Camay a "condus" 13.936 EUR
Joi, 15 Septembrie 2005

( AdPlayers.ro ) Promotia „Lasa-te condusa de senzatiile Camay!” de la Procter&Gamble si-a desemnat castigatorii. Desfasurata in perioada 11 iulie – 31 august, participantii au trimis in cadrul acesteia doua coduri de bare de pe etichetele unui sapun si unui gel de dus. Primii 1.000 de „candidati” au primit ca premii garantate cate un accesoriu elegant, iar la tragerea la sorti de la finalul campaniei, 10 participanti s-au putut bucura de cate o tinuta vestimentara Ziggo in valoare de 250 euro. Premiul cel mare a fost autoturismul Peugeot 206. Valoarea totala comerciala a premiilor a fost de 13.936 euro.

Autoturismul Peugeot 206 a fost castigat de Maria Ganea (51 de ani) din Bucuresti.  Surpriza castigatoarei a fost dubla. „Am primit telefonul care ma anunta ca am castigat masina chiar de Sf. Maria cand imi sarbatoream ziua onomastica. Nu-mi venea sa cred ce noroc am avut! Este cu siguranta cel mai frumos cadou pe care l-as fi putut primi vreodata!”, declara Maria Ganea, castigatoarea promotiei Camay.

Camay a lansat in aceasta vara colectia de geluri de dus si a adaugat doua noi parfumuri gamei de sapunuri. Produsul este prezent astfel in 7 variante: Classique, Chic, Sensuelle, Romantique, Mystique, Optimistique (disponibile atat ca sapun, cat si ca gel de dus) si Vitale (sapun).

Camay este una din marcile din portofoliul Procter & Gamble ( P&G). Potrivit companiei, produsele P&G intervin de cel putin 2 miliarde de ori pe zi in viata consumatorilor din intreaga lume. Printre marcile din portofoliul companiei se numara Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Pantene®, Bounty®, Pringles®, Lenor®, Head & Shoulders® si Wella. Compania are peste 110.000 de angajati in peste 80 de tari.

( Irina Toma )


PUBLICITATE: