2500 de oameni la "Start a Party!" J&B
Joi, 06 Decembrie 2007

(AdPlayers.ro/News, Iulian Toma)

OgilvyAction a adus 2500 de oameni la evenimentul „Start a Party!” pentru J&B. Campania Diageo si OgilvyAction a demarat in luna noiembrie si  a culminat cu un eveniment de amploare, desfasurat la sala Omnia din capitala.

Potrivit oficialilor de comunicare, pe parcursul intregului eveniment, au participat mai mult de 2500 de oameni. Atrasi probabil de conceptul de comunicare, AdPlayers a numarat si peste 100 de oameni de comunicare din mai multe agentii de pe piata de profil.

Lansata la nivel mondial in peste 20 de tari, campania Start a Party!J&B are ca semn distinctiv uriasul glob disco, care indeamna fiecare consumator sa priveasca viata in mod pozitiv.

In Romania, campania a inceput prin plasarea unor globuri uriase de petrecere in mall si prin organizarea unor evenimente inedite sustinute prin publicitate in presa scrisa, comunicare on-line, promotii in cluburi si baruri, comunicare la punctele de vanzare si activitati de PR.

Conceptul Start a Party se refera la o stare de spirit si nu neaparat  la o locatie anume sau eveniment in sine, si are la baza un mix reusit de muzica, locatie suprinzatoare si invitati dornici de a se distra.

Urmand conceptul interntional, petrecerea J&B de la sala Omnia s-a desfasurat intr-o sala folosita pana acum cativa ani pentru sedintele Senatului. Noua campanie J&B urmareste sa responsabilizeze consumatorii, aratandu-le ca nu au nevoie decat de ei insisi si de starea potrivits pentru a se distra.

Mesajul de responsabilitate este de fapt elementul cheie al campaniei, fiind integrat in toate mijloacele de promovare. Mesajul de responsabilitate alm campaniei este transmis prin  „Mirrorball man”, care ii sfatuieste cu umor pe consumatorii de alcool sa nu sofeze si chiar le ofera solutii pentru a ajunge acasa in siguranta. 

AdPlayers.ro/Work

Produs: J&B

Advertiser: Diageo

Agentie:  OgilvyAction, Ogilvy PR

Roxana Cretan, Brand Manager

Bogdan Danceanu,  On Trade Coordinator. 

Mircea Sebe – Group Account Director OgilvyAction,

Laura Sinca – Account Manager OgilvyAction,

Sorina Badoi – Account Executive Ogilvy Action si

Alexandra Tecusanu – Account Manager OgilvyAction.

Ruxandra Petrescu – Group Creative Director,

Diana Butas – Senior Art Director OgilvyAction,

Viorela Turcu – Copywriter OgilvyAction,

Ruxandra Matache – Art Director OgilvyAction,

Andrei Dinu – Web Designer Ogilvy Group,

Vasile Alboiu – Digital Coordinator Ogilvy Group;

Alin Sirbu, Cosmin Guta

Razvan Moroianu - DTP Graphic Designers;

Lilian Neagu, Production & DTP Director,

Alina Novac si George Badea - Production Executives;

Carmen Grosu – Field Manager OgilvyAction,

Roxana Ciorata, Valentina Capalau, Marian Enache si Marin Balabaneanu - Field Executives OgilvyAction

Claudia Agafitei, Senior Account Manager Ogilvy Public Relations.


PUBLICITATE: