Rezultatele cautarii dupa : "mai"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Crestere pe publicul comercial la televiziunile Intact
Joi, 06 August 2015
 
Cheltuielile de publicitate online monitorizate in 2007 – 2012
Miercuri, 17 Octombrie 2012
 Chiar daca vorbim de 11 editori in urma cu cinci ani, sau 22 de editori si peste 1500 de site-uri monitorizate in prezent, evolutia publicitatii...
La loc comanda! Licitatia media Domo neincheiata. Sunt mai multe selectii.
Marti, 18 Februarie 2014
La loc comanda. Licitatia media Domo nu s-a incheiat. Sunt mai multe selectii.
London International Awards extinde perioada de inscriere la 30 iunie
Vineri, 09 Iunie 2017
 In prezent, LIA recunoaste si onoreaza creativitatea in 19 domenii de manifestare diferite: Ambient, Billboard, Branded Entertainment, Design, Digital, Health & Pharma, Integration, Music & Sound, Music Video, Non-Traditional, Package Design, Poster, Print, Production & Post-Production, Radio & Audio, Social Influencers, The NEW, TV/Cinema/Online Film and Verbal Identity.
7 agentii in licitatie de un an. Brico Depot la Havas. 500 Mii euro pe an creatie, strategie si productie
Miercuri, 20 Aprilie 2016
 Potrivit unor surse adplayers apropiate concursului, pe langa Havas Romania, castigatoarea licitatiei, printre agentiile invitate in pitch-ul de creatie strategie si productie de publicitate s-au mai numarat  DDB, GMP, Violet si alte trei nume cu expertiza in categorie
Campania GMP - Gandul versus The Guardian, la Stirile Pro TV
Joi, 31 Ianuarie 2013
 Semnata de GMP, campania Gandul cu mesajul “S-ar putea ca noua sa nu ne placa Marea Britanie, dar voi o sa iubiti Romania” a...
Cei mai creativi in media: Coca-Cola, McDonald’s si Ikea (investitori). OMD, Mindshare si Starcom (Retele)
Marti, 26 Februarie 2013
 Potrivit The Gunn Report for Media 2012, cei mai creativi investitori globali in media sunt Coca-Cola, care totalizeaza 97 puncte din 28 de competitii diferite in comunicare, urmata de McDonald’s (76 puncte) si Ikea (46 puncte)
Fanii Transformers, eroi la Museum of Senses in AFI Cotroceni cu premii instant si 10 premii mari
Joi, 25 Octombrie 2018
 In cadrul campaniei desfasurata de Hasbro Romania in perioada 15 octombrie – 10 decembrie, admiratorii lui Bumblebee pot participa si in cadrul campaniei nationale Transformers, pentru a castiga zeci de premii instant si unul din cele 10 premii mari: o consola PlayStation 4 insotita de jocul Transformers.
Cele mai bune campanii de publicitate pentru banci si servicii financiare. Castigatorii Midas Awards din cadrul New Yor Festivals.
Vineri, 01 Martie 2019
Cele mai bune agentii din intreaga lume se bat anual la Midas Awards pe cele mai ravnite premii pentru publicitatea la banci si servicii fin anciare. Midas Awards.
Branding Melliris, de la Brandtailors. Buget estimat: 50.000 euro
Vineri, 02 Noiembrie 2012
 Compania de strategie si design de brand Brandtailors a creat, pentru unul dintre cei mai importanti producatori de miere autohtoni, brandul...
Noua semnatura a misiunii de brand Sanofi. Empowering Life.
Luni, 30 Octombrie 2017
 Promisiunea Sanofi este de a-i ajuta pe oameni sa traiasca mai bine si mai mult, spun reprezentantii de relatii publice ai companiei, care lanseaza deviza Empowering Life - noua semnatura pentru a exprima misiunea de brand.
Mai bine de 1 din 4 romani urmaresc dimineata Stirile Pro TV. Din 26 septembrie, de la 6.00.
Luni, 26 Septembrie 2016
 Stirile Pro TV au inregistrat in perioada 1-22 septembrie o audienta medie de 3.0 puncte de rating si o cota de piata de 26,1 % reprezentand 143.000 de telespectatori in publicul comercial (18-49 urban) , arata cea mai recenta prelucrare Pro TV a datelor oferite de Kantar Media Audiences pentru adplayers.
Te racoresti si reimpaduresti cu Bergenbier. Peste 200 de voluntari au inceput plantarea a 50.000 de brazi
Miercuri, 25 Aprilie 2018
 Te racoresti si reimpaduresti!” este unul dintre cele mai ample proiecte de reimpadurire cu ajutorul voluntarilor din Romania, realizat de Bergenbier cu sprijinul asociatiei EcoAssist, reprezentantul legal al „Plantam fapte bune in Romania”.
 Spectacol si inovatie in prima zi la PACK EXPO 2016
Miercuri, 28 Septembrie 2016
 Pack Expo a beneficiat in PRIMA ZI de prezenta la varf din randul autoritatilor, asociatiilor profesionale si din partea reprezentatilor industriei alimentare si de ambalaje, iar cei peste 150 de expozanti romani si straini au transformat Pack Expo intr-un spectacol al inovatiei live!
Spotul Ursus Cooler “Pisicaine” nu se va mai difuza. Reclama se opreste in mediul audiovizual.
Marti, 01 Septembrie 2020
 Reclama “Pisicaine” pentru Ursus Cooler, reclamata la Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) se opreste, este asigurat de catre RAC unul dintre petitionarii care au reclamat campania.
Vodafone Romania lanseaza Flex, primul abonament complet digital de pe piata. Utilizatorii din alte retele se pot porta direct in aplicatia My Vodafone
Joi, 04 Februarie 2021
 Utilizatorii au posibilitatea sa modifice in orice moment beneficiile asociate abonamentului. Cele mai noi tehnologii si cele mai mari viteze: Flex ofera acces la reteaua 5G a Vodafone Romania, indiferent de valoarea abonamentului
Kiss FM, Magic FM si Rock FM promit ONE! Cel mai mare festival al muzicii romanesti.
Miercuri, 24 Iulie 2019
Seria de evenimente artistice din cadrul festivalului va debuta pe 26 iulie si isi propune sa transforme Piata Ovidiu din Constanta in cel mai fierbinte loc de pe litoralul romanesc, timp de 4 weekend-uri.
Cine va urca pe scena Galei Produsul Anului 2017? Raspunsul pe 18 mai.
Vineri, 12 Mai 2017
 Pe data de 18 Mai, la Crowne Plaza Hotel, va avea loc Gala de decernare a trofeelor Produsul Anului, din acesta an.
2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Horia Brenciu, noul ambasador PROFI: Nu numai pentru ca este un brand romanesc, dar si pentru ca avem, pe undeva, aceleasi ambitii si idealuri
Marti, 12 Februarie 2019
 “Un brand puternic isi bucura sustinatorii nu doar prin produse si servicii pe masura, ci si aducand in constelatia sa stele indragite de public. Surpriza pe care v-o propunem la inceputul lui 2019 este ca PROFI il aduce mai  aproape de dumneavoastra pe Horia Brenciu!” declara Gabriela Sirbu,...
« 7 8 9 10 11 »