3 aplicanti de Black Friday la Rogalski Damaschin PR
Joi, 27 Noiembrie 2014

adplayers. Iulian Toma

Black Friday a intrat si in serviciile de comunicare. “ Primul Black Friday din industria de comunicare” dupa cum il descriu oficialii Rogalski Damaschin PR, agentia care a lansat programul, are déjà si clienti. Adresata  IMM-urilor si Start-up-urilor, oferta agentiei cuprinde cateva pachete din portofoliul de servicii.

 “Avem déjà trei aplicanti” a declarat pentru adplayers Eliza Rogalski, managing partner al agentiei. “Am lansat oferta pentru ca stim ca sunt multe start-up-uri care au nevoie de aceste servicii” subliniaza executivul.

Programul din 28 noiembrie dureaza 24 de ore si se adreseaza in exclusivitate start-up-urilor(IMM si ONG) care pot demonstra ca, prin ceea ce fac, schimba in bine viata oamenilor si pot expune o pledoarie in favoarea organizatiei pe care o reprezinta.

Dupa cum spun chiar autorii ofertei, produsele incluse in programul Black Friday al agentiei Rogalski Damaschin pot fi achizitionate doar cu fapte bune si sunt oferite in numar limitat. Catalogul de servicii de PR pentru Black Friday include traininguri de Media& Public Speaking, Digital PR, Crisis Managementsi Personal Branding, care sunt descrise in detaliu pe www.rogalskidamaschin.ro/white-friday 

Mai mult in PR

PUBLICITATE: