Rezultatele cautarii dupa : "curs"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Export de seriale TV turcesti de 250 milioane USD. Estimari la 300 de milioane USD.
Joi, 21 Ianuarie 2016
 Exportul de seriale TV turcesti a crescut la peste 250 milioane de dolari in 2015, in crestere cu 25 % comparativ cu anul precedent, potrivit Calinos Holding, principalul exportator TV din Turcia, citat de targul de productii si programe de televiziune DISCOP.

Audienta vorbeste. Cine n-are Ureche, s-o asculte cu cea de la BRAT.
Vineri, 18 Decembrie 2015
 
 Godmother testeaza elevii cu Evaluare Digitala. Obiectiv 2015: 1.000 de teste activate in baza platii
Marti, 03 Noiembrie 2015
 “In prima faza, adica pana la finalul anului 2015, ne-am setat un target de 800-1000 de teste platite. Asta ar insemna incasari de aproximativ 20.000 euro”, a declarat pentru adplayers Valentin Vacarus, initiatorul proiectului si managing director al agentiei Godmother, autoarea proiectului.
IMAGE PR scoate din buzunar pentru FJSC un proiect de 10.000 de euro. 500 de beneficiari pe an.
Joi, 29 Octombrie 2015
Peste 500 de studenti vor beneficia de „Laboratorul IMAGE PR” si isi vor da intalnire cu cadrele didactice #la607, dupa ce vechea sala 607 de la Etajul 6 al Corpului A, Complex „Leu” a fost modernizata total in urma unui parteneriat pe 7 ani  pentru dezvoltarea si modernizarea invatamantului de profil alaturi de Universitatea din Bucuresti - Facultatea de Jurnalism...
Grupul Pro TV a atras 55,1 Milioane USD din publicitate pe primele 6 luni 2015
Joi, 30 Iulie 2015
 Potrivit Raportului Financiar pe T2 2015, grupul de televiziuni a atras in trimestrul doi al anului in curs venituri nete de 32,9 Milioane USD, in crestere de la 22,23 Milioane USD pe primul trimestru, conform Raportului Financiar pe T1 2015.

Banca si pavilion pe 1.000 mp pentru 6 luni de eveniment si 20 Milioane de vizitatori.
Vineri, 08 Mai 2015
Pentru sase luni de eveniment global, Intesa Sanpaolo si-a deschis unitate bancara si pavilion de 1.000 metri patrati in cadrul Expo 2015 Milano, unde sunt asteptati peste 20 Milioane de vizitatori din peste 140 de tari ale lumii. 
La ce se uita lumea: Tv, Computer, Tableta sau Mobil?
Luni, 20 Aprilie 2015
 49% urmaresc mai mult programele video live daca sunt conectate la Social Media, 76% apreciaza libertatea de a fi conectat oriunde, oricand iar cand este vorba despre dimensiunile ecranului 63% considera ca mai mare inseamna mai bine

O licitatie a deschis birou Kubis la Praga
Joi, 05 Martie 2015
 Cu o echipa de 65 de oameni, in 2014 afacerea agentiei fondate la Bucuresti a totalizat aproximativ 2 Milioane de euro si vizeaza pentru anul in curs o crestere de 10-15%.
Vor 600.000 de euro din publicitatea parentala. Familia Dondorici a infiat si publicitatea DespreCopii.com
Marti, 03 Februarie 2015
 Recent, regia Parenting ADS a atras in portofoliu de vanzari si reprezentarea publicitatii DespreCopii.com
Rebranding MCCANN PR si afaceri de 3,4 Mil. euro, cu 200.000 euro profit in 2014.
Vineri, 16 Ianuarie 2015
 Legat de cum va fi 2015? “Lumea buna spune ca anul acesta va fi mai bun decat anul trecut. Eu am contractele in fata si stiu ce negocieri au loc pe bugetele, asa ca sunt ceva mai precauta.” Imola Zoltan, Managing Partner, MCCANN PR
Top Piata FMCG 2014. Cresteri si scaderi de la sute de milioane la miliarde de lei
Luni, 30 Iunie 2014
 Cu cifre de afaceri de la 1 miliard de lei (Heineken Romania, P&G, Agrana, Bunge);  la 4 miliarde de lei (Carrefour, Metro, Auchan) sau chiar 7 miliarde lei (BAT, Kaufland),  evolutia companiilor FMCG prezente in cel mai recent Top Piata FMCG din acest an sunt fara indoiala un indiciu relevant in constructia bugetelor de marketing si comunicare pe care le-am vazut in anul...
Vezi cu ce-a luat McCann primul Leu in 2014. Publicis Romania, a doua agentie nominalizata
Marti, 17 Iunie 2014
 Grupul McCann si Kandia Dulce au luat cu ROM primul Leu de Bronz pentru Romania. Avem si a doua agentie nominalizata. Publicis Romania

Shakira si Activia sustin lupta impotriva foametei
Luni, 26 Mai 2014
 Solista lanseaza un nou videoclip si sustine, impreuna cu Activia, World Food Programme  (WFP) in lupta impotriva foametei in randul copiilor

 

Miscare pe piata de media. Doua agentii gigant si un cont de 5-6 Milioane de euro pe 2014
Miercuri, 14 Mai 2014
 2014 redeseneaza harta clientilor de media. Estimata de surse din piata la milioane de euro, o importanta miscare in portofoliile a doua agentii de media gigant influenteaza deja negocierile anului in curs.

 

Henkel nu comenteaza licitatia de 4-5 Mil. EUR.
Luni, 19 August 2013
 Contactati telefonic de catre adplayers, oficialii de marketing Henkel s-au abtinut pana la aceasta ora sa ofere un raspuns negru pe alb in privinta organizarii unui proces local de selectie a agentiei care ar urma sa administreze serviciile de media de la inceputul anului 2014.
Modificari in structura angajatilor dupa integrarea Burda – Sanoma Hearst?
Vineri, 09 August 2013
 „Inainte de a lua orice decizie cu privire la reducerea de personal, dorim sa examinam toate structurile companiei”, Sandi Apostoloiu  -...
Grigoriu iese. Intra Damaschin. Rogalski in teren pentru 1 Milion de euro pe an din PR.
Joi, 11 Iulie 2013
 Agentia Rogalski Grigoriu va deveni din cursul acestei luni Rogalski Damaschin. Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu care detin 90% din partile companiei Rogalski Grigoriu, au cazut de acord sa iasa din actionariatul agentiei de relatii publice in schimbul unui acord incheiat intre parti

Management nou la Graffiti BBDO. Four Business Men, one Business Woman.
Vineri, 21 Iunie 2013
 Doi seniori Creative Directors - Alex Strimbeanu si Vlad Lazar, Stefan Chiritescu – Head of Innovation care lasa echipa de strategie la Dan Sendroiu (Strategy Director) si Bianca Dordea Client Service Director, intregesc noul management din structura interna a agentiei Graffiti BBDO.
7 Cannes Lions pentru o campanie implementata prima data in Romania de Saatchi & Saatchi
Miercuri, 19 Iunie 2013
 Implementata prima data in Romania  pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
Incepe Scoala IAA de Marketing si Comunicare. Primul si al doilea modul cu 1.500, respectiv 2.500 euro
Miercuri, 31 Octombrie 2012
 Adresate in principal specialistilor din marketing si comunicare, IAA a demarat inscrierile pentru Modulele 1 si 2 ale Scolii IAA de Marketing si Comunicare. Acestea au loc in perioada 29 octombrie – 23 noiembrie, cursurile urmand sa inceapa in luna decembrie 2012.
« 4 5 6 7 8 »