Dupa o licitatie la sfarsitul anului 2018, Biofarm in trei campanii de comunicare integrata cu McCann PR
Luni, 03 Iunie 2019

 

Credit: McCann PR / Biofarm - Devaricid

Cu o colaborare inceputa in urma unei licitatii de la sfarsitul anului 2018, parteneriatul cu Biofarm vizeza campanii de comunicare integrata pentru marcile Triferment, Carbocit, Devaricid.

AdPlayers. info

McCann PR a fost aleasa sa gestioneze o parte dintre proiectele de comunicare pentru Biofarm in urma unui pitch organizat de companie la finalul anului 2018. Agentia de comunicare integrata a inceput in parteneriatul cu Biofarm in 2018 si vizeaza campanii de comunicare integrata pentru brandurile din Romania: Triferment, Carbocit, Devaricid.

„Colaborarea cu Biofarm intareste pozitionarea McCann PR ca agentie de comunicare full service si consolideaza experienta integrata din domeniul healthcare”  spune Ruxandra Vasilescu, Business Director McCann PR.

„Suntem pregatiti si deja inrolati intr-o misiune pe cat de frumoasa, pe atat de provocatoare: sa regandim, in totalitate, comunicarea unor branduri extrem de cunoscute si de performante in piata. Lansam deja primele campanii – intr-un demers consolidat de creatie, strategie si digital.”

„Impreuna cu agentia McCann PR, am pus in valoare cele mai relevante insight-uri pentru consumatorii nostri si le-am adresat intr-o maniera creativa dar si extrem de bine ancorata in realitatea de piata a produselor. Vedem deja ca noile campanii de comunicare aduc un suflu proaspat imaginii Biofarm, dar in acelasi timp continua sa fie relevante pentru targetul familiarizat cu portofoliul nostru de produse. Anul acesta suntem intr-un demers de schimbare a comunicarii pentru unele dintre brandurile din portofoliul nostru si ne bucuram sa avem alaturi de noi o echipa cu multa experienta dar si cu o energie foarte buna”, completeaza Ana-Maria Lascut, Marketing Unit Manager.


Credit: McCann PR / Biofarm - Carbocit

Carbocit

Prima campanie de comunicare realizata ca urmare a noului parteneriat a fost pentru brand-ul Carbocit si are la baza premisa ca atunci cand esti copil, multe lucruri sunt vazute ca fiind dragalase sau amuzante de catre cei din jur si implicit sunt si acceptate. Insa cand devii adult, lucrurile se schimba. Pragmatic, dar si amuzant, Carbocit devine, astfel, o solutie moderna, dar si usor de inteles, pentru persoanele care se confrunta cu balonarea: https://youtu.be/jr8I8QOdafo.

Triferment

Cel de-al doilea brand care beneficiaza de o noua comunicare este Triferment, care se adreseaza persoanelor cu deficit de enzime printr-un indemn simplu: Gusta viata de dupa masa! Pentru ca viata nu se opreste dupa masa, intreaga comunicare are la baza pastrarea ritmului vietii, prin prevenirea disconfortului cauzat de potentialele probleme digestive.



Credit: McCann PRBiofarm - Devaricid

Devaricid

Dupa Triferment, Devaricid este cel de-al treilea brand care se bucura de o comunicare noua, fresh si creativa. Plecand de la ideea ca uneori poti simti ca te dor picioarele atat de tare incat iti vine sa mergi in maini, Devaricid propune o altfel de lume, in care cu totii ne menajam picioarele.

Politistul din intersectie, vanzatoarea de la piata sau fata care asteapta in statie autobuzul, sunt doar cateva dintre personajele care fac parte din acest nou univers, in care este mai usor sa mergi in maini, pentru a evita durerile de picioare. Și pentru ca mersul in maini nu este la indemana oricui, solutia este sa revii cu picioarele pe pamant si sa ai grija de ele asa cum se cuvine. Asa a prins viata noul spot dezvoltat de McCann PR pentru Devaricid: https://youtu.be/eYFt-RVZNtI.

„Biofarm e genul de partener care te provoaca dincolo de challenge-urile obisnuite ale pietei de farmaceutice” a spus Claudiu Dobrita, Creative Director McCann PR. „Noi suntem genul de agentie care se hraneste cu provocari. Din aceasta complementaritate nu putea decat sa iasa ceva bun, care sa confirme standardele strategice, creative si de executie pe care ni le impunem in fiecare zi. De la insight si pana la filmare, am simtit ca facem ceva special impreuna si rezultatele se vad”, a mai adaugat creativul.

McCann PR este agentie de comunicare integrata cu peste 15 ani de activitate, afiliata la reteaua Weber Shandwick. Printre clientii agentiei se numara: Coca-Cola, Coca-Cola HBC, Microsoft, IBM, Johnson & Johnson, Metropolitan Life, Reteaua de Sanatate REGINA MARIA, GSK, Carrefour, Nestle, MSD, HelpNet, Unicef, Skanska, Philips TV, Engie, CCC, KPMG, Honeywell, UPC, Nespresso, Federal Mogul, City Insurance, DP World, Heineken, Konica Minolta.

Echipele care gestioneaza proiectele Biofarm sunt:

Biofarm:

Ana-Maria Lascut – Marketing Unit Manager

Florentina Nedelcu – Brand Manager

Ruxandra Dragomirescu – Brand Manager

McCann PR:

Ruxandra Vasilescu – Business Director

Claudiu Dobrita – Creative Director

Andrei Alexandru – Head of Strategy

Laura Aldea – Chief Growth Officer

Alexandra Rus – Account Director

Alexandra Carabusi – Senior Account Executive

Dorina Cioriia – Art Director

Vlad Tomei – Senior Copywriter


Mai mult despre McCann PR

Mai mult in Licitatii, Conturi


PUBLICITATE: