Rezultatele cautarii dupa : "plan"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 18 Octombrie 2016
“Atunci cand vine vorba de hartie, oamenii asociaza ideea de autenticitate cu tactilul” spune Milton Glaser binecunoscut prin logo-ul sau I ♥ NY si pentru poster-ul sau Bob Dylan din 1967 - probabil, cel mai cunoscut designer grafic din Statele Unite ale Americii, unul dintre cei 12...
Luni, 10 Octombrie 2016
"Ar trebui sa fim si noi pe rafturile magazinelor din UE. Fara industrie alimentara vindem in portul Constanta. Ieftin”, a spus Sorin Minea, Presedinte Angst, Presedinte Romalimenta, la “Romanian Agribusiness Conference”
Joi, 29 Septembrie 2016
Reclama ALDE in fata unui panou publicitar comercial
Marti, 27 Septembrie 2016
Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Luni, 26 Septembrie 2016
United Marketing Partner comunica reteaua Spartan, care numara 30 de restaurante, dintre care 10 sunt restaurante proprii si alte 20 sunt in sistem de franciza, deschise in capitala si in 15 orase din tara
Luni, 05 Septembrie 2016
Cu 14,4% la nivel national, 14,2% in mediul urban si 16,0% in Bucuresti – conform datelor celui de al doilea val de masurare a audientelor radio, valul de vara din 2016, postul public anunta cel mai mare market share pe canale radio, pe toate mediile de rezidenta.
Joi, 01 Septembrie 2016
Digi Life lanseaza seria de 20 de mini-documentare “Vraci, secrete si retete”, o productie proprie, care aduce in prim plan lumea miraculoasa si beneficiile plantelor medicinale, a caror traditie dateaza din vremea dacilor.
Joi, 30 Iunie 2016
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
Vineri, 24 Iunie 2016
Contactat de catre adplayers, Vlad Popovici, Managing Director, Kubis Interactive, nu a dezvaluit valoarea bugetului, motivand ca acesta va depinde nu doar de un pachet de servicii constant livrate ci si de proiecte noi care ar putea fi adaugate in perioada colaborarii.
Marti, 21 Iunie 2016
Alex Cernatescu vorbeste in premiera in adplayers despre motivatia expansiunii in afara granitelor tarii a afacerii de marketing si comunicare fondata in Romania acum 9 ani. Prima tinta: Olanda. Tinta extinsa: 2-3 birouri in regiunea Benelux, urmand in viitor grupul sa se gandeasca la si la alte piete.
Vineri, 03 Iunie 2016
Campanii-pilot si teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) si Ernst & Young
Marti, 31 Mai 2016
Romania este una dintre pietele cu cel mai ridicat nivel de incredere in industria de publicitate in timp ce, potrivit European Advertising Business Climate Index, Q1/Q2 2016, pe piata europeana increderea pe care o au oamenii de afaceri din marketing si publicitate in sectorul lor de activitate a inregistrat o usoara scadere in primul trimestru al lui...
Miercuri, 18 Mai 2016
In numai doua saptamani de la lansarea pe youtube in preajma Vacantei si Sarbatorilor de Pasti, unul dintre cei mai importanti producatori de dulciuri din Turcia a devenit celebru in Romania cu spotul semnat de echipa de creatie de la Marti, 26 Aprilie 2016
Alex Cernatescu si Adrian Enache au vorbit in aceasta dimineata (marti, 25 aprilie), in exclusivitate pentru cititorii adplayers, ce au fost invitati sa prezinte la Digital Media Forum Dubai:
Joi, 07 Aprilie 2016
Buget de comunicare pe retail castigat pe 9 piete de Weber Shandwick, retea de comunicare reprezentata in Romania de agentia McCann PR. Reteaua globala de comunicare a anuntat astazi ca Teren...
Vineri, 26 Februarie 2016
Fost Senior Account Director, Lavinia Chican (stanga) a devenit recent partener in cadrul agentiei McCann PR, unde imparte raspunderea unei echipe de 40 de colegi
Miercuri, 24 Februarie 2016
Vineri, 05 Februarie 2016
Cu doar 6% din totalul veniturilor LPF din sponsorizari si licente,“Cresterea numarului de sponsori LPF reprezinta unul dintre principalele obiective pentru sezonul in curs”, a declarat pentru adplayers Robert Pongracz, Vicepresedintele LPF.
Joi, 28 Ianuarie 2016
Conferinta BRAT: Publicatiile locale au ramas relevante, atat sub aspectul publicului atins cat si al pietei de publicitate, chiar in contextul schimbarilor generate de criza economica si dezvoltarea mediului online.
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: