Dacia Logan KissFM este motorizata de Graffiti BBDO si Media Direction
Vineri, 31 August 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Noua serie limitata Dacia Logan KissFM se promoveaza cu o campanie de comunicare creata de Dacia, KissFM, Graffiti BBDO si Media Direction, anunta autorii campaniei care se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati. Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto.

„Este cu siguranta cea mai importanta campanie integrata facuta pana acum in Romania, care mizeaza pe potenta online-ului romanesc, o campanie ce are toate ingredientele necesare (un brand puternic, expunere, premii atractive, inovatie) sa devina cel mai important punct de comparatie pentru orice promotie online de acum inainte”, spune Razvan Varabiescu, Managing Director Media Direction.

Simona Costea, Account Director Graffiti BBDO spune ca „Reactia tinerilor a fost pe masura: dupa numai cateva zile de campanie traficul pe site si numarul celor inscrisi se masoara in cifre cu 4 zerouri”.

Campania

Potrivit agentiei, noul model Dacia beneficiaza de prima campanie de promovare din blogosfera romaneasca, realizata pe 13 bloguri recunoscute, cu peste 600.000 de afisari pe luna de unde tinerii afla informatiile despre promotie direct, in propriul limbaj.

Conform autorilor, intreaga campanie media evidentiaza potentialul internetului romanesc, toate canalele traditionale folosite in mixul de comunicare (TV, radio, print, internet) actionand ca un teasing pentru site-ul concursului creat special pentru lansarea noului model Dacia.

Mergand pe acelasi principiu de comunicare cu tinerii prin canalele care le sunt acestora mai aproape, Graffiti BBDO a creat pentru lansarea noului model Dacia Logan KissFM si site-ul www.logankissfm.ro. Participantii se pot inscrie in promotie iar concursul se desfasoara la nivel national in perioada 25 august-16 septembrie, iar premiile constau in cinci vehicule Dacia Logan KissFM.

Tot catre site-ul concursului directioneaza si cele 5 variante de spot-teaser, fiecare dintre acestea avand in centru pe una dintre vedete. Obiectivul agentiei, dupa cum spun reprezentantii sai, a fost de a construi o apropiere intre Dacia si tineri, iar acest lucru s-a realizat trecand peste simpla alaturare dintre masina si 5 vedete ale muzicii romanesti care isi disputa suprematia: Andreea Balan, Andreea Banica, Anka Badiu, Miki si Delia.

Spoturile TV au fost filmate in colaborare cu casa de productie Carlo Production, sub regia lui Cristi Gugu, avandu-i in calitate de producatori pe Radu Rotar si Leonard Bratu, in timp ce fotografiile pentru print si internet au fost realizate in colaborare cu studioul Carioca.

AdPlayersWork Credit

Advertiser: Dacia

Rafael Treguer – Director de Marketing,

Eduard Croitoru – Director Publicitate,

Cecilia Tudor – Sef Produs,

Viviana Popescu - Sef Proiect Implementare Marca.

KissFM

Alexandru Radu - Director Marketing,

Simona Ionascu, Business to Business Manager.

Echipa Graffiti BBDO

Ema Prisca – Creative Director,

Roxana Panaitescu - Senior Copywriter,

Gelu Florea - Art Director,

Patrick de Hillerin - Copywriter,

Cristina Garlan - Art Director,

Sorin Psatta - Strategy & Research Director,

Costin Bogdan – JR Copywriter,

Simona Costea - Account Director,

Daniela Ioan - Account Executive,

Liviu Isop – A/V Production Manager,

Stefan Schultz – A/V Producer.

Agentie media  Media Direction,

Razvan Varabiescu – Managing Director,

Andreea Popescu – Group Strategic Manager,

Diana Surubaru - Group Media Manager si

Gabriel David – New Media Manager.


PUBLICITATE: