270.000 EUR in promotia Timisoreana
Joi, 28 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Noua promotie Timisoreana ce se desfasoara in acest sezon ofera consumatorilor sai sansa de a castiga premii instant in valoare de 270.000 de euro, anunta oficialii de comunicare ai campaniei de comunicare.

Promotia „De 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana” este dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL) si este sustinuta prin promovare la punctele de vanzare si campanie nationala de out of door (OOH).

Potrivit agentiei, promotia Timisoreana se desfasoara timp de 1 luna si jumatate, in perioada 15 iunie – 31 iulie. Sub sloganul  „De 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana”, reprezentantii GMP spun ca vor fi oferite premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri.

Consumatorii care vor gasi sub capacul sticlelor sau sub inelele dozelor mesajul „Logan MCV” vor intra in posesia  unui autoturism , iar mesajele „6 PET” aduc pe loc castigatorului un bax de 2 litri Timisoreana PET.

„Campania promotionala lansata de Timisoreana reprezinta o modalitate de comunicare simpla prin care continuam o traditie, aceea de a-i rasplati pe cei care apreciaza o bere de calitate”, spune Harry Ioncica, Senior Brand Manager Timisoreana.

In cazul in care, pe durata promotiei cele 20 de masini nu se dau in totalitate, Timisoreana le ofera consumatorilor o a doua sansa de castig, prin intermediul unei trageri la sorti care va avea loc pe data de 6 august 2007. Pentru a participa la tragerea la sorti, se trimit in timpul promotiei  2 capace de bere Timisoreana sau doua inele de doza la OP 83, CP 92, Bucuresti. Daca toate masinile vor fi castigate si revendicate pana pe 31 iulie inclusiv, tragerea la sorti nu va mai avea loc.

"Am propus un exercitiu de imaginatie: cum erau promotiile de acum trei secole?”, declara Adrian Dragan, Senior Copywriter GMP. „In ce priveste campania de comunicare a promotiei anului 2007, aceasta transmite ideea continuitasii berii timisorene si a relatiei sale speciale cu toti cei care o apreciaza".

AdFile

Titlu: Promotie Timisoreana

Advertiser Ursus Breweries

Produs Timisoreana

Harry Ioncica, Senior Brand Manager Timisoreana

Tudor Ghiurca, Junior Brand Manager.

Agentie GMP

Anca Echim - Account Executive,

Ramona Sima - Group Account Director,

Teodor Cucu - Planneri,

Cosmin Ezaru - Senior Art Director,

Adrian Dragan - Senior Copywriter,


PUBLICITATE: