Rezultatele cautarii dupa : "comunicarii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
IAA Romania si UAPR au dat start inscrierilor in Romanian Effie Awards 2019
Miercuri, 27 Februarie 2019
 Joi, 28 februarie, cu incepere de la ora 10:00, va avea loc si seminarul de introducere in noua editie: „Welcome to #EffieThinking”, cu prezentarea noutatilor editiei, dar si studii de caz si exercitii practice cu invitati din industrie.
Horia Brenciu, noul ambasador PROFI: Nu numai pentru ca este un brand romanesc, dar si pentru ca avem, pe undeva, aceleasi ambitii si idealuri
Marti, 12 Februarie 2019
 “Un brand puternic isi bucura sustinatorii nu doar prin produse si servicii pe masura, ci si aducand in constelatia sa stele indragite de public. Surpriza pe care v-o propunem la inceputul lui 2019 este ca PROFI il aduce mai  aproape de dumneavoastra pe Horia Brenciu!” declara Gabriela Sirbu,...
McCann PR are capabilitati de a integra zona de experiential marketing cu cea de comunicare si PR, fructificand oportunitatile de integrare a proiectelor de brand PR cu domeniul sportiv Lavinia Chican
Marti, 12 Februarie 2019
 Agentia McCann PR Romania a lansat divizia specializata de consultanta strategica si servicii de comunicare in domeniul reprezentarii sportive. McCann PR Sport Division vine in completarea celor existente -  FMCG &Retail, Health, Tech, Energy, Finance, Experiential Marketing & Events si Influencers...
Raluca Kovacs, Head of Strategy, Publicis Romania, in juriul AME Awards 2019
Miercuri, 30 Ianuarie 2019
Cu 17 ani de experienta in comunicare in care a acoperit un relevant portofoliu de clienti locali si internationali, Kovacs a lucrat pentru clienti si branduri cum sunt Coca-Cola, P&G, Nokia, Nestle, Heineken, Vodafone, OMV Petrom, BCR, Dacia etc.
Selectie pentru Roger Hatchuel Academy. Participarea la Cannes Lions, oferita de scoala.
Marti, 15 Ianuarie 2019
 Roger Hatchuel Academy este un prestigios accelerator de cariera pentru tinerii cu varste intre 18 si 23 de ani, pasionati de creativitate, marketing, arte vizuale, disciplinele comunicarii, in general
Campanie LIDL de recrutare in aeroporturi si vami pentru romanii care muncesc in strainatate
Vineri, 04 Ianuarie 2019
 Lidl a demarat in decembrie o campanie de recrutare dedicata romanilor care muncesc in strainatate, pe care i-a intampinat la sosirea in...
Invata sa planifici si sa cumperi media de la cei mai buni: Seniorii din agentii si organizatiile de profil
Marti, 18 Decembrie 2018
 Catedra de media va fi ocupata, rand pe rand, de catre : Alexandra Dimitriu (Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest) care va deschide cursul alaturi de Mihai Trandafir (Managing Director Universal McCann), Ștefan Teodorescu (Marketing Strategy & Capability Director Ursus Breweries) care va oferi o intelegere aprofundata a principiilor de marketing.
GMP Group, in fuziune locala. GMP Advertising si WEBSTYLER fuzioneaza in GMP + WEBSTYLER. Bogdan Nitu, General Manager.
Joi, 13 Decembrie 2018
„Este nenatural in 2018 sa gestionezi un brand pe bucatele sau separat pe canale. Comunicarea trebuie sa fie integrata pentru ca noi construim branduri, nu separat spoturi TV sau digital assets, iar azi mixul de touchpoints cu consumatorul difera din ce in ce mai mult de la un public tinta la altul”,...
Campania de viralizare a patrimoniului cultural, Cronicari Digitali a castigat Best Digital PR la IAB MIXX Awards 2018
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
 Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului. 
Cel mai mare furnizor de solutii pentru amenajari spatii de birouri, COS Romania a ales Perceptum pentru gestionarea comunicarii digitale
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
„Pentru a transmite acest mesaj eficient aveam nevoie de o strategie coerenta de comunicare in mediul online si de un concept relevant pentru clientii nostri. Perceptum a inteles perfect punctele noastre de diferentiere si le-a tradus intr-o campanie unitara si autentica.”, a precizat Roxana Tanasa, Marketing Responsible COS...
