Rezultatele cautarii dupa : "imm"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
Afaceri totale de 5 milioane de euro, 17 clienti noi si crestere 40% pe digital marketing la Zitec in 2017
Vineri, 25 Mai 2018
 Cresterea inregistrata de catre divizia de digital se incadreaza intr-un trend ascendent la nivelul intregii companii, care a incheiat anul 2017 cu venituri de 5 milioane de euro, in crestere cu 28% fata de rezultatele obtinute in 2016.
Garanti Bank sustine modernizarea transportului feroviar cu un nou credit de peste 3 milioane euro acordat companiei Softronic
Joi, 25 Ianuarie 2018
 Cu o valoare de 14 milioane de lei, creditul este destinat finantarii Hyperion 3 - cel mai modern mijloc de transport feroviar din Romania, potrivit companiei
Fonduri Europene de 4,42 mln euro prin POR pentru competitivitate si promovarea antreprenoriatului
Luni, 17 Iulie 2017
Ministrul delegat pentru Fonduri Europene, Rovana Plumb, a semnat 28 de contracte de finantare in cadrul apelului de proiecte nr. POR 2016/2/2.1.A, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de investitii 2.1 - Promovarea spiritului antreprenorial, in special prin facilitarea exploatarii economice a ideilor noi si prin incurajarea crearii de...
Statistici de marketing ingrijoratoare. Doar 12% din firmele romanesti si-au facut publicitate online
Miercuri, 04 Ianuarie 2017
Potrivit reprezentantilor agentiei de marketing Perceptum, mai putin de jumatate dintre IMM-urile din Romania (42%) au o pagina de Internet, o cifra ingrijoratoare in privinta utilizarii celei mai eficiente metode de promovare a afacerii de catre antreprenorii romani.
 Comunica full services auto de 30 mln. euro pe an. Alina Melescanu, Marketing & PR Manager la New Kopel Group
Luni, 17 Octombrie 2016
 „Romanul isi spala masina periodic, o parfumeaza, isi face poze cu ea (zambeste). Asa se explica de ce piata de leasing operational din Romania se afla la un nivel scazut in comparatie cu pietele vest europene. Asta insemna 19% din totalul de masini noi inregistrate intr-un an comparativ cu 30% , chiar 75%,...
Ghinea a semnat pe 59 mln. EUR in instrumente financiare pentru IMM-uri
Marti, 20 Septembrie 2016
 Instrumentele financiare din cadrul Programului Operational Competitivitate (POC), in valoare de 59,3 milioane euro, raspund nevoii de finantare a intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) care se confrunta cu un risc crescut de creditare atunci cand apeleaza la credite bancare.
News.ro si mediaTRUST vand integrat servicii de agentie de stiri si monitorizare
Joi, 04 August 2016
 Cele doua agentii isi propun sa raspunda nevoilor clientilor de a avea, in acelasi pachet, atat servicii de calitate specifice agentiei de presa, precum fluxuri de stiri pe toate domeniile, comunicate si fotografie de presa, cat si servicii complete de monitorizare: internet, social media, presa scrisa, radio si TV.
Contul social Piraeus Bank, la Rogalski Damaschin. “Adevarata Valoare esti Tu - in derulare.
Marti, 26 Mai 2015
 
3 aplicanti de Black Friday la Rogalski Damaschin PR
Joi, 27 Noiembrie 2014
 Eliza Rogalski: “Am lansat oferta pentru ca stim ca sunt multe start-up-uri care au nevoie de aceste servicii”
Doar 30% dintre IMM-uri apeleaza la servicii specializate de PR
Joi, 11 Aprilie 2013
 Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de relatiile cu presa (35%) si parteneriatele strategice/cross marketing (25%)

Licitatii de 300.000 EUR la Media Consulta International, prin SEAP
Vineri, 08 Octombrie 2010
 Cu bugete de 300.000 EUR, potrivit informatiilor AdPlayers, agentia de publicitate Media Consulta International a castigat doua proiecte de comunicare prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).
InternetCorp estima intre 80-120 mii EUR pe an din Avocatnet.ro
Joi, 01 Iulie 2010

Mihai Seceleanu, CEO Internet Corp, companie care a preluat vanzarea publicitatii online Avocatnet.ro spune ca dupa cresterea TVA care va afecta consumul de...

Credit Europe Bank lanseaza creditul agricol Agro Capital IMM in toate sucursalele IMM din tara
Vineri, 08 Mai 2009
 Pe langa creditul Agro Capital IMM, banca urmeaza sa lanseze si un produs destinat finantarii investitiilor, sub numele Agro Invest IMM
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes: 2 Mil. EUR din creatie, strategie, productie si online
Joi, 23 Aprilie 2009
 Compania de publicitate a castigat anul trecut Peroni, Zapp si Karamolegos Bakery, dar in urma unei licitatii regionale Cosmote a plecat din portofoliul agentiei dupa doi ani si...
4 oameni noi de Client Service la Cohn&Jansen / Ashley Holmes
Joi, 14 Februarie 2008

Agentia de publicitate are 4 oameni noi pentru clienti: Ina Olaru (Account Director), Emilian Cristescu (Account Director), Sergiu Machidon (Account Manager) si Carmen Marin (Account Executive).

Credit Card pentru IMM, Raiffeisen Bank
Marti, 13 Noiembrie 2007
Cu utilizare internationala, „Business Credit Card” de tip VISA, are nivelul maxim de creditare de 30.000 RON (pentru microintreprinderi) si 70.000 RON ( pentru IMM medii)
Libra Bank a ales Friends Advertising
Miercuri, 19 Septembrie 2007
Sorin Tranca  - Managing Partner si Creative Director la Friends, a declarat pentru AdPlayers.ro ca agentia de publicitate a castigat, incepand cu luna august, serviciile de strategie de comunicare, creatie, productie audio-video pentru Libra Bank
AdEvolution vrea in continuare 60-65% din piata Online
Marti, 26 Iunie 2007
AdEvolution spune ca a facut 2 Mil. EUR in primele 6 luni ale anului 2007, cifra care inseamna ca agentia a atins practic jumatate din piata publicitatii online, si ca vrea in continuare 60-65% din piata pe acest an
Rebranding Maximize: Danone Nutriday
Luni, 24 Iulie 2006
Parte a unui proces complex de rebranding desfasurat pentru Danone Romania, noul Nutriday este ambalajul sub care se gasesc iaurturile Natural si Savoarea de la Danone, semnat de agentia condusa de Andreea Idriceanu Calev
BT la Cap si Next, fara licitatie
Luni, 12 Iunie 2006
Banca Transilvania a ales, fara licitatie, agentiile de publicitate Cap (creatie) si Next (media) si deruleaza o campanie de publicitate prin care anunta ca indeplineste dorintele micilor intreprinzatori, obiectivul BT fiind sa ajunga banca nr 1 dedicata IMM-urilor, pana in 2007
« 1 2 3 »