Rezultatele cautarii dupa : "festival"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 21 Iunie 2011
Cea mai mare captura de premii Cannes Lions ale unei agentii de publicitate pentru Romania pana in prezent, McCann Erickson a castigat cu...
Luni, 20 Iunie 2011
McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS
Vineri, 17 Iunie 2011
Dupa alegerile din 29 iunie, Felix Tataru va deveni Senator – pozitie pe care o au deja toti fostii Presedinti IAA – Veronica Savanciuc, Mihail Vartosu, Mihai Ghyka sau Bogdan Enoiu, ca sa ii numim pe cei la carma International Advertising Association, Romanian Chapter din ultima perioada. Pe scurt, IAA Romania.
Joi, 16 Iunie 2011
Felix Tataru (IAA, GMP), Adrian Botan (McCann Erickson), Eliza Rogalski (Tempo group), Corina Bernshutz (Starcom Media Vest), Razvan Capanescu (Publicis Romania ), Claudiu Dobrita (Draft FCB), Bogdan Nitu (Webstyler)
Marti, 14 Iunie 2011
Daca in majoritatea cazurilor, castigatorul Effie Awards Romania este doar o agentie de publicitate, americanii nominalizeaza langa trofeele de eficienta...
Luni, 06 Iunie 2011
Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
Miercuri, 16 Martie 2011
Pentru ca, de-a lungul existentei festivalului de eficienta in comunicare Effie Awards Romania, zecile de cazuri scoase din competitie au fost de acelasi ordin de marime cu cel al inscrierilor acceptate, AdPlayers incepe astazi o pledoarie impotriva descalificarii abuzive, de forma, ale competitiei
Vineri, 19 Noiembrie 2010
„Au lipsit destule agentii, clienti, si proiecte bune, iar campanii digitale bune au pierdut in fata unor campanii bune de PR sau ATL la care online-ul a avut o contributie prea mica”, a afirmat pentru AdPlayers fondatorul Green Pixel, Marius Deak
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
La 10 ani de Internetics, festivalul a facut un pas periculos de mare in marketing.
Luni, 11 Octombrie 2010
Silver Drum pentru Saatchi & Saatchi, Next, Publicis si Webstyler. Parca dovedind ca numarul premiilor la Ad’Or nu conteaza, ci marimea lor, Leo Burnett a avut cele mai multe intrari (21)dar a plecat cu mana goala.
Joi, 07 Octombrie 2010
Premiantii: Lowe PR, Graffiti PR, Rogalski Grigoriu, Friends Advertising, The Practice, Brandient, Griffon and Swans, Prais Communications, McCann PR, Ogilvy PR, Roddia Concept, DC Communication, Green Revolution, PR & More si clientii parteneri ai proiectelor
Joi, 07 Octombrie 2010
Premiata de Romanian PR Award, Comunicarea corporatista alaturi de gestiunea de criza si comunicarea interna reprezinta 40% din business-ul agentiei de PR care a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 1,12 Milioane EUR
Joi, 07 Octombrie 2010
Parte a grupului din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative si Hyperactive, Brand Connection si Medic One, si avand o echipa de 12 oameni, Lowe PR a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,23 Milioane EUR.
Iordache despre ADOR: Industriei sau presei ii este mai usor sa denigreze un festival, de pe margine
Miercuri, 06 Octombrie 2010
Stefan Iordache, COO, Leo Burnett: „Este singurul festival de publicitate local. Festivalul UAPR. Si la fel ca in toate demersurile din Romania, industriei de publicitate, sau...
Miercuri, 06 Octombrie 2010
Cu 33 de ani de publicitate, Dragan Sakan, fondator, proprietar si regional creative director al New Moment – New Ideas Company, New Moment Magazine si Ideas Campus, a trecut duminica la cele vesnice.
Marti, 05 Octombrie 2010
In timp ce in Romania o licitatie are loc, de cele mai multe ori, pe parcursul a 2 saptamani, Asociatia Franceza a Agentiilor de Publicitate (AACC) a dat publicitatii de curand un catalog online in 64 de pagini, din care toti cei intersati pot invata de ce o licitatie dureaza 3 luni.
Vineri, 01 Octombrie 2010
Cu al saselea trofeu de Agentia Anului castigat la ADOR 2010, alaturi de alte 5 editii acordate in urma cu cativa ani, agentia confirma ca pe piata romaneasca creativitatea nu se gaseste in orice pravalie. 6 din 9 trofee ale festivalului Ad’Or sunt in conference la Leo Burnett.
Luni, 27 Septembrie 2010
Dintr-o competitie a publicitatii romanesti, festivalul ADOR a devenit o intrecere la care se mai intalnesc putine agentii, multe dintre acestea parasind motivul initial al competitiei, cautand parca stralucirea aurului furat in ultimii 10 ani la vechiul Ad'Or
Luni, 21 Iunie 2010
Festivalul international de publicitate care a luat startul Duminica, 20 iunie, promite spre deosebire de alti ani o mai mare acoperire „LIVE” pe canneslions.com
Marti, 15 Iunie 2010
Alta data participanta la Effie, sefa agentiei de publicitate Spotlight spune ca astazi premiile nu te mai ajuta foarte mult
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:


















