Rezultatele cautarii dupa : "creative"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 25 Octombrie 2005
Cele doua evenimente organizate pana in acest an de Asociatia de Comunicare Ethos isi vor schimba de la anul calendarul de desfasurare in mai respectiv octombrie
Joi, 23 Februarie 2012
In urma unui proces de selectie care a avut loc in perioada ianuarie - februarie, un renumit lant cash and carry din Romania a ales o agentie de peste...
Vineri, 25 Noiembrie 2011
Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Vineri, 25 Noiembrie 2011
Estimata de surse din piata de media la un buget de 10-15.000 de euro, agentia Hippos a realizat noua campanie dezvoltata de Danone Romania pentru Programul Social Zambet pentru Viitor, aflata acum in desfasurare.
Miercuri, 20 Iunie 2007
Cu un buget de productie de sub 50,000 EUR, Publicis Romania a convins Renault ca agentia sa exporte regional campania promotionala "Mega motoare. Mini consumuri. Nano preturi" pentru motoarele dCi
Joi, 24 Mai 2018
Evenimentul va avea loc intre 17 si 19 octombrie la Portoroz, iar lucrarile care vor intra in editia jubiliara Golden Drum vor fi jurizate de 22 dintre cei mai renumiti experti internationali in creatia de publicitate.
Joi, 28 Iunie 2007
Potrivit agentiei Brands & Bears, noua campanie are ca punct de plecare parteneriatul cu echipa nationala de rugby a Romaniei, iar pentru spotul tv a fost ales un regizor fost jucator al sportului cu balonul oval
Marti, 25 Mai 2021
In ultimele doua decenii, Ema Prisca a condus departamente de creatie in agentii internationale, a lucrat in patru tari si a castigat peste 60 de premii internationale printre care Cannes Lions si Euro Effie. Campaniile de comunicare dezvoltate pentru clienti din cele mai diverse domenii au fost derulate in Europa...
Joi, 06 Decembrie 2007
La evenimentul organizat Sala Omnia din Bucuresti de catre Diageo si OgilvyAction, AdPlayers a numarat si peste 100 de oameni de comunicare din mai multe agentii de pe piata romaneasca
Marti, 24 Octombrie 2006
Campania pentru Banca Româneasca este semnata de agentia condusa de Catalina Cernica fiind declinata pentru TV, presa scrisa, radio si internet
Miercuri, 28 Februarie 2007
Legat de viitorul director de creatie, Adina Sorescu - Managing Director la DDB Bucuresti a afirmat: "Nu avem un CD acum, suntem în cautare si interviuri. Dar cu Bradutz (Florescu n.r., Director Executiv) de paza la poarta strategiei avem luxul de a avea timp sa cautam".
Vineri, 24 Iunie 2005
Premiat cu un "bilet" de intrare in publicitate agentia a relansat ieri concursul de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum" sub tema "Respectarea vitezei legale la volan"
Joi, 14 Noiembrie 2013
Pornind de la conceptul „Zombies”, dezvoltat de Tempo Advertising, spotul realizat de DaKino Diud pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013 a fost inclus de catre Jean-Marie Boursicot, creatorul evenimentului, in selectia internationala a editiei 2014.
Marti, 30 Mai 2006
Campania "Scoate-l din afacere" anunta promotia pentru multifunctionalele HP care se desfasoara in perioada 29 mai - 23 iunie
Marti, 26 Septembrie 2006
Decizia de alegere a OgilvyOne a fost luata în urma unei licitatii, contul fiind anterior în portofoliul Saatchi&Saatchi si primul job în publicitate al sefului de creatie al agentiei
Marti, 18 Decembrie 2007
Campania de imagine este derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde
Vineri, 08 Iulie 2005
Ogilvy & Mather a castigat sectiunea "Banner Campaign" a festivalului Internetics 2005 pentru campania realizata cu ocazia lansarii Milka M-joy
Luni, 02 Aprilie 2007
"Cand ai o abordare diferita si curajoasa, risti sa devii controversat. Noi am facut-o in cunostinta de cauza si am stiut de la inceput ca vom avea succes, a spus Felix Tataru, Director General GMP, referindu-se la premiile agentiei de publicitate la EFFIE Awards Romania 2007
Miercuri, 27 Iulie 2005
"Cel mai bun print" la categoria Divertisment de la Ad’Or 2005 dovedeste ca, in ciuda contestatiilor si diferentelor de opinii privind partile bune sau rele, festivalul din Romania este o masura reala a evaluarii creativitatii
Marti, 19 Septembrie 2006
Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), din luna septembrie, campania media pentru Bigotti va avea ca principal suport de comunicare televiziunea, brandul urmând sa comunice printr-un proiect special ce va demara pe posturile de televiziune Antena 1 si Antena 3
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















