Rezultatele cautarii dupa : "deruleaza"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Joi, 18 Mai 2017
											
											 Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
										Miercuri, 03 Mai 2017
											
											 Pe langa noul Mercedes-Benz GLA, intre 3 si 7 mai Tiriac Auto aduce la Salonul Auto Moto din Piata Constitutiei mai multe premiere nationale pe cele sase marci pe care le reprezinta pe piata romaneasca- Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Mercedes-Benz si Mitsubishi, dar si modele istorice din Țiriac Collection
										Luni, 24 Aprilie 2017
											
											Campania #Catalogul2017 se deruleaza atat in media traditionala - pe TV, radio si outdoor, cat si in new media -  Facebook, Linkedin si Youtube.
										Joi, 20 Aprilie 2017
											
											 Evenimentul se deruleaza in perioada 20-23 aprilie, la Romexpo si mai reuneste o varietate de automobile rulate ale celor sase marci.
										Miercuri, 01 Martie 2017
											
											 Oficialii Bancii Transilvania au precizat pentru adplayers ca noua comunicare se deruleaza pe urmatoarele canale de promovare: Homepage site www.bancatransilvania.ro , Microsite campanie www.bancatransilvania.ro/babete , Social Media , Google AdWords si Facebook Ads,...
										Vineri, 24 Februarie 2017
											
											 Campania Enel Fix Online se deruleaza la nivel national si include spot TV, componente outdoor si online
										Miercuri, 15 Februarie 2017
											
											 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
										Vineri, 16 Septembrie 2016
											
											Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
										Joi, 30 Iunie 2016
											
											Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
										Luni, 06 Iunie 2016
											
											 Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale verii
										Vineri, 01 Aprilie 2016
											
											 Semnata de agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona care vor coordona global creatia si strategia de marca, Beko, unul dintre cele mai importante branduri de electrocasnice, lanseaza noua platfoma de comunicare globala care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).  
										Joi, 24 Martie 2016
											
											 Furnizorii de media pentru campaniile de publicitate pe coloane si pe ecrane la Metrou asteapta o decizie definitiva.
										Joi, 25 Februarie 2016
											
											 Colegiul National de Informatica „Tudor Vianu”organizeaza in perioada 26-29 februarie a 8-a editie pentru Romanian Master of Mathematics si a 5-a editie pentru Romanian Master of Physics.
										Marti, 26 Ianuarie 2016
											
											 Romania. Bucuresti. 2016. Capitala europeana cu Metrou. Nu si publicitate europeana la Metrou. In Capitala Romaniei, Metrorex ne imbie si la inceput de 2016 cu aceleasi panouri goale, dupa aproape un an de experienta de a interzice comenzi de publicitate zilnic!
										Joi, 14 Ianuarie 2016
											
											 Producatorul international de anvelope premium Goodyear si  FC Bayern München, cea mai de succes echipa din Bundesliga din Germania, au intrat de la 1 ianuarie intr-un parteneriat de sponsorizare de tip Platinum.
 
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
										
										
										Joi, 03 Decembrie 2015
											
											 
											
											
										Miercuri, 04 Noiembrie 2015
											
											  Retelele de magazine si o parte din panourile de la Metrou se numara printre cele care, desi reglementarile impun afisarea interioara pe suport ignifugat, din comoditate sau din economie de bani, nu recurg la astfel de metode.
										Vineri, 02 Octombrie 2015
											
											 Afisaj ANULAT. Acesta a fost raspunsul publicitatii impotriva afisajului ilegal la inceput de an 2013. 
										Miercuri, 17 Iunie 2015
											
											 Estimata de surse adplayers la cateva zeci de mii de euro, campania „Descopera bogatiile Byzantului!” pentru lansarea brandului Byzantium vine cu preturi promotionale si premii in 10 restaurante de top din Bucuresti.
										Miercuri, 06 Mai 2015
											
											Surse din piata au afirmat pentru adplayers ca reprezentantii Spectacular au fost opriti sa mai deruleze publicitatea la Metrou:  “Metrorex ne-a blocat activitatea printr-o interpretare abuziva a contractului, in incercarea de a ne forta sa renuntam la acesta”
ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















