Decizie finala pe 5-6 Mil.EUR Romtelecom: GMP & Webstyler pe Creatie & Online; Media Investment (The Group) pe media.
Luni, 05 Decembrie 2011
 (AdPlayers, Iulian Toma)

Licitatia pentru contul de creatie Romtelecom pe zona de rezidential a fost castigata de GMP Advertising, iar Webstyler a fost desemnata sa administreze contul de online, au afirmat reprezentantii de comunicare ai operatorului de telefonie si servicii de transfer de date. Media Investment a fost desemnata castigatoare in licitatia de media buying, “in urma evaluarii strategiei de media, a instrumentelor si metodelor folosite si a preturilor competitive pentru perioada urmatoare”. 

Potrivit unor surse AdPlayers apropiate licitatiilor, in procesul de evaluare pentru serviciile de creatie & online au intrat 12 companii. Pe langa GMP si Webstyler, printre agentiile participante s-au numarat Saatchi, Ogilvy, Navidoo, Lowe, GMP, Kinecto, iLeo, Graffiti si DDB.

In licitatia de media au fost invitate majoritatea jucatorilor relevanti pe piata de media buying, mai putin agentiile care lucreaza pentru opertaori de servicii concurenti cu Romtelecom. Pe langa agentia castigatoare, in pitch au participat Mediaedge, Mediacom si United Media.

Licitatiile pentru servicii de creatie si de organizare evenimente pentru comercial business au fost anulate.Surse din piata au estimat pentru AdPlayers bugetul de media, creatie si comunicare online la 5-6 Milioane de euro.


PUBLICITATE: