Rezultatele cautarii dupa : "participare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Digital marketing vandut 40% din prima zi. Proiectul inaugureaza cursurile Infinit Academy
Marti, 19 Iulie 2016
 Trainingul intensiv Infinit Academy face parte dintr-o serie de cursuri de digital marketing si online media ce va debuta in luna august si care variaza intre 150 si 250 euro pe zi pentru fiecare persoana ( +TVA )
Secretele comerciale, la bani marunti. Noua directiva europeana, la PRIA Registered Trademarks pe 19 mai
Marti, 10 Mai 2016
Evenimentul dedicat proprietatii intelectuale si marcilor in Romania va avea loc in data de 19 mai 2016, incepand cu ora 9,30 la hotel Novotel, sala Paris si are printre partenerii media revista adplayers.
Rogalski Damaschin PR a convins Asociatia Casiopeea in proiectele de strangere de fonduri pentru femeile afectate de cancerul la san
Joi, 14 Aprilie 2016
 Organizatoare de curse si marsuri roz pentru sustinerea femeilor afectate de cancerul de san, Asociatia Casiopeea are ca scop strangerea de fonduri pentru achizitionarea si donarea de proteze mamare femeilor care au suferit o mastectomie.
Brandient dublu premiata pentru rebrandingul COSR si Interactive Group la Rebrand 100 Global Awards
Vineri, 04 Martie 2016
 Cele doua premii au fost acordate pentru rebrandingul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si cel al Interactive Group
Un bilet de avion pentru o fotografie cu cer frumos. Tedoo cu Brad Florescu in Thailanda.
Vineri, 29 Ianuarie 2016
In doar cateva ore de la start, fondatorului platformei de calatorii tedoo.ro, Bradut Florescu, cunoscutul creativ si om de publicitate, a adunat deja  pentru concurs peste 150 de aplicanti

 

Exclusiv Licitatia Unicef: 3 iulie, termen limita atat pentru propuneri cat si anuntarea participarii
Luni, 22 Iunie 2015
 Detalii privind caietul de sarcini aii viitoarei campanii de comunicare Unicef de la Bucuresti pot fi obtinute de la Raluca Zaharia / Communication for Development Officer
3.220 de bilete, 2.768 de participanti si 67% romani la ICEEfest 2015
Sambata, 20 Iunie 2015
 3.220 de bilete, 2.768 de participanti la evenimente si 67% romani au fost la Interactive Central and Eastern Europe Festival - ICEEfest 2015.
UAPR spre Consiliului Concurentei: neparticiparea la practici dubioase nu pot fi anticoncurentiale
Vineri, 08 August 2014
 „Incercarea unor agentii de a scoate in evidenta ceea ce considerau a fi practici dubioase a fost interpretata drept un comportament de tip cartel” Radu Florescu, presedinte UAPR.
Catalogul Electronic. Cum sa arunci banii pe geam in comunicarea copil-dascal-parinti?
Joi, 27 Martie 2014
 Poate pentru parintii care din diverse motive au de ce sa-si faca griji din pricina copiilor si nu pot ajunge la scoala, "Catalogul electronic" cu urmarirea si verificarea notelor si absentelor este de un real folos. Pentru mine, nu.

Campanie Carrefour de 300-400 mii de euro. Premii de 50-80 mii de euro pentru elevi
Miercuri, 18 Decembrie 2013
 Avand ca participanti copii din clasele I-VIII, numai premiile concursului de desene Carrefour derulat cu sprijinul partenerilor sunt estimate intre 50.000 si 80.000 de euro.

RoDirect este asigurat: 50% sponsorizat, 50% taxat
Joi, 17 Octombrie 2013
 Organizat de ARMAD intre 7 si 8 noiembrie la Ramada Plaza Hotel, scopul evenimentului este acela de a promova marketingul direct si interactiv, de a demonstra prin studii de caz eficienta comunicarii directe cu consumatorii.
Rezultate in publicitatea online? Veniti la IAB Forum.
Luni, 09 Septembrie 2013
 Cu un buget cuprins intre 5.000 si  10.000 de euro, evenimentul organizat de asociatia non-guvernamentala Interactive Advertising Bureau (IAB) Romania va oferi o perspectiva de 360 de grade asupra industriei de publicitate online de la tendinte la evaluarea rezultatelor in mediul digital.
Print & Sign si Gifts Show se muta primavara. Inscrieri pana la 15 aprilie.
Marti, 05 Februarie 2013
 Editiile 2013 ale celor doua evenimente Euroexpo vor avea loc in perioada 15-18 mai, la Romexpo
Licitatie media de 500.000 EUR la Mol Romania
Joi, 09 August 2012
Estimat la aproximativ 500.000 EUR pe an, din informatiile adplayers, bugetul de media este administrat din anul 2010 de agentia OMD Bucuresti, iar contul de creatie se afla in portofoliul agentiei DDB Romania.
Fum fara foc. Grupul Publicis infirma negocieri cu Interpublic.
Miercuri, 08 August 2012
Publicis Groupe infirma speculatiile aparute in presa internationala privind angajamente sau negocieri cu Interpublic (Interpublic Group of Cos, IPG). Pozitia grupului de origine franceza vine ca urmare a unui articol aparut in urma cu cateva zile pe blogul editiei electronice a cotidianului de afaceri Financial Times, FT.com (FT.com Alphaville)
Aterizare de 1 Milion euro de la Romaero Baneasa. Targurile Euroexpo revin la Romexpo.
Luni, 16 Iulie 2012
 Cu afaceri totale de peste 1 milion de euro pe an, Euroexpo revine cu o parte din targurile si expozitiile sale la Romexpo, dupa o perioada in care toate evenimentele dezvoltate au avut loc la Romaero Baneasa. Agenda: Digital Print & Sign si Gifts Show 19 – 22 septembrie 2012.
5 cursuri cu greutate in publicitate de la EACA, intre 21 si 29 iunie la Bucuresti
Miercuri, 13 Iunie 2012
 Cursurile care au loc pe  21, 22, 26, 27, 28 si 29 iunie: 1: WINNING IN NEW BUSINESS ( MICKY DENEHY) 2: CREATIVITY IN BUSINESS ( SIMON DAVIES ) 3. 360° TOTAL COMMUNICATIONS PLANNING (PAUL ARNOLD) 4: SELLING CREATIVE WORK ( PAUL ARNOLD) , 5TECHNIQUES AND MINDSETS TO OPEN UP CREATIVE THINKING (PAUL ARNOLD)
Cine a dormit in Noaptea Agentiilor?
Vineri, 18 Mai 2012
 
Tehnica si regie de peste 40-50.000 EUR la Graffiti BBDO 20 ani de publicitate
Luni, 07 Noiembrie 2011
 Potrivit unor specialisti in organizare de evenimente, doar „sculele” si pregatirile tehnice, si regia evenimentului ( fara catering ) au costat petrecerea Graffiti BBDO peste 40-50.000 de euro.
Print & Sign, Gifts Show si Expoplast au aterizat la Romaero cu 300.000 - 400.000 EUR
Marti, 27 Septembrie 2011
 Desi oficialii companiei nu au confirmat informatia, potrivit unor surse AdPlayers apropiate organizatorilor de la Euroexpo, cele trei targuri care au avut loc saptamana trecuta la Romaero Baneasa aduc in cont  companiei organizatoare in jur de 300.000-400.000 EUR
« 2 3 4 5 6 »