Proximity bate mingea Pepsi interactiv
Vineri, 06 Iulie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Proximity a dezvoltat site-ul promotiei Pepsi, „Traieste fotbalul adevarat!”, provocandu-i pe consumatori la un joc de fotbal, “o premiera pentru piata noastra”, dupa cum spun autorii proiectului.

“Am incercat sa facem mai mult dintr-o promotie inclusiv sa interactionam cu consumatorii”, spune pentru AdPlayers.ro, Gabriela Terchila, Managing Director al agentiei Proximity. „Ideea a pornit dintr-un brainstorming al agentiei si a fost coordonat de colegul nostru Vlad Popovici / Account Manager la Proximity”.

Invitata sa dimensioneze bugetul proiectului, Gabriela Terchila afirma ca “proiectul face parte dintr-o promotie mai mare si este greu de spus unde se incheie promotia si de unde incepe proiectul interactiv”

Potrivit agentiei, procesul de creare si dezvoltare a proiectului interactiv a fost unul complex, incluzand filmarea pe croma a fiecarei secvente, urmata de animarea si programarea lor. Reprezentantii Proximity spun ca proiectul a fost o provocare placuta pentru toti cei implicati, fotbalistii care performeaza trickshot-urile fiind de fapt programatorii jocului, care sunt foarte pasionati de fotbal si carora le-a facut o reala placere sa se afle in aceasta ipostaza.

Consumatorii pot intra in concurs cumparand un produs Pepsi participant la promotie (Pepsi Regular, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist sau Pepsi Twist Light), iar pe baza codului de sub capac, se pot loga la site-ul creat de Proximity, http://www.pepsi.ro/fotbaladevarat/. Aici sunt invitati sa intre intr-un joc antrenant si interactiv in care isi vor demonstra abilitatile de fotbalisti.

“Am reusit sa adaugam o noua dimensiune unei campanii internationale, precum si sa implicam si sa interactionam cu consumatorii Pepsi, astfel incat sa dezvolte o relatie cu marca Pepsi”, este de parere Gabriela Terchila – Managing Director Proximity. „ Succesul acestui proiect este validat de cele peste 50.000 de vizite pe site, care ne arata ca participantii au simtit din plin spiritul campaniei de fotbal: actiune, dinamism, implicare”,

AdPlayersFile Proximity

Potrivit companiei, Proximity este prima agentie de direct & relationship marketing din Romania, care le ofera clientilor strategii integrate, exprimate in idei cu grad mare de interactivitate si rezultate precise.

Proximity este o agentie parte a Grupului BBDO Romania, alaturi de Graffiti BBDO, Pleon Graffiti si Media Direction, si este afiliata la reteaua Proximity Worldwide, unul dintre liderii mondiali in domeniul direct & relationship marketing.

AdFile InteractiveTraieste fotbalul adevarat!”

Agentie: Proximity

Gabriela Terchila – Managing Director si

Vlad Popovici – Account Manager

Dezvoltare DIFFstudios. 


PUBLICITATE: