AdPlayersCRITIC Viralul Lowe, cu Iulian Trasa (imagoo.nu), despre ''alaturarea injuraturilor ''p...la mea'' si ''sa moara mama'', bancile copilariei si chipul mamei Savanciuc''
Joi, 10 Aprilie 2008

(AdPlayers. Iulian Toma)

 

Iulian Trasa (imagoo.nu) despre Viralul Lowe:

 

„Spotul cu pricina releva niste aspecte, psihanalitic vorbind, firesti. Daca ne uitam cu atentie la camera 4, parasita de creativii de la Lowe, vom putea vedea niste mese/banci care seamana cu cele din scoala generala a trecutului nostru pionieresc. 

In acelasi timp, fundalul muzical cu trupa Parazitii (accentuarea viralului!!!), laptopul Mac si tenisii ultimului mohican ne indica mediul in care e alaptat personajul spotului.

 

Ei bine, alaturarea injuraturilor “p...la mea” si “sa moara mama”, bancile copilariei si chipul mamei Savanciuc ce pluteste in inconstientul colectiv al creativilor de la Lowe nu ne pot duce decat la concluzia ca, de fapt, ultimul creativ nu vrea sa iasa dintre coapsele calde ale sediului vechi. Ii e frica de schimbare, asa cum nici noua nu ne-a fost bine cand am iesit din p...zdele mamelor noastre. 

Psihanalitic vorbind.”

Seria de opinii sub titlul AdPlayersCRITIC despre Viralul Lowe vine ca urmare a campaniei virale semnate de Lowe in ultimele zile, cu ocazia relocarii grupului de comunicare. Intr-o executie a seriei virale, „ultimul angajat”, unul dintre protagonistii caruia i se ia laptop-ul la care lucra inca, probabil in iuresul mutarii, nu se da in laturi de la folosirea in film expresiei: „mai usor ba, in p...la mea cu laptop-ul”.  Potrivit oficialilor de comunicare, incepand cu data de 7 aprilie 2008, Grupul Lowe, din care fac parte Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection si Lowe Public Relations, functioneaza la o noua adresa.  

 

Opiniile legate de productia virala sunt asteptate pe adresa info[at]adplayers.ro.

 

 


PUBLICITATE: