Rezultatele cautarii dupa : "devin"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
June Communications devine partener de comunicare pentru Generatik, platforma Brand Management care digitalizează publicitatea la mall
Marti, 29 Iulie 2025
 Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experiență in industria de indoor advertising, platforma digitalizata Generatik reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.
1 din 3 companii din mediul privat declară un impact economic sever. Investiții amânate, decizii suspendate
Luni, 28 Iulie 2025
 Doar 1 din 10 companii spune că nu a schimbat nimic, restul fiind deja intr-un proces de ajustare – dar fără o viziune pe termen lung. Brandurile simt o presiune uriașă să fie relevante „aici și acum", nu neapărat sustenabile in timp.
Prima serie de spectacole imersive din istoria Festivalului Enescu: o nouă dimensiune a muzicii clasice, la Muzeul Artei Noi Imersive
Joi, 24 Iulie 2025
 In perioada 24 august – 21 septembrie 2025, in fiecare seară de joi și vineri, de la ora 20:00, publicul va putea urmări spectacole prezentate in patru formule artistice distincte, fiecare gandită ca o experiență sinestezică in care muzica nu doar se aude, ci se vede și se trăiește.
Publicitatea lucrează: 1 din 2 români au făcut achiziții în ultima lună, impulsionați de reclame. Reveal Marketing Research.
Luni, 14 Iulie 2025
 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
44% dintre români preferă să planifice vacanțele pe cont propriu, rezervând direct transportul și cazarea
Vineri, 04 Iulie 2025
 Principalii factori care influențează alegerea modului de organizare a unei vacanțe sunt bugetul disponibil (72%), destinația și durata vacanței (51%) și nivelul de confort dorit (44%).
VML o numește pe Miruna Potop, Creative Director
Vineri, 04 Iulie 2025
 Cu o fundație solidă in Film și Publicitate, ambele studiate in Marea Britanie, si o experiență de peste 11 ani in care a pus umărul la realizarea de campanii memorabile, Miruna Potop a semnat campanii in agenții precum Rusu+Borțun, Leo Burnett, Cheil Centrade și, desigur, VML. 
7 din 10 români, cu vârste între 18 și 65 de ani, participă cel puțin o dată pe an la un festival din România
Joi, 03 Iulie 2025
 Potrivit celui mai recent studiu Raiffeisen Bank, din seria de cercetări Despre Bani 1:1, participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază intre 300 și 500 de lei  
Românii vor ca produsele sustenabile să le aducă beneficii clare și imediate, asupra sănătății (80%) și eficiența în satisfacerea nevoilor (78%).
Joi, 26 Iunie 2025
 Sustenabilitatea este tradusă in termeni de utilizare responsabilă a resurselor (29%) și reciclare (24%), potrivit unui studiu Reveal Marketing Research care a realizat in colaborare cu Kaufland Romania și PRO TV cea de-a patra ediție anuală a Barometrului Național despre percepțiile și comportamentele...
 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media. Studiu United Media Services
Miercuri, 25 Iunie 2025
1 din 2  respondenti au făcut o achiziție online in ultima săptămana, potrivit studiului United Media Services „Online Shopping Habits 2025”, care oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie in procesul...
Cu peste 2,5 miliarde de tranzacții analizate în 2025, Footprints AI lansează primul Copilot AI pentru retailul fizic
Vineri, 30 Mai 2025
 Prin intermediul primului Copilot AI, startup-ul romanesc de tehnologie Footprints AI transforma fiecare magazin intr-un „radar” inteligent ce oferă insight-uri de aprovizionare, sortimentație și marketing in timp real, accelerand expansiunea internațională a celei mai mari rețele de retail...
Fundația Țiriac a relansat podcastul „Școala Sportivă” în format video, de ziua lui Ion Țiriac
Miercuri, 14 Mai 2025
 Relansat din 9 mai, de ziua lui Ion Tiriac, publicul va putea urmări povești inspiraționale din lumea sportului, prezentate intr-o manieră vizuală captivantă, cu note educaționale, pe canalul de Youtube „Școala Sportivă”. Podcastul este găzduit de jurnalistul Mircea Meșter.
Campania “Puterea Adolescenței” își propune să contribuie la o mai bună funcționare a relației părinte-copil
Luni, 12 Mai 2025
Lansata de Originals și Cosmina Grigore, Fondator si Coach, Originals, campania demareaza la ParkLake Shopping Center din Bucuresti, care va gazdui in perioada 12-18 mai 2025 o expoziție dedicată comunicarii parinte-copil. 
Castigatorii celei de-a patra editii a programului Solve for Tomorrow, Samsung Romania
Luni, 17 Martie 2025
Cea de-a patra editie a fost organizata in parteneriat cu Junior Achievement Romania, cu sprijinul Google Romania si Startarium.
 Cu o piata estimata la 5,4 miliarde USD in 2025, piata bauturilor alcoolice din Romania, in crestere. The M Works si UNLOCK Researh
Vineri, 07 Martie 2025
 ,,Cu o piata estimata sa atinga 5,4 miliarde USD in 2025 si un volum de 1,8 miliarde de litri de alcool consumat, recomandam jucatorilor din industrie sa-si concentreze eforturile pe o comunicare autentica, personalizata si aliniata cu valorile publicului lor”,a spus Imola Zoltan, Managing Partner, The M...
Mai bine de 1 din 3 români sunt fericiți la locul de muncă, în timp ce 2 din 3 nu se simt împliniți profesional. Reveal Marketing Research
Vineri, 07 Martie 2025
 Procentul angajaților care iau măsuri anti-stres la locul de muncă a crescut de la 51% in 2024 la 60% in 2025.
Cat cheltuiesc romanii in luna iubirii si cum sarbatoresc relatia de cuplu. Studiu Raiffeisen Bank Romania
Miercuri, 12 Februarie 2025
 Potrivit unui studiu realizat de Raiffeisen Bank, in colaborare cu Appinio, companie globala de cercetare a pietei, 55% dintre romanii care sunt intr-o relatie marcheaza aceste zile, iar pentru 6 din 10 romani cheltuielile asociate lunii iubirii nu sunt percepute ca o presiune financiara.
1 din 2 romani au inceput sa-si puna in miscare planurile pe 2025. Tot 1 din 2 au uitat ce-au stabilit la sfarsitul lui 2024. Reveal Marketing Research.
Vineri, 07 Februarie 2025
 Principalele provocari care ii impiedica pe romani sa isi duca planurile la bun sfarsit sunt obstacolele financiare (57%), timpul insuficient (35%) si lipsa motivatiei (23%).
Impreuna de Craciun 2024, la TVR1
Joi, 19 Decembrie 2024
 TVR 1 aduce spiritul Craciunului prin emisiuni si ediţii speciale ale programelor sale, concerte si gale de Craciun in premiera, programe umoristice, dar si pentru copii, filme cu tematica de Craciun.
Cunoscuti sub numele de Generatia Z, tinerii nascuti intre 1996 si 2010 refuza compromisuri in cariera, sanatate si relatii sociale pentru succesul financiar
Luni, 16 Decembrie 2024
 In ciuda contextului, o treime dintre ei demonstreaza incredere si responsabilitate in gestionarea finantelor personale - atitudine care denota o maturitate timpurie in administrarea resurselor si refuzul de a accepta compromisuri semnificative in viata personala.
 5 din 10 romani sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn. Studiu CIPRA si Reveal Marketing Research.
Miercuri, 11 Decembrie 2024
 Stresul este cel mai important factor care afecteaza calitatea somnului romanilor, fiind mentionat de 52% dintre respondenti (in scadere fata 61% anul trecut), urmat de timpul in exces petrecut la calculator sau pe telefon, cu un procent de 40%, obicei care afecteaza in cea mai mare masura tinerii din categoria...
1 2 3 4 5 »