Licitatie media de 500.000 EUR la Mol Romania
Joi, 09 August 2012
 

( adplayers, Iulian Toma) 

Actualizare, 10,50: 
Adina Ionescu, PR & Brand Builder Manager, Mol Romania.

adplayers: Cine administreaza in prezent bugetul de media, incepand de cand va administra viitoarea agentie aleasa in urma licitatiei de media Mol Romania?

Adina Ionescu: Contul media al MOL Romania este administrat in prezent de OMD.

adplayers: Daca aceasta licitatie este in desfasurare, cand a fost declansata si cand se va incheia procesul de selectie?

Adina Ionescu: Licitatia pentru servicii media este in desfasurare, a fost demarata in luna mai si se va incheia in cel mai scurt timp posibil, respectand procedurile interne ale Grupului MOL.

adplayers. Care au fost agentiile invitate si daca mai pot aplica alte agentii / conditii de participare?

Adina Ionescu: Nu putem sa mentionam agentiile invitate, iar lista participantilor a fost inchisa.

adplayers. Estimat de surse adplayers din piata la 500 mii EUR pe an, ne puteti aproxima un nivel al investitiilor in media viitoare, catre ce canale veti merge cu precadere, si cu ce alte agentii de comunicare mai lucrati (creatie - DDB?, PR, alte servicii)

Adina Ionescu: Nu putem dezvalui valoarea investitiilor viitoare de media ale MOL Romania. Mixul de canale pe care il vom alege tine de asigurarea unui anumit nivel de eficienta al investitiei, punem mare accent pe ROI.

Lucram cu DDB Tribal pentru creatie, cu Imagine Tact pentru BTL, cu Grayling Romania pentru PR.


(Stirea, 
pe surse adplayers, anterior actualizarii (10.30)

Licitatie de media la Mol Romania. Potrivit unor surse adplayers din piata de media, lantul de benzinarii organizeaza in aceasta perioada un concurs in urma caruia compania va  desemnata viitoarea agentie care se va ocupa de administrarea serviciilor si bugetului de media Mol Romania.

Adina Ionescu, unul din oficialii de marketing ai Mol Romania nu a putut fi contactata pana la ora publicarii materialului, insa adplayers a solicitat responsabililor de comunicare si o pozitie oficiala privind desfasurarea concursului de media 

Estimat la aproximativ 500.000 EUR pe an, din informatiile adplayers, bugetul de media este administrat din anul 2010 de agentia OMD Bucuresti, iar contul de creatie se afla in portofoliul agentiei DDB Romania.

Mai mult in
Licitatii

PUBLICITATE: