Rezultatele cautarii dupa : "lansat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Bamboocheste-te prin lume!este semnata de Ogilvy NY si implementata in Romania de McCann
Vineri, 29 Iulie 2005
In spoturile TV Fanta Bamboocha pentru promotia locala, McCann a folosit filmarile Ogilvy New York, spoturile radio fiind realizate in intregime de McCann Erickson Romania
Ursus apasa play pe Liberty Parade
Marti, 26 Iulie 2005
Marca trimite la plaja si anul acesta cateva tiruri pline cu "navete" de muzica house care sa potoleasca "setea" a 40.000 de oameni
Graffiti BBDO bate toba de la Dacia pentru festivalul Golden Drum
Vineri, 24 Iunie 2005
Premiat cu un "bilet" de intrare in publicitate agentia a relansat ieri concursul  de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum" sub tema "Respectarea vitezei legale la volan"
Lowe & Partners comunica pentru Moda tinteste Cancerul Mamar
Joi, 23 Iunie 2005
Initiativa impotriva cancerului la san, in urma careia in 13 tari s-au strans mai mult de 30 de milioane USD, este sustinuta in Romania de modelul Diana Dondoe
Traieste vara Soundwave cu 4 milioane de premii Coca Cola
Miercuri, 15 Iunie 2005
Coca-Cola Soundwave este cel mai amplu program paneuropean lansat in acest an de marca de bauturi racoritoare
Orangina lucreaza cu Tempo pe conturile ATL, PR si ProMarket pe BTL
Vineri, 10 Iunie 2005
Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate
Finans Credit Ipotecar mareste perioada de rambursare cu Maximize
Joi, 09 Iunie 2005
Agentia deruleaza in perioada 8 iunie – 8 iulie campania de publicitate pentru promovarea creditului ipotecar cu perioada de rambursare de pana la 30 de ani
Gustul Pepsi Light este fabricat in reteaua BBDO
Marti, 07 Iunie 2005
Campania "Gustul PEPSI LIGHT! Prea bun pentru ca sa fie Light" este implementata de Graffiti BBDO si Media Direction pe o creatie realizata in Franta de CLM BBDO
Western Union prinde distractia caravanei de la Mercury Promotions
Marti, 07 Iunie 2005
Sub sloganul "Prinde distractia, nu scapa premiile" Caravana Western Union a pornit un turneu de informare privind transferul de bani in 26 de orase
35.000 de vizitatori la o comunitate vibranta de femei de toate varstele
Vineri, 03 Iunie 2005
121.ro numara la 4 ani de existenta 60.000 de membri activi, 35000 de vizitatori unici si 260.000 de pagini afisate pe saptamana
Asta la audienta radio pe 25 – 35 ani
Joi, 02 Iunie 2005
Cu o cota de piata (market share) de 5.5%, Radio Guerrilla conduce, potrivit reprezentantilor sai, in  topul audientei radio bucurestene cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani
Pe langa filme, Clujul se distreaza in acest weekend si pe 'Muzica Ursus'
Joi, 26 Mai 2005
La festivalul cu acelasi nume ce se va desfasura intre 27 si 29 mai, pe langa muzica, organizatorii au pregatit 160 corturi si 50 de puncte de vanzare a berii cu 100 dozatoare
Gillette “te cheama sa fii din nou suporter adevarat!” si in 2005
Marti, 24 Mai 2005
Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
Prospero a reconstituit Hamburgul in Micul Paris pentru Holsten
Joi, 19 Mai 2005
Pentru lansarea berii, agentia a construit o berarie din "cetatea" germana de la 1879 in Piata Revolutiei din Bucuresti
Beko face BeBeko cu Odyssey
Joi, 12 Mai 2005
Campania pentru electrocasnice “Noua linie Bebeko. Si te gandesti la copii”  cuprinde spot TV, advertoriale in presa scrisa declinate pe fiecare categorie de produs si POSM
McCann a intrat in 'Sala de nasteri' si 'Dormitorul' BIZ
Joi, 12 Mai 2005
Campania “Vrei sa fii mereu primul” pentru bilunarul de la Business Media Group va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor si Internet
Idei proaspete in dosarele Graffiti BBDO
Marti, 10 Mai 2005
"Dosarele Istoriei” continua campania de presa si radio “istoria pe scurt" cu TV
Carrefour Romania a vandut de Pasti cu 30% mai mult decat in 2004
Vineri, 06 Mai 2005
Retailerul lucreaza in comunicarea Cardului Carrefour - BRD cu agentiile Red Cell 141 si ADDV pentru creatie, ZenithMedia pe media si Momentum pe evenimente si PR
TV
ROM face „Senzatii tari din 1964” in „frizeria” si „garderoba” McCann
Miercuri, 04 Mai 2005
Spoturile TV „Rockerul” si „Vizita de lucru” sustin lansarea noii campanii de publicitate pentru batonul de ciocolata de la Kandia-Excelent
Se va integra noua campanie MTV  si in cultura Ad'Or 2005?
Marti, 26 Aprilie 2005
Noile "Manson Bibelou"", "Michael" si  "Slash Termometru" semnate de McCann continua executiile "Nunta", "Cainele" si "Magarul" si isi propun sa integreze postul in cultura romaneasca