Iordache despre ADOR: Industriei sau presei ii este mai usor sa denigreze un festival, de pe margine
Miercuri, 06 Octombrie 2010
 (AdPlayers, Iulian Toma)

 

Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, raspunzand intrebarilor AdPlayers legate de festivalul local de publicitate:

AdPlayers: Ce credeti ca mai este ADOR 2010, la 9 ani editii de la Ad'Or 2001 ?

Stefan Iordache: Este singurul festival de publicitate local. Festivalul UAPR. Si la fel ca in toate demersurile din Romania, industriei de publicitate sau presei care urmareste aceasta industrie ii este mai usor sa denigreze un festival, de pe margine, decat a fi participativ si a-l ajuta sa fie mai relevant si mai bun.

AdPlayers: Cum apreciati ca desi s-a reinventat, Agentia Anului la noul  ADOR 2010 este asezat alaturi de celelalte trofee castigate in cele 9 editii ale competitiei, in conditiile in care festivalul nu mai este acelasi produs ?

Stefan Iordache: Acum 3 ani s-a facut un studiu in randul agentiilor din UAPR si s-a decis acest lucru. Se mentine brandul ADOR. Orice alte opinii sunt speculatii.

AdPlayers: Ce a fost bine, si ce i-a lipsit editiei ADOR 2010 ?

Stefan Iordache: Editiei ADOR 2010 i-a lipsit glamour-ul si atentia industriei care se zbate intre deadline-uri si renegocieri de fee-uri.

AdPlayers: Cat de relevant credeti ca este pentru piata romaneasca un festival sub actuala strategie de organizare, soldata cu multi absenti de la an la altul?

Stefan Iordache: La fel de relevant precum industria de publicitate in sine. Ce este demn de remarcat este determinarea si profesionalismul cu care Millenium isi tine promisiunea fata de UAPR: sa faca acest festival in fiecare an, exclusiv pentru agentiile din Romania, cu juriu strain si sa gaseasca o solutie la eternele ghost-uri.

Cat despre absenti, fiecare cu strategia sa

Mai mult in OpiniiFestival,


PUBLICITATE: