Rezultatele cautarii dupa : "consumatorii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Publicitatea romaneasca in perioada comunista
Luni, 03 Septembrie 2007
Publicitatea in anii 1950 - 1970, agentiile si companiile de publicitate in perioada comunista, dar si despre “Sistemul Reclamei Socialiste” in premiera, pentru AdPlayers, intr-un fragment din lucrarea "Istoria Jurnalismului si a publicitatii din Romania", carte in curs de aparitie la Editura Polirom, Iasi
Interactiunea Brandurilor cu lumea digitala la IAA European Summit
Luni, 03 Septembrie 2007
„Intr-o epoca in care brandurile fac parte din experienta noastra, mediul interactiv al Internetului prezinta o oportunitate unica pentru consumator de a participa si chiar de a lua parte la dezvoltarea unui brand”, sustine Steve Garton, Global Head of Media la Synovate, care va sustine o prezentare la IAA European Summit, pe data de 27 septembrie 2007, la Palatului Parlamentului
Lipton Ice Tea Red, în ritmuri africane
Vineri, 10 August 2007
Cei aflati pe plaja Lipton din Mamaia vor avea parte de muzica africana de la Lipton Ice Tea Red, un ceai al carui principal ingredient - Rooibos-ul, este originar din Africa
Mercury360 a cucerit Coca-Cola Land
Vineri, 10 August 2007
Proiectul Coca-Cola Land pentru promovarea estivala neconventionala Coca-Cola a fost câstigat de Mercury360 în urma unei licitatii la care, potrivit companiei, au mai participat si alte agentii
'Nu este prima data cand se face aluzie la cuplul Moni & Iri in publicitatea romaneasca'- AdPlayersCritic / French Toast
Luni, 23 Iulie 2007
Atinsi de mirosul de paine French Toast pe Internet de la Vel Pitar si Next Advertising, am invitat la AdPlayersCritic – analiza unor campanii recente de comunicare facute de oameni de publicitate - un director de creatie alaturi de unul de strategie si cercetare in media: Florin Dumitrescu - Deputy Creative Director la Adviser | ChilliMedia si Cristian Parvan - Research Director &...
Proximity bate mingea Pepsi interactiv
Vineri, 06 Iulie 2007
Agentia Proximity a dezvoltat impreuna cu DIFFstudio site-ul promotiei Pepsi, Traieste fotbalul adevarat!, provocandu-i pe consumatori la un joc de fotbal interactiv, o premiera pentru piata noastra, dupa cum spun autorii proiectului
Stejar intra in Nationala de rugby
Joi, 28 Iunie 2007
Potrivit agentiei Brands & Bears, noua campanie are ca punct de plecare parteneriatul cu echipa nationala de rugby a Romaniei, iar pentru spotul tv a fost ales un regizor fost jucator al sportului cu balonul oval
270.000 EUR in promotia Timisoreana
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul  "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
Pepsi 'Traieste fotbalul adevarat' cu Graffiti BBDO
Joi, 21 Iunie 2007
Promotia ofera consumatorilor sansa de a petrece trei zile in cantonamentul echipei Chelsea si, Avand in vedere ca majoritatea consumatorilor Pepsi sunt pasionati de lumea digitala, campania de comunicare folosit in principal mediul online ca mijloc de implicare si interactiune
Chipuc (Starcom): 'Din pacate, inca sunt agentii de media care se multumesc sa se lupte cu marimea CPP-ului'
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Cu acest premiu speram sa initiem o schimbare in felul in care sunt apreciate agentiile de media din Romania", a declarat astazi pentru AdPlayers Carmen Chipuc, Managing Director Starcom Romania, agentia care a castigat primul Leu la Cannes Lions
Media Direction, premiata pentru inovatie Pepsi la festivalul Mediamixx, în Bulgaria
Miercuri, 20 Iunie 2007
Agentia Media Direction a obtinut premiul Golden Umbrella Grand Prix la categoria Best Use Of New Communication Channels pentru campania Pepsi Bus Station & Bluetooth, la Festivalul International Mediamixx 07, desfasurat in Bulgaria
Heineken served Extra Cold se concentreaza online cu OgilvyGroup
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
AD(D)VERITAS a castigat licitatia de publicitate pentru Elit
Vineri, 01 Iunie 2007
Dupa o licitatie de publicitate (pitch) la care, printre participanti s-au mai numarat Lowe&Partners, Headvertising si Scala JWT din Bucuresti, agentia AD(D)VERITAS din Cluj a castigat contul producatorului de preparate din carne ardelean Elit, a declarat pentru AdPlayers, Carmen Dragan (foto) – New Business Director al companiei de publicitate
Acces liber la blogul Leo Burnett
Marti, 08 Mai 2007
Intitulat 360 Digest, blogul este actualizat zilnic si este destinat clientilor Leo Burnett si publicului pasionat de domeniul comunicarii
Pepsi-Cola îndrazneste mai mult: da imaginea pe mâna consumatorilor
Vineri, 13 Aprilie 2007
In noua strategie globala de marketing Pepsi-Cola lansata si in Romania, Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent, in urma interactiunii cu consumatorii
'Urmatorul nivel al comunicarii: cea personalizata', Andreea Idriceanu Calev (Touch Communication)
Vineri, 13 Aprilie 2007
"Este momentul sa trecem la urmatorul nivel al comunicarii: cea personalizata", a declarat, pentru AdPlayers, Andreea Idriceanu Calev - Managing Partner al Touch Communication, companie parte din grupul de marketing si comunicare independent The Group, ce ofera consultanta creativa pentru managementul relatiilor cu consumatorii (CRM), agentie care a semnat un parteneriat cu...
Unilever înscrie 10.000 de membri în Clubul Dove online
Vineri, 13 Aprilie 2007
La nici 3 luni de la demararea proiectului, pe 13 aprilie 2007, numarul membrilor din Clubul Dove online depaseste 10 000 de membri, au afirmat pentru AdPlayers, reprezentantii de comunicare ai proiectului dezvoltat digital pe piata româneasca pentru Unilever de OgilvyOne
McCann da 1000 EUR zilnic pe Magura
Marti, 03 Aprilie 2007
Kandia-Excelent lanseaza prima campanie promotionala pentru brand-ul Magura, prezent pe de peste 20 de ani pe piata din Romania, dar si prima campanie pentru aceasta categorie de produse realizata si de agentia McCann Erickson
Laura Tampa (Grey) despre Effie: '(premiul) apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra'
Luni, 02 Aprilie 2007
"Silver Effie reprezinta pentru noi un premiu de echipa, si apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra", afirma Laura Tampa, Managing Director la  Grey Worldwide Romania
TV
Alka a convins 27.000 de utilizatori cu o singura zi de campanie
Luni, 19 Martie 2007
Competitia "Ingrediente pentru o zi perfecta", derulata pe parcursul zilei de 8 martie pe pagina web dedicata campaniei - www.alkaoziperfecta.ro, a convins într-o singura zi 27.000 de utilizatori din care peste 5.500 au înscris eseuri