Lowe PR: 3 Gold, 2 Silver si Agentia Anului la Romanian PR Award
Joi, 07 Octombrie 2010

LOWE PR: Agentia Anului la Romanian PR Award 2010

 (AdPlayers, Iulian Toma)

Cu 3 Gold, 2 Silver, si Agentia Anului, Lowe PR a fost cea mai premiata agentie la competitia de relatii publice Romanian PR Award, a carei Gala a avut loc aseara, la Bucuresti.

Parte a grupului din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative si Hyperactive, Brand Connection si Medic One, si avand o echipa de 12 oameni, Lowe PR a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,23 Milioane EUR. Printre clientii agentiei de relatii publice se numara Orange, RBS, Electrolux, Johnson & Johnson, Unilever (Delikat), Schneider Electric, Hasbro, La Redoute.

„Am inscris 8 campanii, Dintre acestea, 7 campanii au fost nominalizate in finala dintre care 5 au fost premiate, iar una dintre acestea chiar dublu medaliata cu Aur”, a afirmat pentru AdPlayers, Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR, care a mai completat ca toate meritele sunt ale echipei care a lucrat pe proiecte.

„Ieri, echipa exceptionala Lowe PR a obtinut cel mai ravnit titlu al industriei. Bucuria noastra este cu atat mai mare cu cat toate aceste campanii au fost gandite si implementate in contextul dificil pe care cu totii il cunoastem.” spune Veronica Savanciuc – Presedinte Lowe PR.

Prezidata de Veronica Savanciuc, din echipa agentiei coordonate de Hortensia Nastase fac parte Monica Botez, Roxana Diba, Diana Grigorescu, Raluca Mihaila, Raluca Munteanu, Raluca Negoita, Alina Popa, Anca Scarlat, Manuela Zidaru.

 

Premiile

Agentia a fost de 7 ori nominalizata si recompensata cu 6 trofee: 3 Golden Award for Excellence, 2 Silver Award for Excellence si marele trofeu – Agentia Anului in Romania. Astfel:

- Campania RBS 15 ani – 2 nominalizari la sectiunea Comunicare Corporatista;

- Campania Multumirilor/ Johnson & Johnson - 1 Silver PR Award for Excellence la categoria PR pentru Marketing;

-  Domestos BactiStop Germinator, Am tras, i-am ras!/ Unilever - 1 Silver PR Award for Excellence la categoria PR pentru Marketing;

-  energy@work – campania de comunicare interna a RBS Romania - nominalizata la sectiunea omonima din concurs;

-  Banca de Alimente a Crucii Rosii Romane – 2 Gold PR Award la categoriile Organizatii non-guvernamentale. Societate civila si Buget - / creativitate

- Labirintul Umanitar, campania Departamentului pentru Ajutor Umanitar al Comisiei Europene – 1 GOLD  la categoriei Comunicare in Domeniul Public;

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: