Pariu cu Viata (Pro TV) - primul loc in publicul comercial, urban, 4-17 ani si 13-17 ani
Miercuri, 23 Noiembrie 2011

(AdPlayers, Info) Pro Tv a fost lider absolut de audienta pe segmentul comercial cu penultimul episod  din acest sezon al  serialului „Pariu cu viata”. Potrivit reprezentantilor postului, televiziunea din Pache Protopopescu a inregistrat in randul publicului comercial luni, intre orele 20.29 si 22.24, un rating de 6.8 puncte si o cota de piata de 18.4%, urmat de Antena 1 cu o cota de piata de 14,5% si ACASA, cu o cota de piata de 9,2%.

In randul tinerilor cu varste cuprinse intre 4 si 17 ani „Pariu cu viata” a inregistrat, in medie, 11,5 puncte de rating si o cota de piata de  34.0%. In publicul tanar cu varste cuprinse intre 13 si 17 ani, penultimul episod din „Pariu cu viata” a atins luni seara 15,8 puncte de rating  si o cota de piata de 49.3%. Tot in acest segment de audienta, minutul de aur inregistra la 22.22, 20.1 puncte de rating si o cota de piata de 64,7%, insemnand ca postul de televiziune era urmarit, in acel moment, de peste 107 de mii de tineri intre 13 si 17 ani.

Cu 6.1 puncte de rating si o cota de piata de 13.2%, povestea trupei „LaLa Band” din „Pariu cu viata” a adus Pro Tv pe primul loc in clasamentul audientelor in publicul din mediul urban. La nivelul intregii populatii, peste un milion si jumatate de romani se uitau la Pro Tv, in minutul de aur, la 21.11. In acelasi minut Pro Tv inregistra cea mai buna audienta si in randul publicului urban, si se clasa pe primul loc cu 7,3 puncte de rating si o cota de piata de 15.2%. 


PUBLICITATE: