Rezultatele cautarii dupa : "g"
Ordonare dupa: data / relevanta  
TVR 1 a fost lider de audienta la parada militara de 1 decembrie
Sambata, 03 Decembrie 2011
 Parada militara de 1 Decembrie a fost urmarita la TVR 1, in medie, in intervalul orar 10.45-11.55, de 860.000 de persoane la nivel national, reprezentand un rating* mediu de 4,2% si o cota medie de piata** de 17,1%, pe durata difuzarii editiei speciale Aniversarea Zilei Nationale.
Pariu cu Viata (Pro TV) - primul loc in publicul comercial, urban, 4-17 ani si 13-17 ani
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
 Potrivit reprezentantilor postului, televiziunea din Pache Protopopescu a inregistrat in randul publicului comercial luni, intre orele 20.29 si 22.24, un rating de 6.8 puncte si o cota de piata de 18.4%.
Cine a plecat acasa cu Premiile Piata ?
Luni, 31 Octombrie 2011

Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011

Pitch de media Ferrero Romania. Buget: 4 Mil. EUR
Marti, 18 Octombrie 2011
 Ferrero Romania (Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de lapte, etc) cauta viitoarea agentie care va administra contul de media incepand cu anul 2012

Italian Express: 6 Mil. EUR pe an din promotionale, servicii de tipar si print digital
Vineri, 23 Septembrie 2011

Prezenta pana sambata, 24 septembrie, la Gifts Show 2011 (Romaero Baneasa), Italian Express compania si-a relansat activitatea pe 3 extensii de brand : Italex Promo, Italex Trade si Italex Print

Cata publicitate a inghitit in realitate Presa Scrisa, comparativ cu 97 Mil. EUR la Rate Card?
Miercuri, 21 Septembrie 2011

“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului

Pitch de 50.000 – 100.000 EUR comunicare directa Bayer CropScience, la Proximity
Marti, 06 Septembrie 2011

Bayer CropScience AG, subgrup al Bayer AG, are o cifra de afaceri anuala de 6,830 miliarde EUR (2010) si este una dintre cele mai mari companii bazate pe cercetare si dezvoltare din domeniile protectiei culturilor, semintelor, biotehnologiilor si controlului daunatorilor non-agricoli

Val Voicu Beyond & Adevolution Group: 1 Mil. EUR pe primele 6 luni 2011
Joi, 25 August 2011

Potrivit lui Val Voicu, grupul de companii cu activitate pe piata de media online incheia anul trecut cu un business de 2,75 Mil. EUR

1-1,5 Mil. EUR Jack Daniel’s (Brown Forman), la Wunderman.
Joi, 18 August 2011

Ileana Badiu, Managing Partner al agentiei Wunderman, nu a dezvaluit bugetul investitorului, dar a precizat ca este vorba de toate serviciile, mai putin cele de media: “Wunderman administreaza practic toate serviciile de comunicare, mai putin contul de media. Este vorba de o declinare 360 de grade a comunicarii. Serviciile de media buying si planning sunt administrate de...

TV
Observator 16 (Antena1): 2.6% rating si 17.7% cota de piata in iulie
Luni, 01 August 2011

Difuzat intre 16.00 – 17.00 la Antena 1, programul de stiri prezentat de catre Oana Frigescu a avut cea mai mare audienta luni, 11 iulie (3.2%rtg si 19.4%shr) si cea mai mare cota de piata in 27 iulie (23.2%shr si 3.1%rtg).

Buget: 500.000 EUR. Piata: 1,5 Mil. Hectolitri. Staropramen intra pe piata Ursus, Holsten si Ciuc.
Miercuri, 20 Iulie 2011
 Cu o creatie semnata de Passion Communications din Praga, o agentie de publicitate din tara de origine a marcii, comunicarea pentru piata romaneasca a berii Staropramen este administrata de agentiile locale Lowe & Partners (adaptare creatie si strategie) si Initiative (media).

Rebranding Finexpert cu 40.000 EUR, de United Communication
Marti, 12 Iulie 2011
 Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.

Fabrica Flash (Grup): 1,2 Mil EUR pe 6 luni din 2011, dupa un an intreg cu 2 Mil. EUR in 2010
Luni, 11 Iulie 2011
 Specializata in productie publicitara, Fabrica Flash (Grup) estimeaza la jumatatea anului in curs un business de 1,2 Mil. EUR din tipar de mari dimensiuni, POSM si standuri expozitionale, dupa ce in 2010 a avut o cifra de afaceri de 2 Mil. EUR (8,29 Mil. Lei).
Finala licitatiei Romtelecom Evenimente BTL: Saatchi & Saatchi X, Lowe si Kinecto
Joi, 30 Iunie 2011
 Agentiile Saatchi & Saatchi X, Lowe si Kinecto au fost selectate in faza finala a licitatiei pentru conceptele de creatie evenimente,...
Cati Lei cheltuie si cati Lei face producatorul ROM?
Marti, 28 Iunie 2011
 Mihut Craciun, GM, Kandia Dulce: “In momentul actual ne situam - este chiar si un numar norocos  – undeva, in jurul valorii de 13% cota de piata, si o crestere de 6%, comparativ cu perioada similara din anul trecut. In conditiile in care, din nefericire pentru piata in care activam, piata a scazut cu 10% in comparatie cu aceeasi...
McCann Erickson si Rom au castigat primele doua trofee Grand Prix Cannes Lions pentru Romania
Marti, 21 Iunie 2011
 Cea mai mare captura de premii Cannes Lions ale unei agentii de publicitate pentru Romania pana in prezent, McCann Erickson a castigat cu...
- 3% pe Bursa Pietei Media in 2011: TV - 6%, Print - 8%, Radio - 5%, OOH - 10%, Internet +30%
Joi, 09 Iunie 2011
 Totalul investitiilor in media pe 2011 va scadea cu 3% comparativ cu anul trecut, dupa un 2010 in care piata de media a scazut cu 9% comparativ cu 2009, potrivit estimarilor studiului Media Fact Book realizat de agentia de media Initiative
Mediaedge:cia Romania: crestere cu aprox. 1 Mil. EUR pe 2010, si +3% comparativ cu 2009
Luni, 06 Iunie 2011
 Agentia de media condusa de Bogdan Prajisteanu inregistra in anul 2009 o cifra de afaceri de 30,5 Milioane EUR

IAB: Piata de publicitate online din Romania a fost de 20,5 Mil. EUR in 2010
Marti, 31 Mai 2011
 Piata romaneasca de publicitate online a atins in 2010 cifra de 86 milioane LEI in crestere cu 32% fata de 2009, conform studiului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") realizat de IAB Romania si PwC Romania
Radu Florescu, despre Zenith & Optimedia: “Nu comentez
Miercuri, 25 Mai 2011
 Contactat de AdPlayers, Radu Florescu, presedinte al grupului de companii din care face parte Zenith Media nu a comentat informatia potrivit careia in curand Zenith & Optimedia ar urma sa devina o singura agentie