BRAT a aprobat cotizatia membrilor pe 2012 si noua clasificare a marcilor monitorizate
Vineri, 09 Decembrie 2011


(AdPlayers, Iulian Toma)

Consiliul Director al Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a aprobat in sedinta de astazi propunerea privind cotizatia membrilor pentru anul viitor. In 2012, membrii BRAT care sunt si clienti pentru audit de tiraje vor plati o taxa de 2.000 de lei, in timp ce restul membrilor vor achita o cotizatie de 1.800 de lei, pastrand astfel aceleasi valori cu cele din 2011.

Un alt punct pe ordinea de zi a sedintei care a avut loc la sediul asociatiei din Calea Grivitei nr.6 , Consiliul Director BRAT a mai aprobat noile propuneri de clasificare a marcilor in monitorizarile de publicitate in media.

‘Noile clasificari armonizeaza cererile de integrare a celor trei canale media monitorizate – Print, Online si Radio’ a afirmat pentru AdPlayers Arina Ureche (foto), Director General BRAT.

In prezent, BRAT monitorizeaza comunicarea marcilor in Print, Radio si Online structurata pe 25 sectoare de activitate, 130 de grupe de produse si 750 de produse.

Tot in cadrul sedintei de astazi, bordul asociatiei a acceptat cererea de iesire din BRAT a agentiei Odyssey incepand cu luna ianuarie 2012, solicitare motivata de situatia de insolventa in care se afla compania de publicitate.

Mai mult in BRAT, Media


PUBLICITATE: