Brandient castiga Graphis Platinum pentru designul de identitate romanesc Tinmar
Miercuri, 08 Martie 2017


adplayers. info

Compania de consultanta de brand si design Brandient a primit o noua recunoastere internationala remarcabila pentru designul de brand — un premiu Graphis Platinum pentru logoul Tinmar, compania de top din domeniul energetic romanesc. Logoul Tinmar — care aduce primul Graphis Platinum pentru Brandient — va fi prezentat pe larg in anuarul Graphis Logo Design, ce va fi publicat in aceasta primavara.

Potrivit reprezentantilor Brandient, provocarea principala in designul noii identitati Tinmar a fost necesitatea de a exprima in acelasi timp statura businessului si consolidarea pozitiei sale de lider pe piata B2B — dar si de a se apropia de noul segment de consumatori casnici.


Cu un wordmark ce transmite atat energie cat si precizie, noua identitate este construita in jurul unui simbol grafic polimorf — monograma “T” in 3D — care isi schimba unghiul pentru fiecare dintre entitati (compania-mama, energie, gaz si petrol). Identitatile subsidiarelor folosesc aceleasi culori dar in proportii diferite, fiecare cu un cod de culoare usor dominant. Simbolul brandului este rigid dar transformativ, masiv dar diafan, precis dar plin de culoare — ideal pentru un jucator care trebuie sa transmita atat magnitudine cat si servicii prietenoase.

Brandient nu este la prima distinctie Graphis. Consultantul de brand a primit, de asemenea, un alt premiu Graphis Silver pentru designul logoului Balvanyos Resort — o oaza de pace, ascunsa in inima Carpatilor, inconjurata de ape termale folosite in relaxare si recuperare. Logoul intruchipeaza o figura inteleapta, parca din afara timpului, profund cufundata in elementele naturii — apa, munti si vegetatie — in timp ce designul rafinat reflecta standardele si facilitatile premium ale statiunii.

La aceeasi competitie Graphis (Logo Design 9), designul Brandient a fost remarcat si cu un Graphis Merit pentru logoul Team Romania, conceptualizat pentru Comitetul Olimpic si Sportiv Roman.

Odata cu premiile Graphis recente, Brandient a adunat nu mai putin de 16 premii Graphis de-a lungul ultimilor 6 ani, in multiple competitii organizate de reputata publicatie de design. Astfel, portofoliul de premii Graphis mai include 2 premii Graphis Gold (pentru identitatea eMAG in 2012 si cea a Bitdefender in 2013), 5 premii Graphis Silver (eMAG si NexteBank in 2013, Ubernuts si Vinul Casei de Avocatura in 2014, si revista BIZ in 2016), precum si 6 premii Graphis Merit.

Graphis este o reputata publicatie de design, fondata in 1944 in Zurich, cu sediul in prezent in New York, ce are ca angajament prezentarea si promovarea talentului exceptional in Design Grafic, Advertising, Fotografie si Arta/Ilustratie.

Mai mult in Festival, Branding, Rebranding, Design


PUBLICITATE: