Rezultatele cautarii dupa : "outdoor media"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 »
Paste Fericit !
Vineri, 29 Aprilie 2005
Publicitatea, inscrierile Ad’Or 2005 dar si cele la Internetics intra incepand de astazi intr-o nemuncitoreasca minivacanta de Pasti
Laura Nedelschi, Claudiu Dobrita si Ema Prisca, in juriul ADC*E Awards 2019
Joi, 19 Septembrie 2019
 Cei trei membri ADC*RO vor fi prezenti la Barcelona pentru jurizarea celei de-a 28-a editii a ADC*E Awards.
3 din 4, norocoase. A treia oara in patru ani McCann Worldgroup este Reteaua Anului la Golden Drum
Luni, 24 Octombrie 2016
 Titlul de "Agency Network Of The Year" a fost castigat pentru a treia oara in patru ani de participare la Festivalul Golden Drum 2016
Vodafone devine one stop shop de tehnologie si servicii in aria de retail, prin EasyTech
Miercuri, 06 Iulie 2022
 Noi game de produse IoT si gadgeturi devin disponibile in magazinele Vodafone, iar clientii vor beneficia si de servicii precum consultanta, buyback sau plata in rate. Clientii vor putea testa si achizitiona direct din magazin sau de pe Vodafone.ro/easytech de la televizoare, la produse audio, tablete, ceasuri...
Creative Director, Centrade | Cheil Romania, Ioana Zamfir a fost selectata in juriul Eurobest 2018
Miercuri, 14 Noiembrie 2018
 Ioana Zamfir si-a inceput cariera in publicitate in anul 2010. S-a alaturat echipei Centrade | Cheil Romania in luna mai a acestui an, ca director de creatie. Anterior, a ocupat pozitia de Group Creative Director la McCann Bucuresti.
Phoenix Media a lansat primul instrument de management si administrare a campaniilor de publicitate digital out-of-home (DOOH)
Vineri, 22 Septembrie 2017
 Phoenix Media, lider pe piata locala din Romania in publicitatea digitala out-of-home (DOOH), a lansat primul instrument integrat de planificare si administrare a campaniilor de publicitate integrata , care include  STOC – modulul de administrare a campaniilor (Standard Tool for Organising Campaigns) si CSM – modulul de management al...
Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
SMI vrea 25% din publicitatea online
Miercuri, 30 August 2006
Eveline Fabritius, Managing Partner, Splendid Media Interactive, companie care vinde publicitate online pentru Grupul Catavencu, Neogen, Vodanet Media si Magnetique Marketing, mai apreciaza ca piata de publicitate online din România se cifreza în acest an la 5,5 milioane EUR si ca va atinge cota de 7,5-8 milioane EUR, în 2007
TV
Magnetique vrea în Top 5 si 150.000 EUR, cu noul Stiletto
Marti, 20 Februarie 2007
În urma relansarii revistei online de femei, Eveline Fabritius (Magnetique Marketing) spune ca Stiletto.ro vrea 150.000 EUR din publicitatea online, pâna la sfârsitul anului, si sa ajunga, în foarte scurt timp, în Top 5 al revistelor online de femei
SHR lanseaza Casa si gradina
Marti, 05 Septembrie 2006
La un pret de coperta de 5,9 lei si 2.500 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate, titlul Sanoma Hearst România al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata în 26 septembrie, apartine ariei de home & deco si va prelua si adapta pentru piata romaneasca conceptul revistei VT Wonen, din portofoliul Sanoma, liderul segmentului de piata în Olanda
Ingerii AdPrint 2010 la judecata echipelor de creatie
Marti, 30 Martie 2010
 Preview AdPlayersTV, disponibil din 31martie in AdPlayers, cu Claudiu Dobrita ( Grey Bucharest), Adrian Preda (Tempo Advertising), Andrei Tripsa ( Propaganda ) si Mihai Gongu...
Sandra Stoicescu cauta outdoor si promo pentru Intact la Print&Sign si Gifts Show
Miercuri, 21 Septembrie 2011

Jurnalista Antenei 3 a deschis pentru 4 zile expozitiile Print&Sign 2011 - de tipar si productie publicitara, si Gifts Show 2011 - de obiecte promotionale. Targurile isi asteapta vizitatorii pana sambata (21-24 septembrie 2011 ) in pavilioanele H6 si H7 din Romaero Baneasa din Bucuresti,

Considerat unul dintre cei mai sexy barbati din lume, Michele Morrone este noua imagine HELL ENERGY
Joi, 15 Februarie 2024
 Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Iaurturi Milli: Ogilvy&Mather si Starcom
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi “Ispite cu fructe” de la de Friesland Foods se promoveaza din  24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
Metro la HDH, ACME si THOR Systems
Marti, 04 Iulie 2006
Noua campanie "METRO. Furnizorul tau de incredere" vrea sa faca trecerea, pentru prima data, la o campania de imagine emotionala, propunandu-si sa explice conceptul si beneficiile unui cash & carry, dupa o comunicare low profile  in care, cel mai important rol in economia brandului era jucat de logo-ul si legatura cu semnalizarile din magazine
Loto 6 din 9: Tragere Leo Burnett-eria Romana
Vineri, 01 Octombrie 2010
 Cu al saselea trofeu de Agentia Anului castigat la ADOR 2010, alaturi de alte 5 editii acordate in urma cu cativa ani, agentia confirma ca pe piata romaneasca creativitatea nu se gaseste in orice pravalie. 6 din 9 trofee ale festivalului Ad’Or sunt in conference la Leo Burnett. 
Savana cu O&M, Imager si MindShare
Duminca, 25 Iunie 2006
In urma unei licitatii in care au mai participat Cohn &Jansen in parteneriat cu United Media si Starcom, Ogilvy & Mather a fost desemnata in luna aprilie agentia de brand pentru vopseaua Savana din portofoliul Fabryo, contul de media fiind castigat de catre agentiile Imager (tv, print, internet) si MindShare (OOH)
Publicitate outdoor digitala cu ecrane mobile pe strazile orasului. Turn Digital vinde publicitate video in reteaua de ecrane mobile pe masini YOOH
Marti, 21 Septembrie 2021
Bogdan Vicol, Co-Founder & CEO, YOOH  ”Am gandit platforma YOOH astfel incat orice agentie de publicitate sau orice companie sa aiba un control total, utilizand contul propriu. Practic, oricine poate gestiona o campanie...
100.000 EUR, pentru rebranding-ul agentiei Mercury360
Luni, 04 Iunie 2007
Intregul proces de rebranding, incluzand resursele agentiei care au fost alocate “clientului” Mercury360, a presupus un buget de aproape 100.000 de euro, dupa cum apreciaza Radu Toncu, directorul de dezvoltare al companiei, iar evenimentul de lansare, o piesa de teatru 100% conceputa, scrisa si jucata de angajati Mercury360 in care a performat si Radu Miu General manager-ul...
La Dolce Vita ruleaza si în România
Marti, 19 Septembrie 2006
Peroni Nastro Azzurro  lanseaza noua campanie de comunicare globala si pe piata româneasca, un omagiu adus uneia dintre creatiile cele mai reprezentative pentru stilul tipic italian: La Dolce Vita, capodopera cinematografica a lui Federico Fellini
« 3 4 5 6 »