NBC Universal Global Networks a ales regia de publicitate Splendid Thematics pentru administrarea spatiului publicitar al posturilor Hallmark Channel si Movies24 in Romania
Stejar Pilsner ii rasplateste zilnic cu 100 de baxuri de bere pe cei care intra pe www.bereastejar.ro si spun cum e sa fii cu adevarat barbat.
50 dintre cele mai bune fotografii realizate de fotojurnalistii si colaboratorii Mediafax Foto vor fi vazute, intre 1 si 31 mai, pe latura exterioara a gardului Muzeului National de Arta al Romaniei (MNAR), dinspre Calea Victoriei
„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO
„Nu m-ar fi deranjat deloc cuvantul acela daca ar fi fost justificat si ar fi folosit ideii spotului, idee ce lipseste cu desavarsire”, este de parere Carmen Tiderle, Creative Director la GMP
Incepand de la jumatatea lunii aprilie 2008, KFC va desfasura o noua campanie de promovare in Brasov, Cluj Napoca, Constanta, Iasi, Oradea, Ploiesti,Targu Mures si Timisoara.
Stirea vine inca din prima zi a Congresului International Advertising Associaton dedicata educatiei, context in care proiectul Scoala IAA de la Bucuresti a fost prezentat ca “Best Practice”
Instrumentul BTL destinat pietei constructiilor din Romania are doua componente – B2B si retail
In 2006-2007, “Marina” s-a situat in topul primelor 25 de productii urmarite de publicul hispanic din Statele Unite
Grapefruit a finalizat recent procesul de branding pentru noua vopsea Zertifikat de la Köber, campania de advertising fiind semnata de CAP
Agentia a semnat 2 spoturi care promoveaza creditul pentru nevoi personale de la Piraeus Bank
“Marie Claire este cel mai important proiect al Sanoma Hearst Romania pentru prima jumatate a acestui an”, spune Theodor Manolache, Publisher Sanoma Hearst Romania