-capcana si dand de urma ascunzatorii ei”. Atunci aflam si ca “reteta” se refera atat la secretele prepararii lui Wembley Dry Gin, cat si la combinatia ideala pentru a-i gusta aroma, Wembley & tonic.

“Apelul la conventia cinematografica a filmului de actiune ne-a permis o abordare dinamica si captivanta” spun ei. Personajul, initial masculin, “a fost implinit printr-un alter ego feminin, astfel incat intreaga personalitate a brandului sa poata fi pusa in valoare, iar publicul feminin sa nu se simta exclus”

Din punct de vedere executional, agentia este de parere ca a ales “o abordare cinematografica de mare tinuta, fara compromis si cu toate detaliile finisate ireprosabil”, Executiile sunt in versiune de 1 minut si de 45, 30, 20 si 10 secunde. La realizarea lor au contribuit si experienta unui pilot de raliu (pentru scenele cu masina derapand pe asfaltul umed) si cea a unui motociclist-cascador – greu de gasit  pentru a o dubla pe Ms. Lime, o tanara cu silueta de foto-model. N-a stat deoparte nici Politia Romana, care, la 4 dimineata, oprea tramvaiele pentru ca realizatorii filmului sa poata trage ultima dubla cu masina pe contrasens intr-un pasaj subteran bucurestean.

De la brief la idee, de la interpretarea regizorala la calitatea imaginii, de la sound design la recuzita, de la machiaj la efecte speciale, grafica si 3D, totul a fost lucrat la standarde de calitate pe masura brandului Wembley Dry Gin incheie oficialii agentiei Loco.

Wembley gaseste reteta: Loco

Prodal '94 I-a trimis la raliu pe Carmen Tanasie - Marketing Manager / Prodal '94, Zina Balan - Brand Manager/ Prodal '94 . Loco Branding & Communication a pus in scena strategia prin Ioana Manea, Dana Patranoiu – Copywriteri, Art Director - Bogdan Danailescu. Creative Director a fost Ioana Manea.

Spoturile aui fost fimate de Castel Film si Abis Studio, Producator            Stefan Angheluta. Regia a fost semnata de Eduardo Vazquez iar imaginea Geordi Rexach.

(Irina Toma, info@adplayers.ro )

AdFileInfo

Titlu: RETETA

Agentie: Loco Branding & Communication

Oras: Bucuresti

Advertiser: Prodal ‘94

Brand: Wembley Dry Gin

Produs/categorie: gin

Brand Manager: Zina Balan

Marketing Manager / Director: Carmen Tanasie

Nume Campanie: RETETA

Data primei difuzari/aparitii: 4 noiembrie 2005

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: romana

Tipuri media: TV

Durata (TV): 60”, 45”, 30”, 20”, 10”

Slogan: Daca-ti pasa ce bei

Account Manager / Director: Dana Popescu

Strategy & Creative Director: Ioana Manea

Art Director: Bogdan Danailescu

Copywriter: Ioana Manea, Dana Patranoiu

Regizor: Eduardo Vazquez

Producator: Stefan Angheluta

Casa productie A/V: Castel Film

Companie editare Imagine: Abis Studio

Post Productie A/V: Abis Studio


PUBLICITATE: