Rezultatele cautarii dupa : "euro media"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 »
GSP (Gazeta Online) actioneaza in instanta Boom(Netbridge) pentru restante de sute de mii de euro din 2008
Vineri, 19 Iunie 2009
 Potrivit lui Augustin Roman, debitele restante ale Boom catre editorul site-urilor din jurul GSP sunt de ordinul a sute de mii de euro, iar primul termen este fixat pentru 22...
Sute de mii de EUR restante din 2008 acumulate de o regie
Luni, 25 Mai 2009
 Luna iunie ar putea aduce recuperari in instanta de la una din regiile cotate pana mai ieri drept una dintre cele mai importante de pe piata de profil pe anul trecut
Licitatie de media de 2 Mil. de EUR la Ministerul Turismului
Marti, 28 Aprilie 2009
 Elena Udrea, Ministrul Turismul a afirmat pentru AdPlayers ca „este vorba de o singura licitatie legata de brandul turistic al Romaniei”, si ca „detaliile...
Gazeta Sporturilor a facut in 2008 o cifra de afaceri de 13 Mil. EUR Catalin Tolontan, pentru paginademedia
Vineri, 10 Aprilie 2009
 Intr-un interviu pentru paginademedia.ro, in colaborare cu platoforma tv online happyfish, Catalin Tolontan mai spune ca Gazeta Sporturilor a avut un profit de aproape 2,5 Milioane...
Media Consulta semneaza pe 3 Mil. EUR cu Agentia Europeana de Siguranta a Aviatiei
Luni, 23 Februarie 2009
 Agentia Europeana de Siguranta a Aviatiei incheie un acord cadru la nivel european cu Media Consulta pentru un buget de peste trei milioane de euro
Sanoma Hearst Romania lanseaza National Geographic Traveler
Vineri, 28 Noiembrie 2008
 Revista va avea frecventa de aparitie trimestriala si un tiraj de 20.000 de exemplare distribuit national si un tarif lista ( rate-card ) pentru o pagina de publicitate este de 3.550 de euro
Licitatii de zeci de milioane de euro la Orange, Danone, Ursus Breweries si Renault
Miercuri, 22 Octombrie 2008

Potrivit cotidianului Adevarul, companiile Orange, Danone, Ursus Breweries si Renault si-au scos la licitatie bugetele de media in valoare de zeci de milioane de euro

MB Dragan are 200.000 EUR pe primele 6 luni si vrea 400.000 pana la sfarsitul lui 2008
Joi, 11 Septembrie 2008

Cu o echipa ce sare de 20 de oameni, unul dintre proiectele agentiei – o harta interactiva, este recomandata chiar pe site-ul producatorului iPhone 3G si de Yahoo!, pentru folosirea hartilor sale

Aproape 550.000 EUR de la Teledonul Realitatea TV – Unicef pentru victimele inundatiilor
Marti, 05 August 2008

Teledonul organizat de Realitatea TV si UNICEF a strans pentru victimele inundatiilor 490.000 de euro si alte ajutoare materiale, in valoare de peste 56.000 de euro

Punct Card, BRD, din nou de la ADDV Euro RSCG
Luni, 26 Mai 2008

ADDV Euro RSCG a creat pentru BRD Groupe Societe Generale campania dedicata lansarii noului card de credit Punct Card

Estimat la peste 2,5 milioane EUR, contul de media Dr. Oetker a ales MediaCom Romania
Joi, 24 Aprilie 2008

Fost Media Direction, bugetul de media al Dr. Oetker va fi gestionat, in 2008, de agentia condusa de Carmen Lixandru (foto), in urma unei licitatii organizate in primul trimestru al acestui an

Simfest prelungeste inscrierile pana la 19 august
Miercuri, 08 August 2007
Cu un buget cuprins intre 50.000 si 60.000 Euro, festivalul televiziunilor si productiilor media locale Simfest a prelungit termenul de inscriere a lucrarilor pana la 19 August, competitia desfasurandu-se la TIRGU MURES in perioada 27 august - 2 septembrie 2007
Unul dintre pionierii mediei ambientale vine la IAA Summit
Miercuri, 08 August 2007
“Doamna Daniela Krautsack (MD, Magic Moments / MediaCom) a facut un amplu studiu asupra mediei ambientale din diverse tari ale lumii si speram ca macar o parte dintre concluziile acestuia sa le vedem la cea mai importanta manifestare europeana a industriei de marketing si comunicare care va avea loc la Bucuresti” a afirmat pentru AdPlayers, Razvan Gavrilescu - Summit Organizer...
Pe o piata media de aproape 0,5 Mld. EUR in Romania, outdoor-ul ramane in continuare nemasurat
Joi, 19 Iulie 2007
"Mergem la client cu fotografii, cu harti ale zonei si imprejurimilor si cu un scoring propriu al locatiei", a declarat, pentru AdPlayers, Alexandra Olteanu, Buying Director la Inititative, vorbind cu regret ca, in Romania, in ciuda unor initiative punctuale, nu exista inca o audienta masurata pentru publicitatea exterioara
100 000 EUR pentru noul spot TV Ursus Twist-Off
Vineri, 29 Iunie 2007
Conceput de agentia de publicitate Publicis Romania si realizat de casa de productie Multimedia Est, spotul pentru noua sticla URSUS Twist-off s-a ridicat la un cost de aproximativ 100.000 de euro
Western Union transfera 470,000 EUR pentru 2 spoturi TV si premii pentru promotie, exclusiv media
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Prima campanie de imagine realizata integral in Romania pentru Western Union a transferat 120.000 EUR in conturile creatiei a doua spoturi TVsemnate de Next Advertising pentru imagine, respectiv promotie, si 350.000 EUR pentru premiile campaniei promotionale, exclusiv cheltuielile campaniei de media derulate de agentia Starcom
Brand Management vrea 300 - 400 mii EUR de pe piata indoor din Bulgaria
Luni, 15 Ianuarie 2007
"Urmarim înfiintarea Brand Management Ungaria(la  Budapesta) si Cehia( la Praga)", mai spune Laurentiu Jinga (foto), Director General al companiei de indoor, care estimeaza în anul 2007 pentru compania din România o cifra de afaceri de 1 mil. Euro, în crestere cu 35% fata de anul trecut
Auto, 17
PAPI: 500.000 de Euro în re-branding
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Procesul de re-branding finalizat de BrandTailors a durat un an si jumatate, iar întrega actiune "a necesitat investitii de peste 500.000 de Euro, de la advertising, media, packaging, trade, pâna la matritele de produs", declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent
Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
Castigatorii Ad’Or 2006
Luni, 22 Mai 2006
Cele 24 de premii Ad’Or 2006 au plecat la Leo Burnett & Target - 6 premii inclusiv Agentia Anului, Graffiti BBDO – 5 premii, GMP – 5, Mercury Promotions – 2, Lowe & Partners – 2, Saatchi & Saatchi – 2, ADDV Euro Rscg – 1, GAV Scholz&Friends - 1
« 3 4 5 6 »