McCann Erickson si Rom au castigat primele doua trofee Grand Prix Cannes Lions pentru Romania
Marti, 21 Iunie 2011


 (AdPlayers, Iulian Toma)

McCann Erickson si ROM au adus primele trofee Grand Prix Cannes Lions pentru Romania. Agentia de publicitate condusa de Bogdan Enoiu si Adrian Botan a castigat pana acum 6 premii - doua dintre cele mai stralucitoare: 2 Mari Premii (Grand Prix), 2 trofee Gold Lion, si 2 Bronze Lion.

« Ma asteptam ca Rom sa ia un premiu dar nu mai multe. Este o sruprinza foarte placuta pentru noi », a declarat pentru AdPlayers Adrian Botan, Creative Partner al agentiei de publicitate. “Pentru cine a urmarit festivalul stie ca o campanie buna poate matura intreg festivalul. Asa ca nu este exclus ca Rom sa ne mai surprinda », a mai continuat partenerul agentiei, facand referire la celelalte inscrieri ale campaniei in concurs.

Cea mai mare captura de premii Cannes Lions ale unei agentii de publicitate pentru Romania pana in prezent, McCann Erickson a castigat cu American Rom la Cannes Lions 2011 cele doua mari trofee (Grand Prix) ale sectiunilor Direct si Promo & Activation, doi “Lei de Aur” (Gold Lion) la aceleasi sectiuni, si doi “Lei de Argint’ (Silver Lion) la sectiunea PR.

Mai mult in Festival.


PUBLICITATE: