Declaratie Romantic(a) pentru Loco
Miercuri, 12 Iulie 2006

( AdPlayers.ro Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Romantic FM a ales agentia de publicitate Loco Branding & Communication pentru a se ocupa, ca agentie de brand, de intreaga gama de servicii de branding si comunicare necesare dezvoltarii Romantic FM.

Declaratie Romantic(a) pentru LocoIoana Manea (foto), Managing Partner, Creative & Strategy Director, Loco Branding & Communication, a declarat pentru AdPlayers ca procesul de selectie a decurs fara licitatie, in urma acestuia agentia devenind partenerul full-service al brandului Romantic FM . Colaborarea dintre postul de radio si agentie este valabila incepand cu luna iulie, a.c.

„Suntem mandri si bucurosi ca echipa Romantic FM a decis sa ne acorde increderea sa”, precizeaza Manea. „Fireste, asta ne obliga la cultivarea nemultumirii constructive, a exigentei, precum si la antrenarea tuturor resurselor profesionale ale echipei Loco, astfel incat rezultatul sa faca cinste brandului si publicului sau fidel, iar echipa client-agentie sa fie mandra de reusita sa”, continua executivul agentiei.

Ioana Manea este de parere ca „acest proiect (Romantic FM , n.r.) este o premiera absoluta: un client care nu vrea lucruri facute pe repede inainte si gata ieri, un client constient de valoarea brandului sau, pe care nu este dispus s-o pericliteze in nici un fel si care intelege si apreciaza resorturile de profunzime ale marketingului si brandingului”.

„Am creionat impreuna cu echipa Romantic FM idei de perspectiva pentru a consolida si improspata acest brand, unul dintre cele mai frumoase branduri de pe piata romaneasca de radio”, sustin reprezentantii agentiei de publicitate.

Sefa agentiei apreciaza ca, pentru Loco, proiectul este primul din ceea ce isi doreste sa fie un lung sir de proiecte complete, in care agentia isi doreste sa aiba sansa de „a coordona brandul din toate punctele de vedere, de la marketing, la identitate, la comunicarea 360° (strategie, creatie, media). Este o responsabilitate foarte mare sa joci rolul de custode de brand”.

Potrivit agentiei, Romantic FM este unic in peisajul radio romanesc prin calitatea, tinuta si consecventa cu care a crescut in ultimii 12 ani. „Si merita idei pe masura”, este de parere Manea. „Aflate inca in stadiul de conceptie si testare, ideile echipei vor incepe sa prinda contur la inceputul lui 2007”, mai precizeaza ea.

Infiintata in 2005, Loco Branding & Communication este o agentie de publicitate pentru toate serviiciile de comunicare (full-service) .  Potrivit companiei, Loco mai este agentie de brand (strategie & creatie ATL & BTL) pentru: Stalinskaya, Wembley (Prodal 94), Interra, Best Value, Arctic.


PUBLICITATE: