Infinit Solutions Agency a castigat recent licitatia pentru comunicarea full service Suzuki Romania
Luni, 14 Mai 2018
 

Credit: Suzuki Romania / Infinit Solutions Agency

Cu experienta in servicii de marketing si comunicare in categoria auto inca de la infiintare, agentia fondata de fratii Alex si Andrei Cernatescu preia integral comunicarea full service pe piata locala a brand-ului japonez

adplayers.info

Infinit Solutions Agency a castigat recent contul Suzuki Romania, auto si moto. Cu experienta in categoria auto inca de la infiintare, agentia fondata de fratii Alex si Andrei Cernatescu preia integral comunicarea full service a brand-ului japonez prezent de 10 ani pe piata romaneasca.

Procesul de selectie a inceput la sfarsitul anului 2017, cand Suzuki Romania a demarat cautarea unei agentii de creatie & comunicare full service pentru Auto si Moto. In urma licitatiei, Infinit Agency a fost desemnata de catre Suzuki agentia principala de administrare a comunicarii pe piata din Romania.

„Selectia unei agentii creative full service pentru un brand ca Suzuki, atat Auto cat si Moto, nu este un lucru usor sau pe termen scurt, iar noi am luat acest subiect foarte in serios”a spus Nicoleta Gerea – Office Leader Suzuki Romania. „Pitch-ul a fost unul complex si ne-am uitat atat la creativitatea agentiilor participante, la knowledge-ul avansat in zona de digital, abilitatile de planning si buying pe media 360 multichannel, cat si la zona de abilitati de client service si project management – suntem un brand care poate avea si pana la 10 proiecte intr-o singura luna”.

„Infinit Agency au fost norocosii castigatori, iar colaborarea este deja una buna si suntem foarte fericiti cu alegerea facuta. Suzuki are foarte multe de spus in piata Auto, si o va face alaturi de partenerul nostru Infinit pentru urmatorii ani.” a maia adaugat oficialul Suzuki.

10 proiecte si campanii in paralel din prima luna!

Unul dintre primele brief-uri importante a fost lansarea unui nou model in Romania, la Salonul International Auto Bucuresti. Conferinta de presa si activarile de la stand au iesit conform planului, in ciuda unui deadline strans, iar pasionatii de autoturisme s-au putut bucura de modelele Suzuki si de prezentarea ofertelor aniversare de 10 ani.

In paralel, Suzuki & Infinit au lansat o campanie pe modelele Vitara si S-Cross, alaturi de logo-ul aniversar, iar spoturile adaptate de pe TV, ad-urile din online, Social Media si asseturile brand-ului functioneaza impreuna pentru a le oferi fanilor Suzuki motive de sarbatoare.

360 digital centric cu suport TV

Infinit Agency a lansat deja prima campanie multichannel 360 digital centric, dar si cu suport TV si doua asseturi noi pentru modelele Vitara si S-Cross. Toate mecanismele au fost puse in functiune inca din prima luna, iar campaniile de performance si awareness sunt deja sus pe toate mediile.

Landing page-urile pentru modelele Vitara si S-Cross genereaza deja lead-uri complete si de calitate, iar invitatia la test drive primeste deja o multime de raspunsuri. Programul RABLA este in focus in Q1 si Q2, iar impreuna cu oferta aniversara cauta sa atraga cat mai multi consumatori dornici sa combine bucuria unui autoturism nou cu experienta Suzuki.

Desi zona de performance va fi mereu pe primul loc, echipele Infinit Agency si Suzuki Romania promit si activari speciale in viitor, care sa loializeze si sa intoarca privirile spre caracteristicile competitive si accesibile ale modelelor brand-ului japonez.

„Orice companie, brand sau agentie „la zi” intelege ca nu mai exista de multa vreme „online” sau „offline” – noi administram „360 customer experience” in numele brand-ului. Ne-am dorit foarte mult acest cont si cred ca s-a vazut si in pitch din moment ce l-am si castigat”a afirmat Alex Cernatescu – CEO & Co-Founder - Infinit Agency.

„Suntem impresionati de brand-ul si de modelele Suzuki, dar si de echipa pe care am gasit-o acolo si credem foarte mult in ceea ce facem deja impreuna si vom face in urmatorii ani. Imbinarea creativitatii cu strategie buna, media planning si buying „smart”, totul pe o intelegere foarte clara a „customer journey”-ului, este solutia pe care merge Infinit pentru ca, la sfarsitul zilei, obiectivul unei agentii este sa livreze rezultate clare de business in cel mai creativ mod posibil. Multumim Suzuki pentru incredere! - Dōmo arigatōgozaimashita!” 

Rezultate:

Ca rezultate, colaboarea Infinit si Suzuki a reusit sa aduca deja o medie de peste 50 lead-uri/inscrieri la test-drive pe zi, deci peste 1.000 de astfel de lead-uri pe luna, ceea ce este un rezultat foarte bun pentru piata romaneasca Auto.

„Folosim atat canale media clasice, cum ar fi TV-ul, dar mai ales canale digitale, unde, pe langa Google sau Facebook plus regii locale, mai utilizam si tehnologii cum ar fi Programatic, campanii de geo-localizare, campanii de mobile si multe altele pentru un mix optim de campanie” au mai spus autorii comunicarii Suzuki.

Echipa Suzuki Romania

Nicoleta Gerea – Office Leader – Suzuki Romania

Eugenia Peruzzare – Marketing Specialist – Suzuki Romania

 

Echipa Infinit Agency

Alexandru Lazareanu „Leje” – Creative Director

Cezar Iliescu – Art Director/Video Editor

Bogdan Moraru – Art Director

Irina Blansek – Copywriter

Luca Costea – Copywriter

Iris Gologan – Senior Digital Strategist

Adrian Bratu – Client Service Director

Delia Chirila – Account Manager

Mihaela Ionete – Senior Account Executive

Claudiu Catana – Head of Digital Media

Radu Nedelea – Digital Media Specialist

Vlad Dinca – Digital Media Specialist

Cuore Nica – Web Development

Georgiana Codrescu – Social Media

Mai mult despre Infinit Solutions Agency

Mai mult in Licitatii, Conturi


PUBLICITATE: