Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR
Coordonarea biroului din Romania al Ogilvy Public Relations va fi realizata in continuare de Alina Stanciu, Managing Director al Ogilvy Public Relations
„Migrarea spre eficienta online s-a facut un pic prea repede, intr-o piata in care toti vorbim de cifre, cresteri, predictii dar siteurile din spate nu sunt tocmai ceea ce ne dorim sau ce-si doresc utilizatorii” mai spune Clonda
Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online
„DDB e agentia mea de suflet, am lucrat aici de 3 ori din 96 si pana azi” Bradut Florescu, la plecarea din agentie
GMP PR comunica lansarea in Romania a producatorului german de iaurturi Muller
AdPlayersCRITIC PR Award, Larisa Petrini, Saatchi & Saatchi PR: 'E prima inscriere si primul premiu pentru Saatchi PR”
AdPlayersCRITIC, PR Award: Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR: „Usoarele adieri de ... ghost”
Creola Tudorache se va ocupa de continutul site-urilor protv.ro, acasatv.ro, procinema.ro si protvintl.ro , dupa ce a fost PR Manager in cadrul diviziei de televiziune de la Media Pro
Director General al Mediaedge:cia, Prajisteanu a construit afacerea agentiei de la zero, dupa 5 ani de media la Grey
Punct Advertising a inceput colaborarea cu M Car Trading in urma unui pitch pentru contul Mitsubishi Motors organizat in luna aprilie
Liviu Ion, Director de Comunicare la Dacia despre evenimentul de lansare Dacia Sandero