Cel mai vechi om din DDB ia o "pauza publicitara"
Vineri, 24 Octombrie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Din ultimii 12 ani, aproape 6 ani i-a petrecut in DDB. S-a angajat de 3 ori - nu poti sa spui ca n-a fost o poveste adevarata. Dupa Christos Papapolyzos - fostul CEO, acum director regional DDB - si Adina Sorescu - fostul Managing Director, intre Bradut Florescu si DDB este una dintre cele mai lungi povesti ale agentiei de publicitate in Romania.

 

Il stiu pe Bradut Florescu inainte sa se angajeze in agentie. Prima data a venit in 1996, iar astazi, in 2008, pleaca pentru a treia oara. Aproape ca nu m-am intrebat unde pleaca, ci cand va reveni la DDB. Un lucru este sigur. La sfarsitul acestei luni, cel mai vechi om din DDB ia o pauza publicitara.

 

AdPlayers: Cand te-ai hotarat sa te desparti de agentie?

Bradut Florescu: Am luat decizia pe 22 septembrie. Tot atunci am anuntat-o catre management. Am pastrat discretia asupra subiectului tocmai pentru a le da Mirelei (Angelescu, Managing Director n.r.) si lui Angelos (Coursoumis, CEO n.r.) timp si liniste pentru a-mi cauta un inlocuitor. Care, din cunostintele mele, a fost deja gasit si va fi anuntat in curand.

 

AdPlayers: De ce pleci de la DDB?

Bradut Florescu: Nu e propriu-zis o plecare din DDB, ci o pauza publicitara, asa cum ai spus tu. DDB e agentia mea de suflet, am lucrat aici de 3 ori din 96 si pana azi. Cumulat, au fost 6 ani in DDB. Jumatate din cariera mea in publicitate.

 

DDB e agentia in care m-am simtit foarte viu, chiar daca am avut de gestionat si vremuri foarte dificile; sau poate tocmai de aceea. O sa-mi fie dor de oamenii cu care am lucrat aici. Sunt oameni tineri,  inteligenti, foarte pasionati de ceea ce fac, foarte cinstiti unii cu ceilalti, foarte "fun to be with". Sunt cei mai frumosi oameni care au lucrat vreodatata impreuna in aceeasi agentie de publicitate. E o echipa fantastica pe care o recomand cu tot sufletul oricarui client si oricarui profesionist care vrea sa faca un pas inainte in cariera sa.

 

AdPlayers: Se zvoneste ca vrei sa parasesti publicitatea ...

Bradut Florescu: Advertisingul a fost generos cu mine: am facut lucruri interesante, am intalnit oameni interesanti, am invatat enorm de multe lucruri, am castigat bani buni. In raport cu toate acumularile din acesti ani, am realizat ca utilitatea mea sociala e nepermis de mica. Nu poti, la aproape 34 de ani, sa nu te gandesti ca oamenii din jurul tau asteapta de la tine mai mult decat mesaje de 30 de secunde despre sucuri, dulciuri sau telefonie mobila. Trebuie sa dai ceva mai mult lumii in care traiesti.

 

AdPlayers: Ce vei face de aici incolo?

Bradut Florescu: O sa ma alatur celor care vor sa schimbe in bine mentalitatea acestui popor frumos si necajit. O sa public mai des pe site-ul meu de travel (www.amazingrace.ro ) pentru a le da oamenilor idei, inspiratie sau macar 10 minute in care sa viseze frumos. O sa ma implic in proiecte sociale. O sa-mi refac relatiile cu oamenii si lumile de care ritmul publicitatii m-au tinut departe. O sa invat lucruri noi. O sa fac mai multe fotografii si o sa scriu mai mult si mai sincer pe blogul meu. O sa incerc sa fiu mai om si sa ajut mai mult. Sper sa nu-mi fi pierdut reflexele astea :)

 


PUBLICITATE: