TVR 1 a fost lider de audienta la parada militara de 1 decembrie
Sambata, 03 Decembrie 2011
 (AdPlayers, INFO info[at]adplayers.ro) Parada militara de 1 Decembrie a fost urmarita la TVR 1, in medie, in intervalul orar 10.45-11.55, de 860.000 de persoane la nivel national, reprezentand un rating* mediu de 4,2% si o cota medie de piata** de 17,1%, pe durata difuzarii editiei speciale Aniversarea Zilei Nationale.

Potrivit informatiilor postului de televiziune, TVR 1 si-a surclasat competitia atat la nivel national, cat si urban. Astfel, pe intervalul orar amintit, 499.000 de romani din mediul urban (4,3% rating mediu, respectiv 17% share mediu) au urmarit transmisiunea in direct a paradei militare, comentata de Adelin Petrisor, ajutat de lt. col. Constantin Spinu, purtator de cuvant al Ministerului Apararii Nationale.

Cel mai vizionat moment al paradei a fost onorul prezentat presedintelui tarii de fanfara MApN. Defilarea Regimentului 30 Garda Mihai Viteazul si muzica Diviziei 1 Infanterie Dacica au adunat in fata micilor ecrane 1.294.000 de romani, la nivelul intregii tari (6,3% rating, 24,3% share), la ora 11.51 - cel mai urmarit minut al transmisiunii. Pe target urban, TVR 1 a fost urmarit, in acelasi minut, de 728.000 de telespectatori, reprezentand un rating de 6,3% si o cota de piata de 22,9%.

Peste 7000 de romani au fost prezenti in zona Arcului de Triumf, pentru a vedea parada militara la fata locului. Aproximativ 1500 reprezentanti ai MApN, Ministerului de Interne, SPP si SRI au fost implicati in desfasurarea evenimentului. (sursa:TVR)

*Rating (RTG%) reprezinta numarul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzata de o statie TV. Ratingul poate fi exprimat in cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

**Cota de piata (Market Share – SHR%) reprezinta raportul procentual dintre numarul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o statie TV si numarul mediu de telespectatori de pe toate statiile TV, calculat pentru acelasi interval orar, sau emisiune.

Mai mult in Media


PUBLICITATE: