Rezultatele cautarii dupa : "idei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
DBV Media House confirma administrarea publicitatii pe intregul portofoliu Realitatea Catavencu
Miercuri, 03 Decembrie 2008
 AdPlayers scria ieri ca regia condusa de Brindusa Vlanga ar urma sa administreze vanzarea publicitatii pe intreg portofoliu de produse al grupului, mai putin Internet, care intra...
Internetics si Premiile Nobel pentru poezie in vers alb si tratamente alternative Catalin Tenita, TreeWorks
Marti, 04 Noiembrie 2008

„Interneticsul se afla la acelasi nivel ca si industria”, mai spune Tenita, managerul TreeWorks, unul dintre premiantii festivalului

Cel mai vechi om din DDB ia o pauza publicitara
Vineri, 24 Octombrie 2008

„DDB e agentia mea de suflet, am lucrat aici de 3 ori din 96 si pana azi” Bradut Florescu, la plecarea din agentie

9 premii de aur, 16 argint si 2 speciale la PR Award 2008
Vineri, 03 Octombrie 2008

Cu titlul de agentia anului castigat de Rogalski & Grigoriu Public Relations, competitia a mai acordat si 10 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award

Internetics 2008, cu GPS-ul stricat intre Ad’Or si EFFIE
Marti, 22 Iulie 2008

Internetics a devenit  un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar

PR Manager Realitatea TV, Lavinia Rindasu Udrea demisioneaza
Marti, 24 Iunie 2008
Contactata de catre AdPlayers, fostul oficial de relatii publice a afirmat ca s-a despartit in conditii amiabile de echipa Realitatea TV
Business Standard: Nascuti pentru afaceri, la Addict Advertising
Miercuri, 04 Iunie 2008

"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine

‚Proiectele online discutate pana acum se ridica deja la valori ce depasesc un milion de EUR’ Dragos Stanca, despre proiectul de investitii online F5, Realitatea – Catavencu
Joi, 29 Mai 2008
Dragos Stanca, managing director business media si online Realitatea-Catavencu a mai afirmat ca „Este putin probabil sa finantam un business cu 1 Milion de EUR intr-un an, cand este mult mai logic sa finantam...
Mihai Ghyka, fost GM Inbev, despre Effie: 'Festivalul are ca prima menire recunoasterea rezultatelor unui BRAND'
Marti, 27 Mai 2008

„Regulamentul de jurizare EFFIE, aloca 66% din punctaj rezultatelor de campanie si doar 33% comunicarii,”, a mai spos Ghyka, intr-un APEL LA LUCIDITATE, trimis la sfarsitul saptamanii trecute, de fostul GM Inbev si membru in comitetul de organizare al primului EFFIE

Naumovici a castigat 120.000 EUR pentru o idee
Marti, 01 Aprilie 2008
Suma reprezinta veniturile din comisioane ale unei agentii de publicitate care aduna clienti de aproximativ 1 Milion EUR
Realitatea-Catavencu suspenda publicarea lunarului Le Monde diplomatique - editia romana
Joi, 20 Martie 2008
Dupa 22 de editii ale revistei lunare, Grupul Realitatea-Catavencu si societatea DLMB Media au decis, de comun acord, sa suspende parteneriatul care avea ca scop publicarea “Le Monde diplomatique - editia romana”.
FRIENDS Advertising - 3 Milioane EUR in 2007
Marti, 18 Martie 2008
De  5 ani pe piata, agentia de publicitate Friends Advertising, parte a grupului IMSG a incheiat anul  2007 cu o cifra de afaceri de 10,5 Milioane LEI si spune ca in 2008 isi va adauga arii noi de expertiza si va continua sa-si  exporte serviciile catre...
Andreea Raicu (Prima TV) si-a facut blog pentru feedback
Joi, 13 Martie 2008
„Oamenii au ocazia sa ma cunoasca prin intermediul blogului, de fapt sa afle mai multe lucruri despre mine decit ar face-o citind numai presa” a afirmat Andreea Raicu, pentru AdPlayers, despre andreearaicu.ro - blogul ei personal
Cristian Mucichescu, OMD: ''Mi-as dori sa existe posibilitatea ca in viitor sa lucrez din nou cu oamenii de la PEPSI''
Miercuri, 05 Martie 2008
OMD Romania confirma previziunile AdPlayers privind numirea lui Cristian Mucichescu in pozitia de Managing Director al agentiei de media, dupa despartirea acestuia de Media Direction
Mihnea Vasiliu, Dragos Stanca si Sorin Vulpe conduc noua structura cu 3 divizii pe public tinta din Realitatea-Catavencu
Miercuri, 20 Februarie 2008

Grupul Realitatea-Catavencu se reorganizeaza in functie de publicul tinta, si este condus de trei directori ai noilor divizii integrate: Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).

AdPrint - intre festival de publicitate si eveniment de training
Vineri, 15 Februarie 2008

In lipsa unei repozitionari spre un festival cu mai multe sectiuni, cine stie unde ar putea zbura ingerii AdPrint?

HBO 10 ani, de Lowe PR
Sambata, 02 Februarie 2008

Campania a fost lansata in 21 decembrie 2007 si se va incheia la sfarsitul lunii februarie 2008.

The Money Channel, la Next Advertising
Joi, 24 Ianuarie 2008

In urma unei licitatii, Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel

Fidel Castro, la Realitatea TV. Urmeaza Ceausescu.
Marti, 15 Ianuarie 2008
„Scopul acestor filme este sa creasca audienta pe un target mai tanar Estimez o crestere de aproximativ 20% pe targetul 25 - 45 de ani”, a afirmat, pentru AdPlayers, Catalin Popa, Director Executiv al Realitatea TV,  vorbind despre filmele-document “Pe viata si pe moarte”, din 20 ianuarie, prezentata de Laura Chiriac
Heineken si Golden Brau, confirmate la McCann Erickson
Miercuri, 09 Ianuarie 2008
„McCann Erickson au dovedit, de-a lungul timpului, ca inteleg brand-urile, dar si consumatorii”, a spus Andreas Stieber (foto), Marketing Manager, Heineken Romania, despre agentia de publicitate care confirma oficial castigarea contului de strategie si creatie pentru Heineken si Golden Brau