Fiecare imbratisare va face mai puternici. Huggies ( Kimberly-Clark) si Salvati Copiii Romania intr-o campanie Ogilvy Romania de educare a mamelor in relatie cu nou-nascutii
Vineri, 14 August 2020

 

Credit: Ogilvy Romania 

Campania Huggies ,,Fiecare imbratisare va face mai puternici” este un manifest pentru normalitate si reaminteste ca ingrijirea si educatia corespunzatoare reprezinta fundamentul unei cresteri si dezvoltari armonioase pentru orice copil. Acest proiect este parte dintr-o initiativa mai ampla a organizatiei Salvati Copiii Romania, de combatere a mortalitatii infantile prin programe complexe de educare a tinerelor mame.

AdPlayers.info

In vremuri care stau sub semnul distantarii sociale, initiativa Kimberly-Clark, derulata cu sprijinul Salvati Copiii si cu suportul creativ al Ogilvy Romania, reaminteste despre puterea benefica a imbratisarii, ca prim pas catre cresterea sanatoasa a nou-nascutilor, anunta autorii campaniei.

Viata merge mai departe, iar aducerea pe lume a unui copil este unul dintre evenimentele pe care niciun virus nu il poate opri. Dar, in actualul context, cu noile reguli de distantare sociala, cu anxietatea suplimentara care se adauga transformarilor prin care trece o proaspata mama, evenimentul este mai sensibil ca niciodata.

Potrivit informarii, campania Huggies ,,Fiecare imbratisare va face mai puternici” este un manifest pentru normalitate si reaminteste ca ingrijirea si educatia corespunzatoare reprezinta fundamentul unei cresteri si dezvoltari armonioase pentru orice copil. Acest proiect este parte dintr-o initiativa mai ampla a organizatiei Salvati Copiii Romania, de combatere a mortalitatii infantile prin programe complexe de educare a tinerelor mame.

“Dincolo de orice metafora, vorbim despre adevaruri sustinute de stiinta. Imbratisarea este un limbaj universal si este esentiala in relatiile interumane. Cu atat mai mult in relatia mama-copil, contribuind la primii pasi catre o dezvoltare psihica sanatoasa a nou nascutului, dar si cu beneficii majore asupra simptomelor de depresie post-natala, conform psihologilor. De aceea, conceptul creativ prin care sustinem aceasta initiativa este simplu si adevarat. Si un mesaj care readuce in prim plan importanta dezvoltarii sanatoase a unui copil, in conditiile in care Romania se situeaza pe primul loc din Uniunea Europeana in ceea ce priveste rata mortalitatii infantile” - Mihaela Stefanica, Senior Copywriter, Ogilvy Romania.

In cadrul campaniei, 100.000 de mame din 74 de maternitati vor primi kit-uri de ingrijire pentru nou-nascuti si vor beneficia de educatie medicala si de suport psihologic. Specialistii Salvati Copiii vor vorbi cu acestea si le vor pune la dispozitie informatii despre ingrijirea nou-nascutului, importanta imbratisarilor si combaterea depresiei postpartum.

De asemenea, sase maternitati din tara care deservesc mai multe localitati (Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu-Mures, Spitalul Clinic Municipal de Urgenta Timisoara, Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Cuza-Voda Iasi, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Cluj-Napoca, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sibiu) vor fi dotate cu un sistem de comunicare video, in vederea informarii mamelor, prin intermediul filmelor educative cu privire la sanatatea si ingrijirea nou-nascutului, dezvoltarea armonioasa a acestuia prin imbratisari si combaterea depresiei postpartum. 16.200 de mame vor fi informate astfel, pana la sfarsitul anului.

Mai mult in Campanii, Conturi, Responsabilitate Sociala


PUBLICITATE: