Gabi Szabo si Claudiu Niculescu cheama cu Pastel Age 2.000 de elevi in Cupa 1
Miercuri, 08 Aprilie 2009

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Agentia de brand experience Pastel Age organizeaza, pentru a doua oara consecutiv, competitia sportiva scolara Cupa 1, proiect initiat de Primaria Sectorului 1, avand ca obiectiv atragerea unui numar cat mai mare de participanti pentru promovarea sportului ca oportunitate de cariera si totodata, ca un aspect esential pentru o viata sanatoasa.

„Proiectul l-am castigat anul trecut in toamna, cand initial se numea Cupa Primariei Sectorului 1, desi era o idee grozava careia ii trebuia o identitate noua”, a afirmat, pentru AdPlayers, Ioana Mucenic (foto), Managing Partner al Pastel Age, agentia care administreaza desfasurarea si comunicarea evenimentului Cupa 1. „Seria de evenimente a devenit astfel Cupa1, i-am creat o identitate noua, o comunicare noua, o structura noua a competitiilor, mai multe competitii. Practic am facut-o de la capat”.

Gabi Szabo si Claudiu Niculescu cheama 2.000 de tineri in Cupa 1

Lansarea oficiala a celei de-a opta editii a Cupei 1 a avut loc in 2 aprilie, in cadrul unei conferinte de presa la care a au participat Andrei Chiliman - Primarul Sectorului 1, multipla campionala olimpica si mondiala Gabriela Szabo - Presedinta a Asociatiei Sport pentru Viata si partener in proiect, Alin Sania - handbalist in cadrul echipei Steaua MFA Bucuresti, campioana nationala in 2008, Claudiu Niculescu - atacant la Dinamo Bucuresti, unul dintre cei mai buni marcatori ai lui Dinamo Bucuresti in Europa si Marian Ararau - pivot in cadrul echipei CSU Asesoft si cel mai bun tanar marcator din istoria clubului.

Potrivit organizatorilor, anul trecut competitia a inregistrat un numar record de inscrieri, atunci cand, in total, au participat 124 de echipe si 300 de concurenti la atletism – mai mult de 1.700 de elevi activi in competitii, reprezentand 6,5 % din populatia sportiva scolara a sectorului 1.

„In 2009 avem obiective mai ambitioase – speram mai mult de 2.000 de elevi din sectorul 1 - chiar daca editia din acest an beneficiaza de un buget mai redus, pe de o parte pentru ca suntem intr-o perioada de criza, iar pe de alta parte pentru ca beneficiem de o parte din investitia in proiect facuta in urma cu un an. Bugetul de anul trecut ne-a permis o buna promovare a evenimentului in randul publicului tanar din scoli si licee”, afirma Ioana Mucenic.

Cupa 1 va gazdui competitii la sase sporturi: atletism, handbal, baschet, fotbal, volei si inot, pentru doua categorii de varsta (generala si liceu), separat pentru fete si baieti. Noutatea acestei editii este proba de inot. Introducerea sa a fost favorizata de renovarea bazinelor de la scoala nr. 3, de catre Primaria Sectorului 1. Competitia va dura 3 luni, incluzand meciuri de grupe, sferturi, semifinale si finale.

Bugetul necesar: minim cateva zeci de mii de euro

Intrebata intre ce limite de buget poate fi avea loc un astfel de eveniment, managerul Pastel Age sustine ca „o competitie sportiva in scoli si licee poate fi organizata de la 15-20.000 de euro in sus, insa pentru o serie de competitii cum este Cupa 1, care se desfasoara pe durata a trei luni si isi propune intre 6 si 10% din numarul de tineri din scoli si licee, are nevoie de minim cateva zeci de mii de euro, pentru a se desfasura in bune conditii”.

„Practic, pentru a fi relevant si a putea sa isi atinga cu adevarat publicul tinta, un astfel de eveniment, cum este Cupa1, are nevoie de regula de un buget de la 80.000 de euro in sus, motiv pentru care orice partener este binevenit inclusiv in perioada celor trei luni de desfasurare a seriei de evenimente”, explica Ioana Mucenic. „Chiar daca am anuntat deja lansarea, orice viitor parteneriat pe parcursul desfasurariii competitiei este binevenit, si se poate interveni din mers in alaturarea de proiect”

Oficialul Pastel Age spune ca schimbarile din mers au avut loc si anul trecut, in urma interactiunii cu participantii, pe blogul competitiei. „Cu o audienta de aproximativ 6.000 de vizitatori unici si peste 5-600 de comentarii, blogul cupa1.ro, infiintat anul trecut, ne-a ajutat prin comentariile publicate sa luam feedback de la tinerii participanti si sa rezolvam unele lucruri din mers”.

Printre noutatile competitiei va fi si donatia de mingi catre scolile speciale din Capitala. Vizitatorii blogului Cupa1 sunt invitati sa lase mesaje, prin care ii incurajeaza pe copiii cu dizabilitati sa practice sportul. Organizatorii promit ca vor prelua mesajele si le vor inscriptiona pe mingii, urmand ca apoi sa le doneze scolilor pentru copii cu nevoi speciale ( www.cupa1.ro).

Implementata de agentia de comunicare Pastel Age, Cupa 1 este un proiect al Primariei Sectorului 1 cu sprijinul organizatiei non-guvernamentale „Asociatia Sport pentru Viata” si parteneriatul Hervis Sports, Gatorade si Nutrizzia. Printre partenerii media se numara Radio Zu ( principal), Radio Sport Total Fm, Timeout, Sport Magazin, Metropotam si Trilulilu si Viatadeliceu.ro.

AdPlayersPROFILE Pastel Age

Infiintata de Ioana Mucenic si Dana popa (foto), agentia specializata in crearea de experiente de brand Pastel Age are printre clienti nume precum Gabriela Szabo, Petrom S.A. - Grup OMV, L´Oréal Romania, Fundatia Casa Campionilor, Federatia Romana de Atletism, Fundatia Olimpica Romana, Avon Cosmetics Romania, ING Asigurari de Viata, Evenimentul Zilei, HR-Club, Ideal Casa, Snack Attack, Revista Capital. Oganizator al unor evenimente sportive similare Cupei 1, Pastel Age are in portofoliu si campania Sport pentru Viata, Campionatele Internationale de Atletism, sau Crosul Petrom.

.
.
.


PUBLICITATE: