Vor 600.000 de euro din publicitatea parentala. Familia Dondorici a infiat si publicitatea DespreCopii.com
Marti, 03 Februarie 2015
adplayers. Iulian Toma

Specializata in comunicare parentala, regia de vanzari Parenting ADS estimeaza ca va atrage in 2015 venituri de 600.000 euro din publicitatea pentru parinti, au afirmat pentru adplayers Adelina Dondorici si Marius Dondorici, (foto) cei doi parteneri ai companiei.

Fondata in 2013, interesul pentru publicitatea de nisa s-a vazut cu ochiul liber. In 2014, al doilea an de activitate, Vanzarile de publicitate s-au triplat, astfel incat Parenting ADS a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 300.000 de euro.

"2014 s-a inchis cu o cifra de afaceri de aproape 300,000 euro, pe profit, insa cifra profitului nu este foarte relevanta in conditiile in care focusul nostru este sa investim si sa dezvoltam business-ul" mai spune Adelina Dondorici.

Cu o noua cucerire  - platforma DespreCopii.com, cei doi parteneri ai companiei spera ca portofoliul actual sa aduca regiei de vanzari pentru anul in curs de doua ori mai multi bani de pe piata de media.

Pozitionata drept "singura regie din .ro nisata exclusiv pe zona de parenting", casa de vanzari Parenting ADS reprezinta pe piata de media platformele online didactic.ro, desprecopii.com, qbebe.ro, urbankid.ro,  mamicamea.ro, bebelu.ro, sfatulmamicilor.ro, mamica.ro, suntparinte.ro, admitereliceu.ro, olimpiade.ro, viitoriolimpici.ro, 7p.ro, universulparintilor.ro, gokid.ro, kidsnews.ro, eumama.ro, mamistietot.ro, pentrumamici.ro, maternitate.ro.

Mai mult in Media



PUBLICITATE: