Rezultatele cautarii dupa : "ideal"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 22 Februarie 2019
Pe langa programele gratuite, in baza solicitarilor multiple primite dinspre parintii interesati de o dezvoltare fizica si mentala sanatoasa si echilibrata a copiilor, Nadia Comaneci a anuntat astazi vineri, 22 februarie , lansarea unor noi programe de initiere, paralele, ce se vor desfasura seara in intervalul...
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
Colectia din acest an cuprinde trei stiluri: Craciun traditional in familie, un stil elegant, pe placul tuturor membrilor din familie, Craciun cu parfum de brad, un stil ideal pentru cei care au o conexiune speciala cu natura si Craciunul din turta dulce care recreeaza universul copilariei reprezentat de personaje...
Luni, 18 Iunie 2018
Asociatia Romana de Comunicare in Sanatate (ARCIS) si evenimentele organizate contrinbuie la cresterea constientizarii pericolelor pe care le reprezinta aceasta boala
Marti, 29 Mai 2018
Jocurile din gradina secreta, pergola si ceainarie sunt propuse de Asociatia Lume Buna, Amos, Blackfire, EduBricks, Happy Color, Ideal Board Games, Mumu Toys, Vulps Toys.
Luni, 10 Iulie 2017
Policolor a comercializat la sfarsitul anului 2016 un volum de aproximativ 643 tone, reprezentand circa 49,5% din piata, evaluata la 21,4 milioane de euro si un volum de 1,3 mii tone.
Joi, 18 Mai 2017
Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
Miercuri, 08 Martie 2017
La aceeasi competitie Graphis (Logo Design 9), designul Brandient a fost remarcat si cu un Graphis Merit pentru logoul Team Romania, conceptualizat pentru Comitetul Olimpic si Sportiv Roman.
Miercuri, 07 Decembrie 2016
Achizitia este motivata de completarea portofoliul global de evenimente de packaging al companiei
Joi, 14 Ianuarie 2016
Producatorul international de anvelope premium Goodyear si FC Bayern München, cea mai de succes echipa din Bundesliga din Germania, au intrat de la 1 ianuarie intr-un parteneriat de sponsorizare de tip Platinum.
Joi, 15 Mai 2014
In baza unui contract de afiliere, agentia nou formata va prelua responsabilitatea deservirii clientilor locali si internationali ai TBWA
Vineri, 19 Noiembrie 2010
„Au lipsit destule agentii, clienti, si proiecte bune, iar campanii digitale bune au pierdut in fata unor campanii bune de PR sau ATL la care online-ul a avut o contributie prea mica”, a afirmat pentru AdPlayers fondatorul Green Pixel, Marius Deak
Joi, 29 Iulie 2010
„Astfel de job-uri de 200-500 de euro se intalnesc des in meseria de designer atunci cand clientul fie nu are, fie nu vrea sa plateasca mai multi bani, iar in final se recurge la solutii aflate la indemana”, explica Branzas. „Sunt biblioteci intregi pe care le poti cumpara cu 200 de euro si probabil ca acest lucru s-a intamplat si in cazul logo-ului „Explore...
Joi, 30 Aprilie 2009
Agentia a asigurat servicii de consultanta sportiva si implementare pentru “Crosul Generatiilor”, competitie derulata miercuri, 29 aprilie, in Parcul Herastrau
Miercuri, 08 Aprilie 2009
Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de...
Joi, 19 Februarie 2009
Actorul Dan Puric a castigat unul din Premiile de Excelenta IAA pentru cea mai grea misiune a unui comunicator: Premiul pentru speranta si incredere in ziua de maine. Bugetul...
Miercuri, 08 Octombrie 2008
Fost jurnalist de media la Evenimentul Zilei, si deocamdata singurul autor de la paginademedia.ro, Petrisor Obae spune ca noul produs online...
Marti, 27 Mai 2008
„Regulamentul de jurizare EFFIE, aloca 66% din punctaj rezultatelor de campanie si doar 33% comunicarii,”, a mai spos Ghyka, intr-un APEL LA LUCIDITATE, trimis la sfarsitul saptamanii trecute, de fostul GM Inbev si membru in comitetul de organizare al primului EFFIE
Joi, 20 Martie 2008
In varsta de 32 de ani, berlinezul Sven Sochaczewsky a lucrat pe conturi internationale in cadrul retelei Scholz&Friends, diviziile Paris (Client Service) si Berlin (Art Director)
Marti, 30 Octombrie 2007
Conceptul creativ ales a fost „Alearga 3,7 kilometri pentru 370 de premii!” si au fost oferite premii cu valoare mare, sub forma bonurilor de combustibil (in total 6000 de litri), dar si numeroase premii cu valoare mai redusa (de la biciclete pana la corzi cu display de calorii)
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: