Tehnica si regie de peste 40-50.000 EUR la "Graffiti BBDO 20 ani de publicitate"
Luni, 07 Noiembrie 2011
 (AdPlayers, Iulian Toma) "Daca imi dadeai o drujba, curatam toata publicitatea" spunea joi seara, in gluma, un participant la evenimentul aniversar Graffiti BBDO 20 ani. O gluma de inteles pentru ceea ce,  in termeni de participare, s-a dovedit a fi cea mai mare conciliere a agentiilor de publicitate din ultimii 20 de ani incoace. 

Desfasurat joi seara la Fratelli Studios din Bucuresti, aniversarea Graffiti BBDO 20 de ani a adunat toata floarea industriei de comunicare si a fost, din informatiile AdPlayers, cel mai mare eveniment dedicat unei agentii de publicitate din ultimii 20 de ani. 

Cristian Singer, managerul echipei de ingineri de sunet si lumini de la Paradigma Group care s-a aflat la butoanele tehnice ale evenimentului, nu a dezvaluit valoarea productiei motivand intrepatrunderea serviciilor cu cele asigurate de Fratelli. 
Potrivit unor specialisti in organizare de evenimente, doar „sculele”, pregatirile tehnice si regia ( fara catering ) au costat petrecerea Graffiti BBDO peste 40-50.000 de euro. 

Printre cei cateva sute de manageri din industria de marketing s-au aflat si multi dintre mai marii celor mai importante grupuri de comunicare din Romania. Pe langa managerii organizatorilor - Nora Marcovici (CEO), Cosmin Radoi (managing director), la eveniment au fosta vazuti Veronica Savanciuc (Lowe), Zoltan Szigeti (The Group), Stefan Iordache (Leo Burnett), Bogdan Prajisteanu (MEC Romania), Marijana Popescu si Traian Popescu (Media Today), manageri de varf ai grupurilor de media, regii de vanzari.

„Este un copil nascut din pasiune, din munca, din idee si din viziune” a spus Cristian Burci pe scena evenimentului despre Graffiti BBDO intr-un scurt cuvant de deschidere a evenimentului. „Vreau sa va spun ca au fost tot timpul o gasca de nebuni - niste oameni care nu aveau zile si nu aveau nopti, care iubeau sa invete, sa creeze si sa faca lucruri noi”, a spus Burci despre agentia de publicitate care aparea in urma cu 20 de ani.

„Nu vreau sa vorbesc despre trecut. Trecutul are multe amintiri, multe emotii si o nostalgie. As vrea sa vorbesc despre viitor. Cred ca industria de publicitate se afla intr-un moment de rascruce – intre continut tehnologie si marketing. Si cred ca viziunea care trebuie sa vina, trebuie sa fie o viziune pentru urmatorii 20 de ani. Eu ma consider destul de tanar ca sa intru in aceasta viziune, si sper ca impreuna cu toti de aici sa ne vedem peste inca 20 de ani”, a mai spus Burci.

„Dar pentru ca peste 20 de ani pe unii s-ar putea sa ii doara umarul, spatele si asa mai departe, sper sa sa ne intalnim din nou peste 10 ani ca sa ne revedem cu totii”, a conchis fondatorul Graffiti BBDO, cu o nota de umor care il caracterizeaza la intalnirile cu vechii prieteni si colegi din publicitate.

Mai mult in Eveniment


PUBLICITATE: