Rezultatele cautarii dupa : "dona"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Historia Rediviva lanseaza Acum 100 ani. Primul proiect educational sub conceptul Visual History
Vineri, 17 August 2018
 Potrivit autorilor, prin lansarea proiectului “Acum 100 ani” www.acum100ani.ro, Historia Rediviva marcheaza inaugurarea conceptului de Visual History, o abordare imersiva, gamificata, un mod dramatizat de prezentare a informatiilor istorice aduse in prezent prin mijloace vizuale, utilizand tehnologia 3D...
Video .Calif, luat la ro(a)st in scop caritabil de comedianti. Provoaca si alte branduri sa faca la fel.
Marti, 31 Iulie 2018
Intregul eveniment „Roast-ul lui .Calif” a avut la baza un scop caritabil: sustinerea financiara a proiectelor desfasurate de fundatia „Autism Curtea de Arges - NitmarlexKids”. Tocmai de aceea, intrarea a fost gratuita, dar cei prezenti au fost incurajati sa faca o donatie, fie pe loc, fie...
INNA, Mihail, Vanotek, The Motans - impotriva despaduririlor, in campania The Deforestation Beat, de McCann World Group
Luni, 30 Iulie 2018
 In campania The Deforestation Beat pentru Virgin Radio si WWF Romania, un beat inclus in melodii celebre ne aminteste ca la fiecare 1.2 secunde un copac este taiat
Simona Halep, Dorna si Salvati Copiii Romania indeamna romanii sa isi ia un #Jobdeosecunda in sprijinul copiilor nascuti prematur
Miercuri, 20 Iunie 2018
 Din 2013 si pana in prezent, Dorna si Salvati Copiii au dotat 50 de maternitati din tara cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru ingrijirea nou-nascutilor prematur, in valoare aproximativa de 600.000 de euro.
Business Lease isi schimba identitatea vizuala si sloganul. Pasiunea pentru Mobilitate devine principala misiune.
Marti, 12 Iunie 2018
”Povestea brandului Business Lease vorbeste despre gasirea solutiilor de mobilitate intr-un mod creativ, flexibil si transparent si despre a personaliza fiecare oferta in parte cu mai multa grija fata de cerintele fiecarui client”, afirma Monica Dona, Marketing & Communication Advisor pentru Business Lease Romania. 
Dar din Darul Lacrimi si Ingeri se face Raiul. Doi oameni din comunicare, trup si suflet langa o tanara de 36 de ani, diagnosticata cu cancer ovarian.
Sambata, 12 Mai 2018
 Fondatorii Asociatiei Lacrimi si Ingeri, doi oameni din marketing si comunicare, Monica Dragut si Razvan Stoian,  sunt trup si suflet langa Lavinia Cojocaru (foto), o tanara de 36 de ani, in lupta cu cancerul.
Beko vrea sa doneze 1 Milion de euro catre UNICEF pentru prevenirea obezitatii infantile
Luni, 07 Mai 2018
 Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment,  initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
Jumatate de milion de vizualizari pentru un produs imposibil de cumparat Mega Image
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Reteaua de magazine continua sa se implice in cauza donarii de sange printr-o noua campanie de constientizare, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala si Centrul de Transfuzii Bucuresti.
Irina-Margareta Nistor invata copiii de la HOSPICE Casa Sperantei sa fie Doctori in Optimism
Vineri, 30 Iunie 2017
In rolul Decanului, celebrul critic de film a deschis alaturi de copii  „Academia de Optimism“, o platforma de e-learning si de strangere de fonduri ( academiadeoptimism.ro ) . 
Campania de crowdfunding MATER a primei biblioteci de materiale a strans deja 5000 de euro
Miercuri, 14 Iunie 2017
 Echipa MATER si-a propus sa stranga 15.000 euro pentru a construi cele 30 de module de expunere a materialelor din biblioteca.
Carrefour dubleaza, cu Billa, la 63 magazinele in campania Banca de Alimente, alaturi de Crucea Rosie
Vineri, 21 Aprilie 2017
 In ajutorul a peste 114 800 de familii nevoiase, cu aproximativ 650 000 kg de alimente greu perisabile colectate in ultimii 8 ani, campania Banca de Alimente 2017 se va derula in 63 de magazine ale Grupului Carrefour: 32 de hypermarketuri, 27 de supermarketuri Billa si 4 supermarekturi Market
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Surse adplayers: Regulamentul de amplasare a publicitatii stradale, propus spre consultare de CGMB
Miercuri, 15 Februarie 2017
 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
Radio ZU si Primaria Municipiului Bucuresti lanseaza campania Orasul Faptelor Bune
Miercuri, 14 Decembrie 2016
 Potrivit reprezentantilor de marketing ai companiei Grupul Media Camina (GMC), care opereaza licenta de emisie a postului de radio, in perioada 17-27 decembrie, in Piata Universitatii se va construi primul oras in care sunt invitati toti cetatenii care vor sa faca bine, dar si cei care au nevoie de ajutor.
Banca de Alimente a ajutat 18.000 de familii. Programul Carrefour si Crucea Rosie este reluat.
Miercuri, 09 Noiembrie 2016
 Pana acum, clientii  Carrefour Romania au donat in cadrul programului Banca de Alimente aproximativ 210.000 kg de alimente, cu care au fost ajutate aproximativ 18.000 de familii, din toate judetele tarii.
Buget de aproape 500.000 de euro in campania Dona (800.000 euro, tarife lista). Creatie Publicis Romania
Joi, 03 Noiembrie 2016
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul...
Campanie de responsabilitate sociala Carrefour si UNICEF in sprijinul copiilor din medii defavorizate
Vineri, 16 Septembrie 2016
 In perioada 15 septembrie – 15 octombrie, clientii din cele 30 de hipermarketuri Carrefour din intreaga tara pot alege sa doneze 1 leu la casa de marcat si sa ajute astfel copiii din mediile defavorizate sa mearga la scoala si sa beneficieze de educatie incluziva de calitate.
Dorna vrea mai multe incubatoare pentru copiii nascuti prematur. Anul trecut au fost 10.
Vineri, 12 Februarie 2016
 Sub noul mesaj „Hai sa donam copiilor nascuti prematur timp pentru viata!”, campania Grija pentru copii” demarata alaturi de Salvati Copiii si reeditata in acest an cu Simona Halep a strans pana in prezent aproximativ 400.000 euro
Numarul 1 in marketingul Burda Romania, Adina Gheorghe se desparte de companie
Miercuri, 27 Ianuarie 2016
 
« 1 2 3 4 »