Chipuc (Starcom): 'Din pacate, inca sunt agentii de media care se multumesc sa se lupte cu marimea CPP-ului'
Miercuri, 20 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„Cu acest premiu speram sa initiem o schimbare in felul in care sunt apreciate agentiile de media din Romania”, a declarat astazi pentru AdPlayers Carmen Chipuc (foto), Managing Director Starcom Romania, agentia care a castigat primul Leu la Cannes Lions, si singurul premiu romanesc la festivalul de publicitate international, la sectiunea Media Lions.

“Dorim sa introducem strategia si creativitatea ca principale criterii in selectia si evaluarea agentiilor de media”.

Potrivit executivului Starcom, „agentia de media de care clientii au nevoie in 2007 este cea care are resursele si poate sa dezvolte campanii holistice, memorabile, care sa rezoneze cu consumatorii, si nu doar o agentie care planifica si achizitioneaza spatiu media sau care ofera pur si simplu cel mai mic pret”.

„Clientii care isi doresc o maximizare a efectului campaniilor de comunicare”, mai sustine ea, “trebuie sa caute valoare adaugata”.

Oficialul agentiei trage, in AdPlayers, si un semnal de alarma: „Din pacate, inca sunt agentii de media care se multumesc sa se lupte cu marimea CPP-ului, mai degraba decat sa se gandeasca la sine ca la adevarate agentii de comunicare, cu responsabilitati in fata clientilor, cu responsabilitati legate de relatia dintre brandul pe care il promoveaza si consumatori”, 

“Este momentul pentru o schimbare - atat in perceptii, cat si in realitate”, conchide sefa agentiei Starcom de la Bucuresti.


PUBLICITATE: