Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR
Potrivit lui Felix Tataru, seful GMP, proiectul de comunicare initiat de agentia de publicitate are ca obiectiv incurajarea prezentei la vot
Dupa ce a venit in 2001 cu 1.000 de EUR de acasa, presedintele companiei - Alexandru Copaci afirma ca a investit in Coza peste 1 Milion de EUR, si ca va mai adauga inca 1 Milion in viitoarele 12 luni
Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV
ADDV Euro RSCG a creat pentru BRD Groupe Societe Generale campania dedicata lansarii noului card de credit Punct Card
Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008