Rezultatele cautarii dupa : "oficialul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
MEDIA, PR, TV
Jocurile Olimpice 2018 aduc trei canale Eurosport suplimentare in grila digitala UPC Romania
Luni, 12 Februarie 2018
Reteaua promite acum o experienta completa a Jocurilor Olimpice cu noile canale Eurosport 3, 4, 5, la UPC Romania
Producatorii de medicamente pun degetul pe rana: taxa clawback este cauza numarul unu pentru care dispar medicamentele ieftine
Miercuri, 06 Decembrie 2017
 “Semnalam de 6 luni ca se adanceste criza medicamentelor ieftine din cauza taxei “clawback”. Autoritatile nu pot sau nu vor sa inteleaga ca aceasta taxa, aplicata medicamentelor sub 25 lei, produce efecte devastatoare pentru populatie, sistemul sanitar si industria de medicamente”, afirma intr-o comunicare trimisa adplayers reprezentantii PRIMER, Patronatul...
Cinema City aniverseaza 10 ani in Romania investind 6 Milioane de euro in multiplexul cu numarul 25
Luni, 20 Noiembrie 2017
 Potrivit reprezentantilor de comunicare, dupa Galati urmeaza deschiderea unei noi sali 4DX, la Cluj-Napoca, si a unui multiplex in Ramnicu Valcea
Juniorii brandurilor de familie de azi, administrarea averii familiei de maine.
Miercuri, 01 Noiembrie 2017
 Antreprenori a 23 de mari afaceri de familie, membri ai FBN Romania, alaturi de invitatii lor, s-au intalnit in acest sfarsit de saptamana in cadrul conferintei “ Generatia urmatoare in business. Administrarea averii familiei.”
Invita si barbatii la spalatul hainelor. Dero 2in1. E unul pentru doi! Engines, Kubis, Image, Mindshare
Vineri, 27 Octombrie 2017
Campania de toamna "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.
Echipa Allianz-Tiriac intra pe terenul de hochei. Jucatorul in servicii financiare sustine viitorii campioni.
Sambata, 07 Octombrie 2017
 Prin acest proiect, Allianz-Tiriac se alatura initiativei Fundatiei Ion Tiriac de a crea si sustine una dintre cele 5 echipe de juniori la hochei.  
Primul hipermarket unde clientii se autoservesc si platesc fara casier.
Vineri, 25 August 2017
 Lansat saptamana aceasta in hipermarketul Carrefour Baneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service” este prima casa de marcat unde clientii au posibilitatea de a scana si plati singuri, in acelasi loc, produsele cumparate
2 milioane euro in media, crestere 50% la indicatori de brand si 4% cota de piata. J&B Blending Spirits
Miercuri, 02 August 2017
 „Comparativ cu anul 2016, in acest an am atins o cota de piata pentru J&B de 17,2% conform Nielsen Report ON16, bautura care a devenit, in acelasi timp, cel mai vandut whisky din Romania” a afirmat pentru adplayers Raluca Oana Sava, Regional Brand Manager Diageo Romania, Croatia, Slovenia,
Sa n-ai afte-n gura. Ne-au cantat pacient si doctor: Aphtaplus si agentia Dualmind. Exclusiv adplayers.
Vineri, 14 Iulie 2017
 Cand intr-o campanie pe Internet si Radio, posturilor le-a placut asa tare spotul publicitar ca au sarit si cu ceva difuzari gratuite, " Sa n-ai afte-n gura" daca nu te intrebi ce le-a placut asa tare sa ofere spotul drept continut radio?
Danone Romania in campanie #PauzaActivia. Insight: momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate si aport nutritiv
Joi, 18 Mai 2017
 Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
CNA
Alexandru Jucan, CNA: Dupa ce platesc amenda (Kanal D), raman cu 243.000 de euro. Rentabil, nu?
Miercuri, 22 Februarie 2017
Membru in Consiliul National al Audiovizualului, Alexandru Jucan este de parere ca postul de televiziune Kanal D a iesit in profit cu 243.000 de euro dupa amenda de aproximativ 45.000 de euro (200.000 de lei) primita de la CNA pentru depasirea spatiului legal de publicitate de 12 minute pe ora.
Licitatie online de outdoor digital Phoenix Media. Doua campanii de 5.000 eur, cu pornire de 500 eur
Miercuri, 25 Ianuarie 2017
 Programata pe data de 27 ianuarie, intre orele 10:00 si 17:00, licitatia online Phoenix Media are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi 500 de euro.
AdPlayersREPORT 2017: Grupul TDG estimeaza ca a incheiat 2016 cu o crestere de aproximativ 30%. Pentru Romania, crestere estimata de 40%.
Joi, 05 Ianuarie 2017
Pentru operatiunile din Romania, grupul international de companii cu activitate in industria digitala estimeaza o crestere de aproximativ 40%, a afirmat pentru adplayers Dragos Stanca, Managing Partner, ThinkDigital Romania, oficialul de business TDG de la Bucuresti.
Banca de Alimente a ajutat 18.000 de familii. Programul Carrefour si Crucea Rosie este reluat.
Miercuri, 09 Noiembrie 2016
 Pana acum, clientii  Carrefour Romania au donat in cadrul programului Banca de Alimente aproximativ 210.000 kg de alimente, cu care au fost ajutate aproximativ 18.000 de familii, din toate judetele tarii.
Carrefour Veranda, pentru 500.000 de oameni. Reteaua Billa in proces de rebranding
Joi, 27 Octombrie 2016
 Andreea Mihai a afirmat pentru adplayers ca procesul de rebranding Billa, magazine care vor intra in totalitate sub brand Carrefour, este un proiect de anvergura care se va derula pana la sfarsitul anului 2017.
400.000 euro in Povestea Luminii, de 120 de ani. Prima campanie de brand Electrica.
Joi, 22 Septembrie 2016
In timp ce jucatori de pe piata energiei precum CEZ, Enel sau eon anunta experiente cu consumatorul de zece ani, fosta companie de stat Electrica, acum o companie cu capital majoritar privat, rupe diferentiatorul de experienta cu consumatorul cu peste un secol de „Poveste a Luminii”.
Presedintele Comisiei pentru Industria Alimentara, Nini Sapunaru, vine la conferinta dedicata reducerii risipei alimetare
Miercuri, 21 Septembrie 2016
 Presedintele Comisiei pentru agricultura, silvicultura, industrie alimentara si servicii specifice din Camera Deputatilor, deputatul Nini Sapunaru, participa in calitate de speaker la Conferinta "Reducem risipa alimentara. Pretuim hrana!", din 27 septembrie, de la Romexpo.
Licitatie cu patru agentii pe creatia si strategia Altex. Cohnandjansen JWT a castigat Fara Teama
Joi, 15 Septembrie 2016
Bugetul de media Altex este administrat de agentia Media Investment (parte din holdingul The Group) iar serviciile de relatii publice si comunicare sunt administrate de Porter Novelli (The Group).
Capitala pune chioscuri de presa, Sectorul le ridica. Primarul sectorului 4 a saltat 13 chioscuri aprobate de Primaria Generala.
Marti, 30 August 2016
 Primarul Sectorului 4 a ridicat 13 chioscuri de presa aprobate de Primaria Generala a Capitalei pentru Acces Press, precum si alte chioscuri apartinand micilor intreprinzarori  
Reglementari in comunicare pe piata de 500 mln.E. Locul I in topul consumatorilor de publicitate.
Joi, 28 Aprilie 2016
 “Regulamentele Europene sunt aplicabile publicitatii pentru orice produs sau supliment alimentar si pentru orice spatiu publicitar - de la audiovizual pana la mediul online sau la marca in registrata”, a afirmat Stephane Martin, presedintele Aliantei Europene a Standardelor in Publicitate (EASA) , la conferinta ”Bune practici in publicitatea suplimentelor alimentare”
« 4 5 6 7 8 »