Black Friday de peste 300 milioane de euro. Campanie Altex Blec Fraidei cu Graffiti BBDO si Media Investment ( The Group )
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Agentia Graffiti BBDO a fost selectata pentru a dezvolta campania de comunicare „Blec Fraidei” in urma unui concurs de propuneri creative. Campania de media si componenta digitala a acesteea se deruleaza prin agentia Media Investment, parte a holdingului de marketing si comunicare The Group
Zoltan Szigeti (The Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Sorin Tranca (Friends TBWA) la Analiza Publicitatii in Sinteza.
Luni, 22 Octombrie 2018
Cu afaceri de la milioane la zeci de milioane de euro pe an, fiecare, Zoltan Szigeti (Th Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Roxana Memetea (DDB), Bogdan Santea (Draft FCB) si Sorin Tranca (Friends TBWA) si Mihaela Rus ( Vitrina Advertising)...
Management local nou la Brandient. Cristina Micu este noul Managing Director, Brandient Romania
Vineri, 19 Octombrie 2018
Cristina Micu, adauga reprezentantii companiei, aduce in Brandient una dintre cele mai autentice si convingatoare experiente profesionale de marketing si comunicare pe piata locala, dupa mai mult de o decada ca Director Marketing & Customer Strategy pentru ING Bank Romania — si cu o notabila experienta...
Speakeri de top in marketingul de continut din UK si Romania la WeContent
Joi, 18 Octombrie 2018
 Cea mai relevanta conferinta de content marketing din Romania, potrivit organizatorilor, WeContent reuneste speakeri de top din tara si din Regatul Unit si va avea loc pe 1 noiembrie 2018, la Movieplex din cadrul Plaza Mall
Pitch real pentru branduri renumite din Romania. Start in CompetitIAA 8
Luni, 15 Octombrie 2018
 “In CompetitIAA studentii au sansa de a lucra asemenea unei agentii pentru un client real, de a invata care sunt pasii de urmat pentru castigarea unui pitch si chiar de a-si vedea ideile implementate” spune Iulia Niculae-Cuciurean, Presedintele IAA Young Professionals Romania.
Contractate sau necontractate, ideile digitale sunt asteptate la IAB MIXX Awards Romania 2018.
Joi, 11 Octombrie 2018
 Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2018 sunt: Beck’s, Staropramen, Group M - mPlatform, Renault Romania, Cramele Averesti, Tchibo, Douglas Romania
Petrecere de inaugurare oficiala pentru modele in editie limitata la tike!
Miercuri, 19 Septembrie 2018
 Magazinul este al doilea concept de sneakers hub de acest tip din Europa, primul magazin tike! fiind deschis in Belgrad in 2016.
Digi FM comunica si OOH, nu doar On Air. Postul din grupul RCS-RDS lanseaza campania Ca sa stii
Marti, 18 Septembrie 2018
„Ca sa stii - Digi FM 2018” se desfasoara in perioada 17 septembrie 2018 - 17 decembrie 2018 la nivel national. 
Scoala IAA invita cursantii la modulele de Fundamentele Marketingului si Comunicarii si de Strategie de Marketing si Comunicare Digitala
Luni, 10 Septembrie 2018
 Scoala IAA ii invita pe cursanti la Modulul Fundamentele Marketingului si Comunicarii, ajuns deja la a-XVII-a editie cu inscrieri pana pe 14 septembrie si la Modulul Strategie de Marketing si Comunicare Digitala, ajuns la a-IX-a editie, cu inscrieri pana pe 21 septembrie.
5 elevi uniti in echipa Malaxa reprezinta Romania in competitia mondiala F1 in Schools cu un prototip F1
Joi, 06 Septembrie 2018
Sponsorul principal al echipei, Renault Romania, a organizat un program de mentorat pentru membrii echipei cu: Alin Avirvari, Director de Sisteme de Inginerie la Renault Technologie Roumanie, actorul Marius Manole si Dragos Motica, Director...
« 4 5 6 7 8 »